Miten oppisin olemaan muille ilkeä ja paha ihminen?
Sellaisilla kun näyttää menevät hyvin niin varmaan kannattaisi olla sitten sellainen.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:43"]
Olen näkevinäni tyttärelläni tuollaista ilkeää ja ikävää manipuloinnin kykyä. Hän on vasta 5-vuotias. Uskon, että sitä kykyä voi käyttää pelkästään hyvään, jos oikein oivaltaa. Mikä oikeus sinulla 3,9,10 jne on aiheuttaa kellekään mielipahaa?
15
[/quote]
En aiheuta mielipahaa ainakaan sen enempää kuin ihmiset keskimäärin aiheuttavat. Jokaiselle sattuu elämässä pettymyksiä ihmissuhteiden osalta.
Kaikki on kuitenkin minulle vain peliä, jota haluan pelata mahdollisimman hyvin. Tämän selittäminen vaatisi kokonaisen kirjan.
Mutta tiivistettynä: En ajattele ihmisiä omasta näkökulmasta juurikaan muina kuin objekteina. En silti kohtele ketään huonosti tieten tahtoen, kohtelen välikappaleina tiettyjä päämääriä ajatellen.
Itse asiassa olen äärettömän hyvä kuuntelija ja monia olen auttanut tällä tavoin. Puolensa ja puolensa meillä kaikilla. Monet pitävät minusta selvästi aidolla tavalla.
[/quote]
Joo, mutta sitten on ihmiset, joita sä kusetat...? Ja sekö on vain normaalia aiheuttaa heille mielipahaa? Kummaa selitystä. No, sittenhän säkin joudut hyväksymään paskaa itseäsi kohtaan etkä voi kokea sen olleen väärin. Ei käy kateeksi.
15
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:11"]
aloita kissanpoikasten kidutuksesta, jatka pikkulasten potkimisella, vedä turpiin kodittomia ja mummoja...siinä näin alkuun.
[/quote]
Olen kommenttien 3, 9 ja 10 kirjoittaja.
En ole koskaan ole ollut tarpeettomasti julma. En ole koskaan kiduttanut eläimiä enkä fyysisesti satuttanut ketään oma-alotteisesti.
Pidän vallasta, jonka voin saavuttaa psykologisen pelin keinoin. Olen jäänyt siihen pahasti koukkuun.
[/quote]
Sun vallanhalusi haukotuttaa mua. Olet egosi vanki vaikka luulet olevasi muiden yläpuolella. Olet pienen mielesi vanki ja luulet olevasi kuningas...voi voi, jotkut taivaltaa sokeana koko maallisen elämänsä...
[/quote]
Kyse ei ole ylemmyydestä tai alemmuudesta. En arvota tätä millään lailla. Minulla on manipuloinnin lahja ja käytän sitä niin itseni kuin -- joskus-- myös muiden hyväksi.
[/quote]
Miten uskot muiden kohtelevan sinua tai suhtautuvan sinuun? Uskotko toisten vilpittömyyteen? Sinulle vieraiden ihmisten? Et varmaankaan kykene, kun itsekin manipuloit.
15
[/quote]
Uskon, että monilla on aitoja tunteita minua kohtaan. Rakkautta jopa... Uskon siis vilpittömyyteen.
Se, että itse olen kovin tunnekylmä, ei tarkoita, että muut olisivat samanlaisia. Olen niin hyvä tunteiden lukija, että kukaan ei minua ole päässyt harhauttamaan koskaan.
[/quote]
Mutta et koe itse rakkautta muita kohtaan? No, se on tilanne minulla, oli sinulla tai ei tai tunnistit sen itsessäsi onko se aitoa, tai ei, mutta rakkauteen ei juuri mahdu se, mitä alkuun viesteissäsi kirjoitit.
15
Vietä tarpeeksi aikaa AVlla niin ymmärrät että mistä tahansa voi keksiä haukuttavaa ja tuntea ylemmyyttä. Muista myös jos joku kertoo paskasta rahatilanteessa mene heti sinne huutamaan kuinla 5000euroa pitää olla vähintään käteisenä, aina
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:00"]
Ole aina iloinen, kun jonkun kohtaat. Halaa ja kysy hymyillen mitä kuuluu.
Suolaa muita. Keksi juttuja, kuinka joku oli todella ilkeä sinulle. Jos joku väittää olleensa tilanteessa mukana ja sanoo päinvastaista, sano ettei se ollut se kerta vaan jokin toinen. Tee suolausta vaivihkaa ohimennen. Kun olet kylvänyt valheensiemenen jonkun mieleen vaihda äkkiä aihetta lirkutellen jostakin positiivisemmasta. Muista kehua myös sitä kenen kanssa olet sillä hetkellä vaivihkaa. Seuraavan tyypin kanssa voit kylvää valheen siemenen tästä ihmisestä ja jatka samaa rataa...
Kyllä saat sopan aikaiseksi, kun muut hölmöt uskovat ja alkavat vieroksua pikkuhiljaa niitä keistä olet hiljalleen levitellyt valheita. Hyvin helppoa kun sen osaa. Surullista, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että uskovat tällaisia.
Todellisuudessahan fiksujen ihmisten pitäisi katkaista tällaiselta pelleilyltä siivet. Harva on sellainen. Moni sen sijaan osallistuu tähän juoruamalla valheita eteenpäin...
Nyt lampaat, ken sellainen on... lopettakaan muiden seuraaminen ja alkakaa ajattelemaan omilla nystyröillänne....!
[/quote]
Tiedän ihmisen joka on tällaisen aivan addiktoitunut, täysin mädäntynyt ihminen, ei tee mitään muuta kuin kyttäilee kenelle aletaan naureskella. Ulkonäöltä näyttää PKN:n rumpalilta. Siksi oksettaa tuo bändi.
Kärsiminen on parempi ihmiselle kuin ilkeily. Viisas ihminen miettii kuultuaan pahoja asioita, mikä on pointti ?,että haluaa kertoa tällaisen asian? Tyhmä ihminen taas nauttii toisen ihmisen mustamaalaamisesta ja kuvittelee olevansa ylempänä kuin haukunnan kohde. Sen vuoksi hän sitä tekee, ei käy kateeksi ei. Kyllä sellanen ihminen joka on hyväntahtonen ja sydämellinen toisille ihmisille on Onnekas. Sanonta ; Tee hyvää niin saat hyvää, pitää paikkansa.
[/quote]
Miksi pitäisi olla jompaa kumpaa? Minä olen vain välinpitämätön. En tee toisille pahaa, mutten käytä aikaani myöskään tehdäkseni hyvää. Hyvänpäiväntutut tässä tietysti karsiutuvat ja hyvä niin, mutta pari ystävää on säilynyt läpi elämän.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:45"]
Kärsiminen on parempi ihmiselle kuin ilkeily. Viisas ihminen miettii kuultuaan pahoja asioita, mikä on pointti ?,että haluaa kertoa tällaisen asian? Tyhmä ihminen taas nauttii toisen ihmisen mustamaalaamisesta ja kuvittelee olevansa ylempänä kuin haukunnan kohde. Sen vuoksi hän sitä tekee, ei käy kateeksi ei. Kyllä sellanen ihminen joka on hyväntahtonen ja sydämellinen toisille ihmisille on Onnekas. Sanonta ; Tee hyvää niin saat hyvää, pitää paikkansa.
[/quote]
Miksi pitäisi olla jompaa kumpaa? Minä olen vain välinpitämätön. En tee toisille pahaa, mutten käytä aikaani myöskään tehdäkseni hyvää. Hyvänpäiväntutut tässä tietysti karsiutuvat ja hyvä niin, mutta pari ystävää on säilynyt läpi elämän.
[/quote]
Tämä!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:41"]
Ole aina iloinen, kun jonkun kohtaat. Halaa ja kysy hymyillen mitä kuuluu.
Suolaa muita. Keksi juttuja, kuinka joku oli todella ilkeä sinulle. Jos joku väittää olleensa tilanteessa mukana ja sanoo päinvastaista, sano ettei se ollut se kerta vaan jokin toinen. Tee suolausta vaivihkaa ohimennen. Kun olet kylvänyt valheensiemenen jonkun mieleen vaihda äkkiä aihetta lirkutellen jostakin positiivisemmasta. Muista kehua myös sitä kenen kanssa olet sillä hetkellä vaivihkaa. Seuraavan tyypin kanssa voit kylvää valheen siemenen tästä ihmisestä ja jatka samaa rataa...
Kyllä saat sopan aikaiseksi, kun muut hölmöt uskovat ja alkavat vieroksua pikkuhiljaa niitä keistä olet hiljalleen levitellyt valheita. Hyvin helppoa kun sen osaa. Surullista, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että uskovat tällaisia.
Todellisuudessahan fiksujen ihmisten pitäisi katkaista tällaiselta pelleilyltä siivet. Harva on sellainen. Moni sen sijaan osallistuu tähän juoruamalla valheita eteenpäin...
Nyt lampaat, ken sellainen on... lopettakaan muiden seuraaminen ja alkakaa ajattelemaan omilla nystyröillänne....!
[/quote]
Tiedän ihmisen joka on tällaisen aivan addiktoitunut, täysin mädäntynyt ihminen, ei tee mitään muuta kuin kyttäilee kenelle aletaan naureskella. Ulkonäöltä näyttää PKN:n rumpalilta. Siksi oksettaa tuo bändi.
[/quote]
Heh.. en näytä PKN:n rumpalilta, joten eri ihminen kyseessä. En myöskään naureskele kenellekään muuten kuin pääni sisällä.
Manipulointi on taitolaji. Kerrankin, jos erehtyy niin maine mennyttä. Toisten alentaminen läpinäkyvästi on tuho.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:11"]
aloita kissanpoikasten kidutuksesta, jatka pikkulasten potkimisella, vedä turpiin kodittomia ja mummoja...siinä näin alkuun.
[/quote]
En ole koskaan ole ollut tarpeettomasti julma. En ole koskaan kiduttanut eläimiä enkä fyysisesti satuttanut ketään oma-alotteisesti.
Pidän vallasta, jonka voin saavuttaa psykologisen pelin keinoin. Olen jäänyt siihen pahasti koukkuun.
[/quote]
Heh, luulet vaan. Meidän pitäisi tavata, testaapa tuota minuun.
[/quote]
[/quote]
Sun vallanhalusi haukotuttaa mua. Olet egosi vanki vaikka luulet olevasi muiden yläpuolella. Olet pienen mielesi vanki ja luulet olevasi kuningas...voi voi, jotkut taivaltaa sokeana koko maallisen elämänsä...
[/quote]
Kyse ei ole ylemmyydestä tai alemmuudesta. En arvota tätä millään lailla. Minulla on manipuloinnin lahja ja käytän sitä niin itseni kuin -- joskus-- myös muiden hyväksi.
[/quote]
Miten uskot muiden kohtelevan sinua tai suhtautuvan sinuun? Uskotko toisten vilpittömyyteen? Sinulle vieraiden ihmisten? Et varmaankaan kykene, kun itsekin manipuloit.
15
[/quote]
Uskon, että monilla on aitoja tunteita minua kohtaan. Rakkautta jopa... Uskon siis vilpittömyyteen.
Se, että itse olen kovin tunnekylmä, ei tarkoita, että muut olisivat samanlaisia. Olen niin hyvä tunteiden lukija, että kukaan ei minua ole päässyt harhauttamaan koskaan.
[/quote]
Sinä siis tasaisesti kylvät mustamaalausta ja eripuraa, mutta et ota ketään kohteeksi, jonka kimppuun yrität saada kaikki ihmiset tarkoituksena eristää?
Vai toimitko siis jälkimmäisellä koulukiusaajan tavalla?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
15
[/quote]
[/quote]
Sinä siis tasaisesti kylvät mustamaalausta ja eripuraa, mutta et ota ketään kohteeksi, jonka kimppuun yrität saada kaikki ihmiset tarkoituksena eristää?
Vai toimitko siis jälkimmäisellä koulukiusaajan tavalla?
[/quote]
En ymmärrä kysymystä. Millä jälkimmäisellä tavalla, kun määrittelet vain yhden tavan?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:11"] aloita kissanpoikasten kidutuksesta, jatka pikkulasten potkimisella, vedä turpiin kodittomia ja mummoja...siinä näin alkuun. [/quote] Olen kommenttien 3, 9 ja 10 kirjoittaja. En ole koskaan ole ollut tarpeettomasti julma. En ole koskaan kiduttanut eläimiä enkä fyysisesti satuttanut ketään oma-alotteisesti. Pidän vallasta, jonka voin saavuttaa psykologisen pelin keinoin. Olen jäänyt siihen pahasti koukkuun. [/quote] Heh, luulet vaan. Meidän pitäisi tavata, testaapa tuota minuun.
[/quote]
Testata mitä?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:45"]
[/quote]
[/quote]
No, ainakin minä ajattelen, että saisin elämältä enemmän jos osaisin olla mukava ja antaa hyvää muillekin kuin vain läheisilleni. Mutta on sekin jo paljon, jos ei tee kellekään pahaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
Heh.. en näytä PKN:n rumpalilta, joten eri ihminen kyseessä. En myöskään naureskele kenellekään muuten kuin pääni sisällä.
Manipulointi on taitolaji. Kerrankin, jos erehtyy niin maine mennyttä. Toisten alentaminen läpinäkyvästi on tuho.
[/quote]
Et ole 8, vaan joku toinen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:01"]
Ootko sosiopaatti ?
[/quote]
Mahdollisesti! Ihmismieli on niin monimutkainen struktuuri, etten näihin kategorisointeihin välttämättä lähde.
Mutta varmasti listasta löytyy piirteitä. Kuten monen muunkin kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et ole 8, vaan joku toinen.
[/quote]
En ole. Muistaakseni alkuun kirjoitin kommentit 3, 9, ja 10. Fiksumpi nyt hoksaa kirjoitustyylistä aika paljon. Kasi ei viittaa minuun mitenkään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
15
[/quote]