Siwa on halvempi
kuin K-kauppa, joissain tapauksissa.
Kommentit (14)
S ja K.. ihan sama. Lidl on aina se vastaus. Vaikka S tai K olisi vieressäni ajaisin 50 kilsaa Lidliin vain periaattesta...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:05"]Oman ostoskorini hinta Siwassa on huomattavan paljon suurempi kuin K-kaupassa.
[/quote]
Huoh. Sanoin JOISSAIN TAPAUKSISSA. Tarkoittaa yksittäisiä tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:26"]En tiedä käyn itse Stockan herkussa
[/quote]
xd
Kyllä kyläkaupat ja muut ketjuihin kuulumattomat saattavat olla vieläkin kalliimpia. Itse haen Siwasta vain jotain tarjoustuotteita esim. Edam-juustopätikät ovat välillä edullisia.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:34"]Kyllä kyläkaupat ja muut ketjuihin kuulumattomat saattavat olla vieläkin kalliimpia. Itse haen Siwasta vain jotain tarjoustuotteita esim. Edam-juustopätikät ovat välillä edullisia.
[/quote]
Ööö... kyse oli asiasta nimeltä siwa vs. k
Luulen tosiaan, että jos ruotsalainen omistaja panisi Siwan myyntiin, siitä ei kovin paljon rahaa saisi. Eli kyllä Siwa on halpa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:42"]K-kauppa on halvempi kuin Siwa, joissain tapauksissa.
[/quote]
Niin.
Siwa oli johonkin maailmanaikaan halpa ja edullinen, vaan eipä ole enää. Eikös hintoja ole verrattu Stockmann-Herkkuun! Ja henkilökuntaa on paikalla juuri se pakollinen kassa. Siwassa parasta on se, että heräteostoja ei tule tehtyä ja uloskin selviää aika sukkelasti, koska muita asiakkaita ei ole hidastamassa etenemistä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:48"]Varmaan halvempi kuin Harrod's, mutta halpa se ei ole.
[/quote]
En puhunut halvasta mitään.
Oman ostoskorini hinta Siwassa on huomattavan paljon suurempi kuin K-kaupassa.