Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen ulkopuolisen mielipidettä

Vierailija
20.05.2015 |

Koska läheiset ovat tietenkin kielteisiä ja ylisuojelevia. Olen 17-vuotias ja tapasin jonkin aikaa sitten veljeni lapsuudenkaverin. Tämä mies on minua 11 vuotta vanhempi. Meillä ollut tosi kivaa. Hän ei ole sellainen kakara kuin ikäiseni eikä ällö pervo joka haluisi vain sitä yhtä. Veljeni ei enää pidä tästä miehestä koska hänellä oli vaikeaa nuoruudessa ja teki kaikkea typerää. Tämä mies omistaa jonkun yrityksen eli hänellä on pakko olla paljon rahaa? (Älkää käsittäkö väärin, en ole rahan perässä). Koska hänellä todella hieno urheiluauto, asuu yksin omakotitalossa ja muutenkin on paljon rahaa, ostaa minulle välillä koruja. Äitini, veljeni ja bestikseni ovat sitä mieltä ettei hänellä voi olla niin paljon rahaa ja väittää hänen olevan sekaantunut hämärähommiin! On kuulemma poliisin vanha tuttu. En uskonut ja mieskin kielsi kaiken, sanoi heidän tekevän mitä vain jotta emme tapailisi. Hän on ihana eikä ole painostanut minua mihinkään. Ymmärtää, että olen nuorempi ja kokemattomaampi. Mitä mieltä sinä olet? Voiko yrittäjällä olla paljon rahaa ilman sivubisneksiä, jotka eivät kestä päivänvaloa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän