Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisin olemaan muille ilkeä ja paha ihminen?

Vierailija
20.05.2015 |

Sellaisilla kun näyttää menevät hyvin niin varmaan kannattaisi olla sitten sellainen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:41"]

En kyllä usko että sellaisilla menee hyvin. Toimii ehkä jonkun aikaa, kunnes kaikki romahtaa kasaan tyypin elämässä. Ihmiset jättää jne.

[/quote]En usko. Ne jotka osaa manipuloida ja omaa tietynnäköiset kasvot (lempeän oloiset ja viettelevät silmät) niin saa kyllä ihmiset pauloihin, teki mitä vain.

Vierailija
2/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole tyytyväinen siihen, että olen osittain huono ihminen. Juoruilen, liiottelen, viljelen vahingossa valheita, annan paremman kuvan itsestäni kuin olenkaan, manipuloin huomaamattani..... Haluaisin olla hyvä ja tasapainoinen ihminen aidossa vuorovaikutuksessa toisten kanssa. En ymmärrä miksi kukaan olisi ylpeä huonoista piirteistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että sellaisilla menee hyvin. Toimii ehkä jonkun aikaa, kunnes kaikki romahtaa kasaan tyypin elämässä. Ihmiset jättää jne.

Vierailija
4/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ruveta järjestämään kursseja, jos tällaista tarvetta on? Tiedän kaikki pahansuopuuden salat ja käytän niitä tehokkaasti. 

Osaan olla maailman ihaninkin ja se liittyy tähän ammattitaitoon. Pahuutta ja ilkeyttä ei päällepäin tule havaita. Muutenhan se kääntyy itseään vastaan ja voi olla haitaksi elämässä. 

Vierailija
5/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:43"]Pitäisikö ruveta järjestämään kursseja, jos tällaista tarvetta on? Tiedän kaikki pahansuopuuden salat ja käytän niitä tehokkaasti. 

Osaan olla maailman ihaninkin ja se liittyy tähän ammattitaitoon. Pahuutta ja ilkeyttä ei päällepäin tule havaita. Muutenhan se kääntyy itseään vastaan ja voi olla haitaksi elämässä. 
[/quote]

Tässäpä piilee totuuden siemen. Juuri tämänkaltaiset ihmiset ovat työpaikkani menestyjiä. Piiloilkimykset. Osaavat ajaa omaa etuaan ja lytätä muut. Nämä ihmiset saavat meillä parhaat työt ja kiltit tekevät ns. paskahommat.

Vierailija
6/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Hengaat vaan vähän aikaa täällä.

Vierailija
7/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin negatiivisen ajattelun kurssin.

Nyt tyrmään kaiken!!

Vierailija
8/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aina iloinen, kun jonkun kohtaat. Halaa ja kysy hymyillen mitä kuuluu.

Suolaa muita. Keksi juttuja, kuinka joku oli todella ilkeä sinulle. Jos joku väittää olleensa tilanteessa mukana ja sanoo päinvastaista, sano ettei se ollut se kerta vaan jokin toinen. Tee suolausta vaivihkaa ohimennen. Kun olet kylvänyt valheensiemenen jonkun mieleen vaihda äkkiä aihetta lirkutellen jostakin positiivisemmasta. Muista kehua myös sitä kenen kanssa olet sillä hetkellä vaivihkaa. Seuraavan tyypin kanssa voit kylvää valheen siemenen tästä ihmisestä ja jatka samaa rataa...

Kyllä saat sopan aikaiseksi, kun muut hölmöt uskovat ja alkavat vieroksua pikkuhiljaa niitä keistä olet hiljalleen levitellyt valheita. Hyvin helppoa kun sen osaa. Surullista, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että uskovat tällaisia.

Todellisuudessahan fiksujen ihmisten pitäisi katkaista tällaiselta pelleilyltä siivet. Harva on sellainen. Moni sen sijaan osallistuu tähän juoruamalla valheita eteenpäin...

Nyt lampaat, ken sellainen on... lopettakaan muiden seuraaminen ja alkakaa ajattelemaan omilla nystyröillänne....!

Vierailija
9/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärisin jo alle kouluikäisenä, miten manipuloida ihmisiä. Eli hyvin sisäsyntyistä tämä. Tajusin, että voin viedä näennäisellä viehättävyydellä ihmisiä kuin pässiä narussa tai litran mittaa (minkä hauskan perinteisen sanonnnan tähän nyt haluaakaan keksiä). 

Olen todella professionaalinen tässä ja monen kadehtima tämän kyvyn vuoksi. 

Monesti olen miettinyt tämän kaltaisten kurssien järjestämistä, mutta pitäisi naamioida agenda jonkin positiivisen jargonin alle. Eli "Opi ilkeyttä ja pahansuopuutta kolmessa viikossa" ei tule kysymykseen. 

Vierailija
10/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:00"]

Ole aina iloinen, kun jonkun kohtaat. Halaa ja kysy hymyillen mitä kuuluu.

Suolaa muita. Keksi juttuja, kuinka joku oli todella ilkeä sinulle. Jos joku väittää olleensa tilanteessa mukana ja sanoo päinvastaista, sano ettei se ollut se kerta vaan jokin toinen. Tee suolausta vaivihkaa ohimennen. Kun olet kylvänyt valheensiemenen jonkun mieleen vaihda äkkiä aihetta lirkutellen jostakin positiivisemmasta. Muista kehua myös sitä kenen kanssa olet sillä hetkellä vaivihkaa. Seuraavan tyypin kanssa voit kylvää valheen siemenen tästä ihmisestä ja jatka samaa rataa...

Kyllä saat sopan aikaiseksi, kun muut hölmöt uskovat ja alkavat vieroksua pikkuhiljaa niitä keistä olet hiljalleen levitellyt valheita. Hyvin helppoa kun sen osaa. Surullista, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että uskovat tällaisia.

Todellisuudessahan fiksujen ihmisten pitäisi katkaista tällaiselta pelleilyltä siivet. Harva on sellainen. Moni sen sijaan osallistuu tähän juoruamalla valheita eteenpäin...

Nyt lampaat, ken sellainen on... lopettakaan muiden seuraaminen ja alkakaa ajattelemaan omilla nystyröillänne....!

[/quote]

Kohtaamisissa kannattaa myös olla näennäisen avoin omista asioistaan. Kertoo muka tärkeitä elämänkulkuunsa liittyviä intimmejäkin asioita. Näin saa vaikutelman itsestään rehellisenä ja rohkeana persoonana. 

Tosiasiassa tietysti ei kerro mitään todellista. Mutta saa hyvin hyödyllistä tietoa toisesta, jota voi käyttää hyväkseen tilaisuuden tullen. 

Vierailija
11/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin asia on jo hoidossa. M21

Vierailija
12/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:11"]

aloita kissanpoikasten kidutuksesta, jatka pikkulasten potkimisella, vedä turpiin kodittomia ja mummoja...siinä näin alkuun.

[/quote]

Olen kommenttien 3, 9 ja 10 kirjoittaja. 

En ole koskaan ole ollut tarpeettomasti julma. En ole koskaan kiduttanut eläimiä enkä fyysisesti satuttanut ketään oma-alotteisesti. 

Pidän vallasta, jonka voin saavuttaa psykologisen pelin keinoin. Olen jäänyt siihen pahasti koukkuun. 

Vierailija
13/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jostain syystä katkera? Älä enää häpeile sitä ja pidä omana vikanasi, vaan uskottele itsellesi, että muiden vika on kun asiat eivät suju sinun pillisi mukaisesti ja ohjaile toisia muka rakentavasti, vaikka oikeasti syydät heille katkerat toteutumattomat toiveesi kauniissa paketissa. 

Vierailija
14/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:17"]

aloita kissanpoikasten kidutuksesta, jatka pikkulasten potkimisella, vedä turpiin kodittomia ja mummoja...siinä näin alkuun.

[/quote]

En ole koskaan ole ollut tarpeettomasti julma. En ole koskaan kiduttanut eläimiä enkä fyysisesti satuttanut ketään oma-alotteisesti. 

Pidän vallasta, jonka voin saavuttaa psykologisen pelin keinoin. Olen jäänyt siihen pahasti koukkuun. 

[/quote]

Sun vallanhalusi haukotuttaa mua. Olet egosi vanki vaikka luulet olevasi muiden yläpuolella. Olet pienen mielesi vanki ja luulet olevasi kuningas...voi voi, jotkut taivaltaa sokeana koko maallisen elämänsä...

Vierailija
15/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja sun on vaikeampi päästä irti siitä, koska hyväksyt oman pahuutesi. Mäkin olen ollut paha ja tehnyt pahaa, mutta en koskaan hyväksynyt itselleni sitä oikeasti. Uskallanpa jopa ajatella, että olen nyt tiellä vapautumaan tuosta, sinä kiemurtelet koukussasi tiukemmin. And I take no shit, eli minusta ei tule työpaikkojen kilttiä paskahommien tekijää, ellen sitten näe siinä jotain hyötyä itselleni.

15

Vierailija
16/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

Sun vallanhalusi haukotuttaa mua. Olet egosi vanki vaikka luulet olevasi muiden yläpuolella. Olet pienen mielesi vanki ja luulet olevasi kuningas...voi voi, jotkut taivaltaa sokeana koko maallisen elämänsä...

[/quote]

Kyse ei ole ylemmyydestä tai alemmuudesta. En arvota tätä millään lailla. Minulla on manipuloinnin lahja ja käytän sitä niin itseni kuin -- joskus-- myös muiden hyväksi. 

Vierailija
17/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei ole ylemmyydestä tai alemmuudesta. En arvota tätä millään lailla. Minulla on manipuloinnin lahja ja käytän sitä niin itseni kuin -- joskus-- myös muiden hyväksi. 

[/quote]

Miten uskot muiden kohtelevan sinua tai suhtautuvan sinuun? Uskotko toisten vilpittömyyteen? Sinulle vieraiden ihmisten? Et varmaankaan kykene, kun itsekin manipuloit.

15

Vierailija
18/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkevinäni tyttärelläni tuollaista ilkeää ja ikävää manipuloinnin kykyä. Hän on vasta 5-vuotias. Uskon, että sitä kykyä voi käyttää pelkästään hyvään, jos oikein oivaltaa. Mikä oikeus sinulla 3,9,10 jne on aiheuttaa kellekään mielipahaa?

15

Vierailija
19/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:43"]

Olen näkevinäni tyttärelläni tuollaista ilkeää ja ikävää manipuloinnin kykyä. Hän on vasta 5-vuotias. Uskon, että sitä kykyä voi käyttää pelkästään hyvään, jos oikein oivaltaa. Mikä oikeus sinulla 3,9,10 jne on aiheuttaa kellekään mielipahaa?

15

[/quote]

En aiheuta mielipahaa ainakaan sen enempää kuin ihmiset keskimäärin aiheuttavat. Jokaiselle sattuu elämässä pettymyksiä ihmissuhteiden osalta. 

Kaikki on kuitenkin minulle vain peliä, jota haluan pelata mahdollisimman hyvin. Tämän selittäminen vaatisi kokonaisen kirjan. 

Mutta tiivistettynä: En ajattele ihmisiä omasta näkökulmasta juurikaan muina kuin objekteina. En silti kohtele ketään huonosti tieten tahtoen, kohtelen välikappaleina tiettyjä päämääriä ajatellen. 

Itse asiassa olen äärettömän hyvä kuuntelija ja monia olen auttanut tällä tavoin. Puolensa ja puolensa meillä kaikilla. Monet pitävät minusta selvästi aidolla tavalla. 

Vierailija
20/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiminen on parempi ihmiselle kuin ilkeily. Viisas ihminen miettii kuultuaan pahoja asioita, mikä on pointti ?,että haluaa kertoa tällaisen asian?
Tyhmä ihminen taas nauttii toisen ihmisen mustamaalaamisesta ja kuvittelee olevansa ylempänä kuin haukunnan kohde. Sen vuoksi hän sitä tekee, ei käy kateeksi ei.

Kyllä sellanen ihminen joka on hyväntahtonen ja sydämellinen toisille ihmisille on Onnekas. Sanonta ; Tee hyvää niin saat
hyvää, pitää paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi