Miksi te valvotte. Eiks teillä oo töitä huomenna?
Oottekste kaikki työttömiä vai pitääkö nousta aikaisin aamulla töihin?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"]
Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'(
[/quote]
Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen.
Istun sängys, kipeenä ni meinaan jäätyä tänne. Kisut nukkuu viekus. Pitäs kai ruveta nukkuu ku huomenna ainakii 3 ihmistä soittelee, mut ku haluisin valvoo koko yön ja mennä nukkuu vast sit aamulla mut ei viiti ihan unenpöpperössä vastailla puhelimeenkaan. Kait se nukkuu pitäs mennä...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"]Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein.
Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'(
[/quote]
Voi ei! :( mikä noin on pistäny masentamaan?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"]
Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'(
[/quote]
Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen.
[/quote]
Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"] Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'( [/quote] Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen. [/quote] Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan..
[/quote]
Jos olet sossupummi, et tule hyötymään niistä vahingonkorvauksista mitään.
Ei oo. Sähän maksat mun korvaukset ja tää palstailu on töitä hauskempaa. Keksi parempi aloitus.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"] Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'( [/quote] Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen. [/quote] Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan..
[/quote]
[/quote]
Ihan kaikki tälläkään palstalla eivät ole sossupummeja.
Älä junan alle mee...sä jäät paitsi kaikest hyväst mitä voi viel tapahtua ja kokea. Kirjota vaik kaikki asiat mitkä vituttaa ylös niin saat ne purettua. Mut jos menee ihan yli hilseen nii päivystykseen ettet satuta ittees. Sitä jää katumaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"] Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'( [/quote] Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen. [/quote] Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan.. [/quote] Jos olet sossupummi, et tule hyötymään niistä vahingonkorvauksista mitään. [/quote] Ihan kaikki tälläkään palstalla eivät ole sossupummeja.
[/quote]
Hei kiitos tiedosta. Tiedätkö mitä "Jos"-sana tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"]
[/quote]
[/quote]
Miten sossut ottais huomioon vahingonkorvausrahat jos ei ota tuloina huomioon 200€ lahjarahaakaan jonka joku saa tilille? Se jolta niitä vahingonkorvauksia vaaditaan on sellanen täysluuserisossupummi, joten tuskin ees niitä sais, ku ei nisteillä oo varaa maksella, buahahaa! Kuitenkii samaiset idiootit tehtailee rikoksia siihen malliin että oksat pois!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:20"]Älä junan alle mee...sä jäät paitsi kaikest hyväst mitä voi viel tapahtua ja kokea. Kirjota vaik kaikki asiat mitkä vituttaa ylös niin saat ne purettua. Mut jos menee ihan yli hilseen nii päivystykseen ettet satuta ittees. Sitä jää katumaan.
[/quote]
En mä haluu päivystykseen mennä. Eiköhän terapeutti soita huomenna ku laitoin sille viestiä ja kerroin etten tiiä mikä tähän oloon auttais. Muutaku viiltely joka on todella typerä keino...
Sisko oli must viime yönä huolissaan ja soitti häkeen ku sanoin että on niin p*ska fiilis että voisin vetää lääkkeitä. Ambulanssi kävi pihas mut ei päässy sisälle koska en käyny avaa ovee, mä en pysty kävelee tuol rapus yöllä. Niille ei sit käyny kuitenkaan myöskään se et olisin viskannu avaimen ikkunasta ni ei sitten...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"] Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'( [/quote] Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen. [/quote] Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan.. [/quote] Jos olet sossupummi, et tule hyötymään niistä vahingonkorvauksista mitään. [/quote] Miten sossut ottais huomioon vahingonkorvausrahat jos ei ota tuloina huomioon 200€ lahjarahaakaan jonka joku saa tilille? Se jolta niitä vahingonkorvauksia vaaditaan on sellanen täysluuserisossupummi, joten tuskin ees niitä sais, ku ei nisteillä oo varaa maksella, buahahaa! Kuitenkii samaiset idiootit tehtailee rikoksia siihen malliin että oksat pois!
[/quote]
No voi vittu. Tarvitseeko ihminen toimeentulotukea, jos tilillä on esim. 5000€ korvausrahoja? Ei todellakaan tarvitse, eikä onneksi saakaan.
"Jos toimeentulotukea saava ihminen joutuu rikoksen uhriksi, hän voi menettää toimeentulotukensa. Demokraatin mukaan moni sosiaalitoimisto on ottanut linjan, että kaikki pankkitalletukset vähennetään tuesta täysmääräisesti.
Korkein hallinto-oikeus on linjannut, että rikosvahinkokorvaukset lasketaan saaduksi tuloksi."
Kesäloma ja teen muutenkin yövuoroa töis. Turhaan kääntää rytmiä. Kohta pääsee salilleki kun aukee viideltä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"]
[/quote]
Kieltämättä kuulostaa hankalalta asialta, mutta tuossa tilanteessakin voi nähdä valoa ja ajatella niitä positiivisia puolia. Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin. Ja vaikka ei menisikään, niin toivon, että asiat ratkeavat kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Voimia kovasti!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"] Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'( [/quote] Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen. [/quote] Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan.. [/quote] Jos olet sossupummi, et tule hyötymään niistä vahingonkorvauksista mitään. [/quote] Miten sossut ottais huomioon vahingonkorvausrahat jos ei ota tuloina huomioon 200€ lahjarahaakaan jonka joku saa tilille? Se jolta niitä vahingonkorvauksia vaaditaan on sellanen täysluuserisossupummi, joten tuskin ees niitä sais, ku ei nisteillä oo varaa maksella, buahahaa! Kuitenkii samaiset idiootit tehtailee rikoksia siihen malliin että oksat pois!
[/quote]
No voi vittu. Tarvitseeko ihminen toimeentulotukea, jos tilillä on esim. 5000€ korvausrahoja? Ei todellakaan tarvitse, eikä onneksi saakaan.
"Jos toimeentulotukea saava ihminen joutuu rikoksen uhriksi, hän voi menettää toimeentulotukensa. Demokraatin mukaan moni sosiaalitoimisto on ottanut linjan, että kaikki pankkitalletukset vähennetään tuesta täysmääräisesti.
Korkein hallinto-oikeus on linjannut, että rikosvahinkokorvaukset lasketaan saaduksi tuloksi."
[/quote]
Tuskin tohonkaan selostuksees olis kirosanoja tarvinnu. Ja kyse ei tod ole läheskään noin isoista summista..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:22"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 03:08"] Maasentaaa, ahistaa ja kaikkee siltä väliltä. Tekis mieli vetää ranteet auki, mennä junan alle tmv... En jaksa jatkuvaa ahistusta ja kaikki väittää että terapeutille juttelu auttaa. Joo eka terapeutti sanoo et tapaamiset kerta viikkoon. No ekan ja tokan tapaamisen välis oli 4viikkoo ja tokan ja kolmannen välis ainakii 2, että joo tosiaan viikon välein. Välil mua oikeesti pelottaa et joku kerta meen sinne junan raiteille. :'( [/quote] Et muuten mene. Sä olet liian arvokas ja tärkee. Mikä ahdistaa pahiten just nyt? Mikä on kaikkein kurjinta? Ei tietty tarvitse mitään tunnistettavaa kertoa, mutta noin yleisesti ottaen. [/quote] Mulla on tulos sellanen juttu josta voi vaatii vahingonkorvauksia ja niin aion kans tehä. Pelottaa vaan että se jolta niitä vaaditaan, hermostuu asiasta. Se on muutenkii sellanen arvaamaton sekopää, en kyl sitä tunne mut mitä nyt oon nähny.. Onneks asianajaja hoitaa sitä juttua mut pelottaa etukäteen sen sekopään reaktio asiaan.. [/quote] Jos olet sossupummi, et tule hyötymään niistä vahingonkorvauksista mitään. [/quote] Miten sossut ottais huomioon vahingonkorvausrahat jos ei ota tuloina huomioon 200€ lahjarahaakaan jonka joku saa tilille? Se jolta niitä vahingonkorvauksia vaaditaan on sellanen täysluuserisossupummi, joten tuskin ees niitä sais, ku ei nisteillä oo varaa maksella, buahahaa! Kuitenkii samaiset idiootit tehtailee rikoksia siihen malliin että oksat pois! [/quote] No voi vittu. Tarvitseeko ihminen toimeentulotukea, jos tilillä on esim. 5000€ korvausrahoja? Ei todellakaan tarvitse, eikä onneksi saakaan. "Jos toimeentulotukea saava ihminen joutuu rikoksen uhriksi, hän voi menettää toimeentulotukensa. Demokraatin mukaan moni sosiaalitoimisto on ottanut linjan, että kaikki pankkitalletukset vähennetään tuesta täysmääräisesti. Korkein hallinto-oikeus on linjannut, että rikosvahinkokorvaukset lasketaan saaduksi tuloksi." [/quote] Tuskin tohonkaan selostuksees olis kirosanoja tarvinnu. Ja kyse ei tod ole läheskään noin isoista summista..
[/quote]
Joka tapauksessa, jos saat jostain muualta rahaa, on se heti pois toimeentulotuesta. Ja niin sen pitääkin olla.
"Toimeentulotuki on sosiaalihuoltoon kuuluva viimesijainen taloudellinen tukimuoto ja se on tarkoitettu tilanteisiin, joissa muut tulot eivät riitä kohtuullisiin elinkustannuksiin.
Toimeentulotuella turvataan vähintään välttämätön toimeentulo, kun henkilö ei selviä omin avuin vaikeasta taloudellisesta tilanteesta. Toimeentulotuki on tarkoitettu tilapäiseksi ja lyhytaikaiseksi."
Oon töissä tauolla.