Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huima pituusero pariskunnalla? Kokemuksia!

Vierailija
20.05.2015 |

Nyt on tilanne se että olen aivan korviani myöten rakastunut mieheen joka on minua huimat 35 cm pidempi :D Kuljen yleensä 6-10 cm korkkareissa jolloin ero ei ole niin jäätävä.

Kertokaahan te joilla kokemusta enemmän tällaisista hassuista ruumiillisista eroavaisuuksista on, haittaako tällainen arkea (jos nyt pääsemme koskaan siihen asti), miten seksi sujuu näin isolla erolla (mitkä asennot eivät onnistu jne?

T: N 161 cm

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään! Mun mielestä se on jopa seksikästä kun on iso pituusero :D meillä on miehen kanssa 25cm ja en koskaan ole kokenut ongelmaksi. Toisaalta en tiedä onko toi nyt niin huima, mutta iso silti :-)

Vierailija
2/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lisäyksenä että ei haittaa seksiä oikeestaan yhtään. Exä oli vielä pidempi kuin nykyinen ja sekään ei haitannut. T. 2 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan pituugeenit voi tulla äidiltä - jää kääpiöksi ja tytöstä tulee 2 m. Varaudu tähän.

Vierailija
4/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 38cm pituuseroa, ja arkeen se ei ainakaan vaikuta. Enkä kyllä muista että sängyssäkin olisi jotain jäänyt pituuseron takia tekemättä. Ulkopuoliset on sen verran vuosien varrella kuittailleet, että ainakin juhlissa käytän mahd korkeita korkoja. 15 vuotta jo takana, ja näillä mennään vastedeskin...

Vierailija
5/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
6/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 157 cm ja mies 188 cm... Ainoa ongelma on se kun mies piilottelee TV:n kaukosäädintä kaappien ylähyllyille jalkapallomatsien ajaksi :D

Vierailija
7/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:47"]Minä 157 cm ja mies 188 cm... Ainoa ongelma on se kun mies piilottelee TV:n kaukosäädintä kaappien ylähyllyille jalkapallomatsien ajaksi :D
[/quote]
Haha :D

Vierailija
8/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 180cm ja 120kg nainen ja mieheni on 173cm ja 72kg mies. Ei ole mitään haittaa näistä pituus ja painoeroista löytynyt.

Vierailija
9/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 161cm, mies 193cm. En ole kyllä koskaan kuullut kuittailua asiasta, en ole osannut edes ajatella että asia vaikuttaisi jotenkin seksiin, tai yhtään mihinkään muuhunkaan. Mielestäni emme näytä yhdessä mitenkään hulluiltakaan. 7vuotta yhteiseloa takana.

Vierailija
10/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pituuseroa siten, että minä 152 cm ja mies 191 cm. Ongelmat vaatekaupoissa on meille tuttuja!

Ei seksiongelmia, kyllä se koloon löytää.

plussana mies saa kaiken ylähyllyiltä alas minulle. Tästä on erityisesti hyötyä kauppareissuilla. Kengät näyttää huvittavilta vierekkäin: miehellä 47 ja mulla 37. Pojasta tulossa isänsä kokoinen. (Oikeastaan ainoat ongelmat on komennella 178 senttistä 13-veetä, kun itse on niin pieni. On vähän uskottavuus koetuksella. Toinen pulma on se, että farmarin penkit pitää säätää joka halvatun kerta. Miehen lapioilla ei myöskään ajeta normiautoa, ja auto-ostoksilla pitää aina katsoa, että lapikas mahtuu painamaan oikeaa poljinta eikä kahta yhtä aikaa. Meillä on kaksi autoa tästä syystä, yhdessä japsimerkissä on miehelle riittävä jalkatila...)

Vierailija
11/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 cm pitkä mies ja sytyn juuri naisille, jotka ovat erittäin lyhyitä. Ihanaa olisi ottaa sellainen kukkanen syliin ja pitää hyvää huolta ;)

Vierailija
12/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:56"]Meillä pituuseroa siten, että minä 152 cm ja mies 191 cm. Ongelmat vaatekaupoissa on meille tuttuja!

Ei seksiongelmia, kyllä se koloon löytää.

plussana mies saa kaiken ylähyllyiltä alas minulle. Tästä on erityisesti hyötyä kauppareissuilla. Kengät näyttää huvittavilta vierekkäin: miehellä 47 ja mulla 37. Pojasta tulossa isänsä kokoinen. (Oikeastaan ainoat ongelmat on komennella 178 senttistä 13-veetä, kun itse on niin pieni. On vähän uskottavuus koetuksella. Toinen pulma on se, että farmarin penkit pitää säätää joka halvatun kerta. Miehen lapioilla ei myöskään ajeta normiautoa, ja auto-ostoksilla pitää aina katsoa, että lapikas mahtuu painamaan oikeaa poljinta eikä kahta yhtä aikaa. Meillä on kaksi autoa tästä syystä, yhdessä japsimerkissä on miehelle riittävä jalkatila...)
[/quote]
Ai uskottavuus koetuksella? No siinä on kyllä sitten kyse jostain muusta kuin pituudestasi varsinkin kun olet lapsen oma äiti.....