Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupper-, aloevera-, partylite HERMOT MENEE!

Vierailija
20.05.2015 |

.. Ja muut, you name it! Kuka noita oikeesti lähtee myymän, kysyn vaan? Kaikki tutut ja ystävät jotka noita myy, niin oikeen tuputtvat ja käyttävät kaveruutta hyväkseen..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autobonus

Vierailija
2/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se loputon mainostus Facebookissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne AloeVerat on oikeesti tosi hyvii :) En oo myyjä. 

Vierailija
4/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin lähtee mukaan ahkerat tyypit, jotka haluavat lisäansioita ja mukavan harrastuksen. Itse näen huikean uran edessäni, sitoutuneena pääsen tavoitteeseeni ennen pitkää. Se, minkä firman kukin valitsee... No, mä valitsin parhaan palkitsijan.

Facebook on tärkeä työkalu, tiedäthän että voit olla seuraamatta kaveria jos mainostus häiritsee. En minäkään jaksa katsoa sun lapsesi rähmänaamakuvia tai sisustusjuttua ihan joka päivä. <3

Vierailija
5/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha markkinointi-idea, jossa kerätään pienehkö määrä ämmiä jonkin heistä kotiin kahvittelemaan. Kukaan ei ilkeä olla ostamatta jotakin, tilanteen luoman paineen vuoksi.
Aivan loistava idea myydä, jolla saadaan typerät kanat antamaan rahansa.

T. Mies, jonka kotona saa ne kynttilät hanuriinsa, jos tänne aletaan kokoamaan yksiäkään kynttiläiltamia enää ikinä.

Vierailija
6/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:49"]Ne AloeVerat on oikeesti tosi hyvii :) En oo myyjä. 
[/quote]
Sitä saa kaupastakin ja halvalla. Ei tarvitse ostaa kallista verkostopaskaa.

Vierailija
7/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se hämärä verkostomarkkinointijuttu oli, jota poliisikin tutki jossain vaiheessa? 

Vierailija
8/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni harrastaa ja välit on melkein menneet poikki kun olen sanonut suorat sanat tuollaisesta markkinoinnista ja myymistään tuotteista. Loukkaantuu kun en osta, ja kun vielä kehtaan olla eri mieltä homman järkevyydestä. Vastauksena on aina sitä samaa ulkoaopittua propagandaa mitä myyjille toitotetaan...

Vierailija
9/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyden hyväksikäyttöä.

Meillä oli kiva porukka, jonka kanssa tehtiin ulkoiluretkiä ja ruokailtiin. Jättäydyin pois, kun eräs porukasta päätti tyrkyttää jokaisella tapaamisella magneettisia korujaan.

Vierailija
10/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä kans yks jonka face on täynnä forever -hehkutusta. Huoh. Hyvin ne on kyllä aivopesty siihen menestymismahdollisuuteen. Sitä on nyt aika monta vuotta jo kuunneltu miten tulot nousee jne. Eipä ole ulkoisia merkkejä näkyvissä menestyksestä. :D

Vierailija
11/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:52"]

Noihin lähtee mukaan ahkerat tyypit, jotka haluavat lisäansioita ja mukavan harrastuksen. Itse näen huikean uran edessäni, sitoutuneena pääsen tavoitteeseeni ennen pitkää. Se, minkä firman kukin valitsee... No, mä valitsin parhaan palkitsijan. Facebook on tärkeä työkalu, tiedäthän että voit olla seuraamatta kaveria jos mainostus häiritsee. En minäkään jaksa katsoa sun lapsesi rähmänaamakuvia tai sisustusjuttua ihan joka päivä. <3

[/quote]

Et kai Zinzinon ripuliöljyä vaan myy? :D

Vierailija
12/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:52"]

Noihin lähtee mukaan ahkerat tyypit, jotka haluavat lisäansioita ja mukavan harrastuksen. Itse näen huikean uran edessäni, sitoutuneena pääsen tavoitteeseeni ennen pitkää. Se, minkä firman kukin valitsee... No, mä valitsin parhaan palkitsijan. Facebook on tärkeä työkalu, tiedäthän että voit olla seuraamatta kaveria jos mainostus häiritsee. En minäkään jaksa katsoa sun lapsesi rähmänaamakuvia tai sisustusjuttua ihan joka päivä. <3

[/quote]

Vierailija
13/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:23"]

Mikä se hämärä verkostomarkkinointijuttu oli, jota poliisikin tutki jossain vaiheessa? 

[/quote]

Zinzino. Duudsonit skippasit esiintymisen kun Muron puoleta vinkattiin millainen kusetus on kyseessä.

Poliisitutkinta jatkuu edelleen.

Vierailija
14/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljenvaimo on tai on ollut mukana varmaan jokaisessa verkostomarkkinointifirmassa. Tienaa tätä nykyä bisneksissään kuulemma 300 euroa/kk.

Samalla työmäärällä hän olisi ehtinyt 15 vuodessa lukea ylioppilaaksi, opiskella useamman ammatin, työllistyä ja tienata oikeaa rahaa eikä vain verkoston titteleitä. Jos nää kaupittelijat käyttäisivät aikansa ja energiansa johonkin järkevään Suomi olisi nostettu nousuun ajat sitten.

Vierailija
15/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on. Suomessa on hirveä oikeistobuumi, mutta bisnestä ei saa yrittää tehdä? Kyllä nuo vain lisääntyvät, koska esim.lapsia kotona hoitavat joutuvat rahallisesti tiukille.

Vierailija
16/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:41"]

Mikä nyt on. Suomessa on hirveä oikeistobuumi, mutta bisnestä ei saa yrittää tehdä? Kyllä nuo vain lisääntyvät, koska esim.lapsia kotona hoitavat joutuvat rahallisesti tiukille.

[/quote]

No siihen verkostomarkkinointi on mahdottoman huono ratkaisu.

Lupaukset suuret, tienestit pienet tai miinusmerkkisest.

Vierailija
17/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:52"]

[/quote]

[/quote]

No en sentään! ;)

Ja voi kun sen homman voi tehdä myös niin, että säästää sukulaiset ja ystävät.. Pitää olla munaa etsiä muita kontakteja. Mulla on edelleen lähipiiriä ketkä ei edes tiedä mitä teen. Osa on lähestynyt minua kun kiinnostuvat, mutta minä en ketään kiusaa. Inhoan itsekin sitä.

Ja todellakin, suoramyynti on kasvava liiketoimintatapa, koska töitä EI OLE kaikille. Ymmärtäkää, että tämä on vaihtoehto tavalliselle työnteolle ja tavallisille market-tuotteille.

Vierailija
18/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:14"]Vanha markkinointi-idea, jossa kerätään pienehkö määrä ämmiä jonkin heistä kotiin kahvittelemaan. Kukaan ei ilkeä olla ostamatta jotakin, tilanteen luoman paineen vuoksi.
Aivan loistava idea myydä, jolla saadaan typerät kanat antamaan rahansa.

T. Mies, jonka kotona saa ne kynttilät hanuriinsa, jos tänne aletaan kokoamaan yksiäkään kynttiläiltamia enää ikinä.
[/quote]
Minuun ei vaikuta joukkopaine. Tosi usein lähden kutsuille vain tapaamaan ihmisiä ja syömään kahvipöydän herkkuja! Päätän jo kotona etten osta mitään, kuuntelen kohteliaasti esittelyn ja kun se loppuu, oon ekana kahvipöydässä enkä edes katso tuotteita. En tunne syyllisyyttä eikä oo mitään painetta ostaa. Oon ollu kutsuilla reilusti useammin ostamatta mitään kuin että olisin ostanut. Silloin kun ostan, olen päättänyt asian jo etukäteen kotona. Heräteostoksen olen tehny kutsuilla tasan kerran ja se osoittautui hyväksi ostokseksi.

Vierailija
19/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Viimeksi menin meandikekkereille, ajattelin että kiva nähdä kavereita ja kiva mallisto. Halusin ostaa pipon. En halunnut kuunnella tunnin verran juttua siitä kuinka kivasti tääkin tunika menee vaikka leggareiden kanssa, ja että kviasti tääkin kaapu piilottaa äitykän vatsamakkarat vaan olin vaan ajatellut tilata sen pipon. Istuin kovalla pirtinpenkillä perse puutuneena, ja mietin että mikä idea tässä oli? Miksi en ostanut sitä pipoa netistä? Miten mä tässä nyt tarkalleen ottaen rupattelen kavereiden kanssa? Niitten vuoksihan sinne alunperin menin.

Vierailija
20/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka työtön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi