Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille! (vaimon lihominen)

Vierailija
20.05.2015 |

Jos vaimo lihoo jonkun verran, esim 15-20 kiloa, onko hän silmissänne yhtä haluttava ja ihana kuin ennenkin vai haikailetteko hoikemman vaimonne perään? Ajatteletteko vaimon lihonneen aina kun näette hänet esim seksiä harrastaessanne vai eikö muutosta edes tietoisesti ajattele? Pettäisitkö vaimoasi hoikan naisen kanssa jos tilaisuus tulisi? Haluaisin rehellisiä vastauksia!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani jos kysymys loukkaa jotakuta, mutta tälläista haluaisin kysyä anonyymina, mieheltäni tai muislta tuttava miehiltä en saisi rehellistä vastausta.  niin, ja olen itse pullukka.

Vierailija
2/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin häiritsee, jos ihan älyttömästi lihoaa. Ja ei nainen ole yhtä haluttava, tämäkin on yksilöllistä, kun jotkut naiset ei näytä kovin pahalta lihotessaan, mutta on taas naisia jotka näyttävät liikaa lihotessaan aivan karmeilta. En pettäisi, mielummin eroaisin kun pettäisin.

Siinä rehellinen vastaus, alapeukkuja odotellessa, koska näihin pitää tietty vastata että ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään siitä, että tokihan 15-20 kiloa on melko paljon! Riippuu tietysti lähtötilanteestakin. 

Kukaan tuskin lihoo yhdessä yössä noin paljoa, joten silmä olisi tottunut asteittaiseen paisumiseen. Vaimon oletettavasti näkee joka päivä. Eli en ajattelisi vaimon lisääntyneitä kiloja seksin aikana. 

En myöskään ikinä pettäisi vaimoa. Jos siihen pisteeseen oltaisiin tultu, niin ero olisi varmaan jo ajankohtainen. 

Vierailija
4/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, joillakin naisilla kilot kertyy hyvin, joten saattaa jopa lisätä kiihottavuutta pieni lihominen. 20 kiloa olisi paljon, mutta esim. 10 ekstra-kiloa uppoaa joihinkin naisiin vielä ihan nätisti. Itse en olisi pistänyt pahakseni 10 kg lisäystä useimmilla tapaamillani naisilla jos ne olisivat menneet perseeseen ja reisiin plus hiukan ylävartaloon. Mahassa ne olisi ikävimmät, mutta tätä ongelmaa harvalla naisella on havaintojeni mukaan (tarkoitan, että on hyvin harvinaista nähdä 'tynnyrimahainen' nainen). 

Vierailija
5/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin lapsia odottaessa ja jäi 20kg ylimäärästä. Ennen oli normaalipainoinen nyt indeksin mukaan lievästi lihava. Oli vaikea hyväksyä ittensä ja laihdutinkin sitten 10kg pois mutta on kyllä yks tietyllä tavalla kauneimmista asioista mitä mies tollon +20kg aikoina sanoi. Kysyin silloin oman ahdistukseni päälle häneltä että haittaako mun lihominen häntä. Hän sanoi ei. Sitten myöhemmin aloin taas inttämään että ihan varmasti haittaa. Sanoin että ihan varma ettei hän enää rakasta minua koska olin läski. Hän oli jopa hoeman vihainen sanoessaan: Lopettaisitko sä rakastamasta mua jos mä lihoisin 20kg? Jäin kyllä aivan sanattomaksi, koska mulle olis aivan sama amputoistaisko tolta vaikka tapaturman takia jalat, lihoisko se lievästi ylipainoiseksi tai tapahtuisko jotain muuta ulkonäköön vaikuttavaa.

Vierailija
6/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg on valtava painonlisäys. Pyrkisin puuttumaan tilanteeseen jo paljon ennen tätä. Aivan varmasti tuollainen ylipaino haittaisi.

Vierailija
7/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se 10-15kg läski tulee tisseihin, perseeseen ja reisiin tasaisesti on se ihan ok minulle. Jos taas naisella on sellainen jethron vatsa niin en pidä ollenkaan. Mutta nämä on tosi yksilöllisiä juttuja.

Vierailija
8/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä on kuulemma lihonnu 7kg suhteen aikana, enkä oo pahemmi ees huomannu tätä. Ollaa oltu vajaa 6 vuotta yhdessä. Hän tosin on todella pitkä, lähempänä 180cm, joten kai ne tuohon varteen "katoaa". Vanhoissa kuvissa hän näyttää tyttömäisemmältä ja nykyään naisellisemmalta/aikuisemmalta. Ja tyttöystävälläni on ikää 26v

Vierailija
9/39 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni lihoisi 5 kiloa puhumattakaan 15-20 kilosta niin jotain olisi pielessä ja pahasti. Jos kyse ei olisi jonkinlaisesta sairaudesta olisi hänen koko persoonansa luultavasti muuttunut.

Mä olen nyt ihan rehellinen ja sanon että olen valinnut puolisoni aika tarkaan ja yksi kriteeri (ei toki ainoa) on ulkonäkö ja itsestään huolenpitäminen... ulkonäöllisesti hän on juuri sellainen joka minua miellyttää... pieni, siro, urheilullinen. Jos kuitenkin ulkonäkö muuttuisi (hän siis lihoisi paljon) niin en osaa sanoa mitä tekisin tai mitä tuntisin. Ulkonäkö ei todellakaan ole se tärkein asia jonka takia elämäni hänen kansaan jaan. Mutta kuten sanoin, jos hän lihoisi ilman mitään sairauksia niin hänen persoonansa olisi muuttunut aika päinvastaiseen mitä se nykyään on joten luultavasti moni muukin asia olisi siis muuttunut...

Missään tapauksessa en kuitenkaan pettäisi... jos haluaa pettää ja pystyy siihen, niin silloin pitää erota!

Vierailija
10/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ettei rakkaus lopu kiloihin, mutta haluttavuus voisi kärsiä... ja esim helpommin ihastua toiseen naiseen...? kiitos vastauksistanne ja lisääkin saa laittaa. ap.

Vierailija
11/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittais, jos ois ees vaimo, mutta ei oo ketään.

Vierailija
12/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:47"]

Mä lihoin lapsia odottaessa ja jäi 20kg ylimäärästä. Ennen oli normaalipainoinen nyt indeksin mukaan lievästi lihava. Oli vaikea hyväksyä ittensä ja laihdutinkin sitten 10kg pois mutta on kyllä yks tietyllä tavalla kauneimmista asioista mitä mies tollon +20kg aikoina sanoi. Kysyin silloin oman ahdistukseni päälle häneltä että haittaako mun lihominen häntä. Hän sanoi ei. Sitten myöhemmin aloin taas inttämään että ihan varmasti haittaa. Sanoin että ihan varma ettei hän enää rakasta minua koska olin läski. Hän oli jopa hoeman vihainen sanoessaan: Lopettaisitko sä rakastamasta mua jos mä lihoisin 20kg? Jäin kyllä aivan sanattomaksi, koska mulle olis aivan sama amputoistaisko tolta vaikka tapaturman takia jalat, lihoisko se lievästi ylipainoiseksi tai tapahtuisko jotain muuta ulkonäköön vaikuttavaa.

[/quote]Minä vastasin rehellisesti kysymykseen pitäisinkö yhtä haluttavana, jos lihoisi älyttömästi ja se muuttaisi ulkonäköä paljon rumemmaksi. Vaikka kuinka rakastaa, niin en pysty tuollaiseen vastaamaan, että pidän yhtä haluttavana, kuitenkin minulle ulkonäöllä on jotain merkitystä eikä se ole täysin yhdentekevää. Ei kukaan halua loukata rakastamaansa ihmistä tahallaan, en ainakaan minä.

Mutta tämä riippuu minusta täysin ihmisestä, kun jotkut tosiaan ei näytä pahalta vaikka olisi ylimääräistä.

Vierailija
13/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lihonut 20 kiloa tässä 5 vuoden aikana (enään 15kg) mutta mies inttää vastaan että ei huomaa ero missään koska näkee mut joka päivä.. Tietenkin valehtelee. Koska itse huomasi miehestäni kun paino nousi 50-->78kg. Nykyään on kyllä seksikkäämpi koska on vähän lihaa luun ympärillä :)

Vierailija
14/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:53"]

Mä oon lihonut 20 kiloa tässä 5 vuoden aikana (enään 15kg) mutta mies inttää vastaan että ei huomaa ero missään koska näkee mut joka päivä.. Tietenkin valehtelee. Koska itse huomasi miehestäni kun paino nousi 50-->78kg. Nykyään on kyllä seksikkäämpi koska on vähän lihaa luun ympärillä :)

[/quote]Yksi exä on ollu meikäläisellä joka tosiaan muuttui överilihomisen myötä lähes tunnistamattomaksi, kaikki ei lihoa niin näkymättömästi. Jos se naamakin on sellainen pallo, niin ei siinä ole samoja ulkonäköpiirteitä kun aikaisemmin.

Vierailija
15/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee,läskit on rumia ja muutenkin olen alkanut katsella nuorempaa muijaa tuon vanhan mäkättimen tilalle.

Vierailija
16/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, joillain se näkyy enemmän ja joillain vähemmän. En ajattelisi vaimon lihomista jos se pitäisi päänsä kiinni siitä. En pettäisi. 

Vierailija
17/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora vastaus suoraan kysymykseen. Vaimoni ei ylipainoisena olisi yhtä haluttava, ja kyllä varmasti haikailisin hoikemman vaimoni perään. Tuskinpa sitä itsekään olisin vaimon silmissä yhtä haluttava, jos tästä hirveästi lihoisin.

Itseäni lihavuus varmaankin vaivaisi liikuttaessa ulkona ihmisten ilmoilla. Varmasti myös arjessa riidellessä ja riidan jälkeenkin ahdistaisi, nykyistä että on tullut lyötyä hynttyyt yhteen tuollaisen karmean lihavan akan kanssa, ja että kyllä näin itse komeana ja mukavana ansaitsisi parempaa. Ne hetket olisivat nykyistä ahdistavampia, joissa muutenkin ajattelee toisesta pahaa.

Seksi ja siihen liittyvä alastomuus tuskin on se suurin ongelma, harvapa siinä tilanteessa ajattele toisesta pahaa, ja kyllähän sitä ylipainoinen on ihan yhtä ylipainoinen myös vaatteet päällä. Toisaalta, jos pelkäät miehesi olevan pettämään taipuvainen, tekee hän sitä kyllä lihavampienkin kanssa.

M35

Vierailija
18/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:03"]

Suora vastaus suoraan kysymykseen. Vaimoni ei ylipainoisena olisi yhtä haluttava, ja kyllä varmasti haikailisin hoikemman vaimoni perään. Tuskinpa sitä itsekään olisin vaimon silmissä yhtä haluttava, jos tästä hirveästi lihoisin. Itseäni lihavuus varmaankin vaivaisi liikuttaessa ulkona ihmisten ilmoilla. Varmasti myös arjessa riidellessä ja riidan jälkeenkin ahdistaisi, nykyistä että on tullut lyötyä hynttyyt yhteen tuollaisen karmean lihavan akan kanssa, ja että kyllä näin itse komeana ja mukavana ansaitsisi parempaa. Ne hetket olisivat nykyistä ahdistavampia, joissa muutenkin ajattelee toisesta pahaa. Seksi ja siihen liittyvä alastomuus tuskin on se suurin ongelma, harvapa siinä tilanteessa ajattele toisesta pahaa, ja kyllähän sitä ylipainoinen on ihan yhtä ylipainoinen myös vaatteet päällä. Toisaalta, jos pelkäät miehesi olevan pettämään taipuvainen, tekee hän sitä kyllä lihavampienkin kanssa. M35

[/quote]

Mieheni ei ole pettämään taipuvainen, mutta toki sitä miettii, että kävisikö jotain jos ulkonäköni ei enää viehättäisi yhtä paljon ja mahdollisuus olisi... tai sitten pahimmassa tapauksessa ihastuisi muihin... ihmisiä tässä kuitenkin ollaan ja kaikki mahdollista. t.ap

Vierailija
19/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitää ymmärtää joku pikku lihominen ja ehkä vähän isompikin, joka tuskin muuttaa ihmistä niin kauheasti, siitä jos lihoaa jotain aivan älyttömiä määriä. Luulen, että kaikki tarkoittaa tässäkin ketjussa näitä ihmisiä jotka ovat lihonneet aivan mielettömästi.

Vierailija
20/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että paljon vaikuttaa se, mitä lihominen tekee naisen itsetunnolle. Jos nainen tuntee olonsa kauniiksi ja seksikkääksi ja on itsevarma, niin mies tykkää. Jos inhoaa itseään, on epävarma ja ahdistunut, niin eihän sellainen kovin haluttavaa ole.