Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sälekaihtimien asennus hinta

Vierailija
22.08.2024 |

Sain tarjouksen 8 sälekaihtimen asennuksesta vähän vajaa 1000 e. Nyt huomasin että toisessa kaupungissa sama puolet halvemmalla. Millä hinnalla olette saaneet sälekaihtimet asennettuna ikkunan sisään? Voiko hinta oikeasti heittää noin paljon riippuen kaupungista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kallista, montako ikkunaa sulla on?

Vierailija
2/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin itse 0€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuossahan se lukikin, 8 ikkunaa. Meillä sama homma edessä.

Vierailija
4/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitettiin sälekaihtimet samalla 11 ikkunaan, kun ikkunat asennettiin. Tuli edullisemmaksi kuin jälkiasennus.

Vierailija
5/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kallista, montako ikkunaa sulla on?

8 Ikkunaa; 4 isompaa, 3 pienempää ja yksi oven ikkunaan

Vierailija
6/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toisen kaupungin vertailuhinta. Oliko se samoihin ikkunoihin vai toiseen asuntoon jossa kahdeksan ikkunaa? Jos eka, niin sitten on kaihtimissa jotain eroa, jos toka, niin erikokoiset ikkunat eli hinnat ei ole vertailukelpoiset.

Mutta kyllä hintaero voi olla yllätvänkin suuri, mutta yleensä asennettavassa tuotteessa on eroja (esim. materiaali, mekanismi) ja/tai yrityksen myynnin määrässä (paljon myyvä voi saada tavaraa halvemmalla kuin vähän myyvä).

Vierailija
7/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sitten sinne toiseen kaupunkiin.

Vierailija
8/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toisen kaupungin vertailuhinta. Oliko se samoihin ikkunoihin vai toiseen asuntoon jossa kahdeksan ikkunaa? Jos eka, niin sitten on kaihtimissa jotain eroa, jos toka, niin erikokoiset ikkunat eli hinnat ei ole vertailukelpoiset.

Mutta kyllä hintaero voi olla yllätvänkin suuri, mutta yleensä asennettavassa tuotteessa on eroja (esim. materiaali, mekanismi) ja/tai yrityksen myynnin määrässä (paljon myyvä voi saada tavaraa halvemmalla kuin vähän myyvä).

Heidän sivuille pystyi laittamaan ihan omien ikkunoiden mitat ja laski hinnan

Vierailija
9/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää purkaa ikkunat ja viedä ne sinne toiseen kaupunkiin sitten.

Vierailija
10/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa järjettömiä pyyntejä.

Vierailija
11/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sähköasentajalle että tulisi asentamaan peilikaappiin pistorasiaan sähköjohdot kiinni, ilmoitti hinnaksi 170€, ei tullut kauppoja.

Vierailija
12/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olette maksaneet kaihtimista tuollaiselle ikkunamäärälle?

Vierailija
13/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä, paljonko meidän ikkunat sälekaihtimineen maksoi. Mies maksaa meillä aina kaiken.

Vierailija
14/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh 1000 euroa vai. Asennan 150 eurolla niitä  ja 3 ikkunaan. Olen asentanut niitä vuodesta 2000. Sälekaihtimet voi asentaa myös itse jos on edes jotain käsityötaitoa.

Vierailija
15/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh 1000 euroa vai. Asennan 150 eurolla niitä  ja 3 ikkunaan. Olen asentanut niitä vuodesta 2000. Sälekaihtimet voi asentaa myös itse jos on edes jotain käsityötaitoa.

Niin tuhat euroa...aloin ihmetellä hintaa kun katselin netistä useiden eri yritysten hintoja. Harmiseksi ne yritykset ei ole täällä. Itse en ala laittamaan, vanhat ikkunat.

Vierailija
16/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä laitettiin sälekaihtimet samalla 11 ikkunaan, kun ikkunat asennettiin. Tuli edullisemmaksi kuin jälkiasennus.

Meillä oli valmiina perintötalossa.  Saatiin vielä edullisemmin kun sulla, jäi vielä rahaakin.  

Vierailija
17/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä, paljonko meidän ikkunat sälekaihtimineen maksoi. Mies maksaa meillä aina kaiken.

Ahaa.  Meillä ei ole ollenkaan, eikä ole hintaa kysytty.  En siis tiedä.

Vierailija
18/18 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan hinta =0 Muutama vuosi sitten laitatin viisi ikkunaa + ovi, maksoi muistaakseni reilut 400e. Hintaan kuului mittaus ja kaihtimet asennustyön lisäksi. Tonni kuulostaavedätykseltä jollet ole ostamassa kallita erikoiskaihtimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi