Olen seurustellut kahden julkkiksen kanssa
Kommentit (17)
Oletko mies vai nainen niin voisi arvailla? ja anna 5p vihje.
Ei kiinnosta. Ei niis oo mitään ihmeellistä. Ite oon ollu muistaakseni ainaki kahden julkkiksen kans kimpas joitain kuukausia. Ammattei en kerro.
Mitä miksi? en oo ap. mut mitä ihmeellist on siinä, jos on seurustellu julkisuudes olevien kans? Ne on vaa ihmisii, ei sen kummempii. Tai on ne usein jotenki outoi verrattuna muihin, eikä aina positiivisella tavalla. Tietäisittepä, niin ette juoksis julkkisten peräs.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:52"]
Ei kiinnosta. Ei niis oo mitään ihmeellistä. Ite oon ollu muistaakseni ainaki kahden julkkiksen kans kimpas joitain kuukausia. Ammattei en kerro.
[/quote]
Ei oo mitään ihmeellistä, mutta kuitenkin naiset ihan lääpällään noihin tyyppeihin jotka tekee jonkun siistin räppibiisin tai ilmaveivin skoda-cupissa. What's the point? (kysyy mies)
BB-stara ja Temptation Island tähti?
Vau. Yritän kovasti hillitä innostustani. Ei, en halua kysyä mitään. KöhköhkLumihiutaleköhköh.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:52"]
[/quote]
Ei oo mitään ihmeellistä, mutta kuitenkin naiset ihan lääpällään noihin tyyppeihin jotka tekee jonkun siistin räppibiisin tai ilmaveivin skoda-cupissa. What's the point? (kysyy mies)
[/quote]
Miten tuntuu että miesten foorumeilla ei kiinnosta vittujakaan jos joku on seurustellut julkkisnaisen kanssa, jos ei se nainen ole erityisen hyvännäköinen tai muuten erikoinen henkilö.
Et kuitenkaan paljasta julkkisten nimiä, joten aika tyhjänpäiväinen ketju.
Ketkä 2 ?