Mistä löytää tunneälykkäitä, tasapainoisia, viisaita miehiä?
Kommentit (100)
Viisautta näyttää olevan monenlaista, tai toisin ilmaistuna käsitykset viisaudesta näyttävät olevan moninaisia. Sana on siis monimielinen, eikä sille ole annettu yleispätevää määritelmää,
Millainen sitten itse olet?
Yleensähän ihmiset löytävät kaltaisiaan, joten jos sinun elämääsi ei tuollaisia miehiä tule, niin mikä se oma henkinen tasosi sitten on?
Rosebrides. Voit hakea ideaalia kumppania lähtien aina konservatiiveista päättyen kultturelleihin velamiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän ihmiset löytävät kaltaisiaan, joten jos sinun elämääsi ei tuollaisia miehiä tule, niin mikä se oma henkinen tasosi sitten on?
Lakkasin uskomasta yleistyksiin ja tasoteorioihin jo kauan sitten.
Nyt uskon siihen että ulkoilma tekee hyvää.
Ap
Ei kannata ottaa tunneälykästä miestä. Moni mies käyttää ominaisuuttaan väärin eli manipuloi ja pettää, koska se on niin helppoa.
Kirjallisuudesta. Tosielämässä sattumalta. Ovat useimmiten jo varattuja.
Yleisesti katsoen, jos tarkoitus on löytää elämänkumppania niin käyttää aikaa treffailu- ja tapailuvaiheen. On parempi saada pakitkin kymmeniä kertoja kuin laittaa kaikki energia tutustua yhteen ihmiseen ja pettyä, kun toinen ei kiinnostunutkaan.
Käytännössä en siis tarkoita tällä someilmiöitä ghostaamisesta lähtien vaan ihan tavallista vastuullista treffeillä käyntiä. Usein aika pian huomaa, kiinnostaako toinen ihminen vai ei.
Keskustelun tärkeyttä erilaisista asioista laajasti kannattaa harrastaa jo treffeillä, kuten arvot, seksi ja seksuaalisuus, rahan käyttäminen, tulevaisuuden odotukset jne.
Yleisesti nämä aiheet ja niistä säikähtäminen jopa tabuksi määrittäminen kertoo jo paljon ap :een nostamien ominaisuuksien puutteesta.
Ketään ei tarvitse testailla. Riittä, että keskustelee ihmisten kanssa. Ja muistaa, että kukaan meistä ei ole täydellinen.
Töistä löysin omani, jo 17 v sitten. Liekö sitten viimeisiä yksisarvisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa tunneälykästä miestä. Moni mies käyttää ominaisuuttaan väärin eli manipuloi ja pettää, koska se on niin helppoa.
Ei juma! Ei ole sellaista positiivista ominaisuutta miehellä, joka ei tällä palstalla muuttuisi sukupuolen takia kuseksi ja paskaksi. :D
Minulla on sellainen ihan kohtuu hyvä, mutta en rakasta häntä enää :(
Tiedän että ottajia varmaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän ihmiset löytävät kaltaisiaan, joten jos sinun elämääsi ei tuollaisia miehiä tule, niin mikä se oma henkinen tasosi sitten on?Lakkasin uskomasta yleistyksiin ja tasoteorioihin jo kauan sitten.
Nyt uskon siihen että ulkoilma tekee hyvää.
Ap
Eli et halua katsella syvemmälle peiliin.
Minulla ei ole ollut ongelmia löytää henkisesti tyydyttävää miesseuraa tai muutenkaan kauheita mieskokemuksia - itseni kaltaisiahan sitä vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän sanan aloituksen perusteella tiedustelen, onko AP:llä vastaavat ominaisuudet? Ei millään pahalla, mutta verbaliikka jäi vähän vaisuksi. Tulisitko lähinnä kuunteluoppilaaksi?
Voi lukea rivien välistä... Minusta on tylsää sanoittaa kaikki.
Ap
Miten suhtaudut kumppaniin, joka on tunneälykäs, tasapainoinen ja viisas aikuinen, mutta jonka mielestä vaan on tylsää sanoittaa asioita? Tyyppi, joka toivoo, että vaan luet rivien välistä?
Ap provoilee. Itse ei näitä kriteereitään täytä, mutta miehen pitäisi täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksista. Esim. ratsastus, kalliokiipeily, laskettelu/lautailu, maastopyöräily, motocross, suunnistus, hiihto, polkujuoksu.
Laji jossa tarvitset vähän opettelua ja sellaiset varusteet, ettei mikään tyhjäntoimittaja ostele huvikseen. Karsii hyvin jo kaikki netissä roikkujat ja ammattivalittajat.
Tämä. Mulla on tuttu nuori mies,joka harrastaa juuri fillarointia,kävelyä,luontokuvausta,piirtämistä,suunnittelua,elokuvia,pulmapelejä,pakohuoneita,musiikkia,karaokea ja sun vaikka mitä.
Tarjolla on vaan pissiksiä. Ketään ei kiinnosta itsensä kehittäminen tai harrastuneisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kun kommentteja lukee niin ei ainakaan täältä. Änkyröintiä, öyhötystä, viisastelua, yksisilmäistä populismia, misogyniaa jne. Huonoa seuraa. Ryhdistäytyminen ja yleissivistyksen parantaminen olisi paikallaan eikä käytöstavoistakaan olisi haittaa.
Tulihan se sieltä, mitä aloituksella haettiinkin. Nyt latu on taas auki ja eikun mylly pyörimään. Löytyisikö tällä kertaa joitain uusiakin huonoja puolia, kun nämä vanhat alkaa olla jo niin monesti toistettuja.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksista. Esim. ratsastus, kalliokiipeily, laskettelu/lautailu, maastopyöräily, motocross, suunnistus, hiihto, polkujuoksu.
Laji jossa tarvitset vähän opettelua ja sellaiset varusteet, ettei mikään tyhjäntoimittaja ostele huvikseen. Karsii hyvin jo kaikki netissä roikkujat ja ammattivalittajat.
Totta. Tosin kiipeily on halpaa, mutta siinä sellaisella ~7 -tasolla läpsyttely on eittämättä hyvä indikaattori luonteenlujuudesta.
Totuus taitaa eniveis olla se, että kuka vain voi millainen vain.
Yleisellä tasolla vain kyselin. Aika hidas olen käänteissäni. En väitä etteikö onnistuneet treffit olis kivat.
Ap