Ongelmia Apilanlehden kanssa
Äitini tilannut sieltä vuosien mittaan astioita ym., mutta nyt on ongelmia katkaista asiakkuus ko. lafkaan. Jatkuvasti tulee lähetyksiä ja laskuja, vaikka äiti ei sanojensa mukaan ole tilannut mitään. Miten saada katkaistua jäsenyys ko. firmaan?
Kommentit (6)
Äitisi on varmaan sitoutunut johonkin kestotilaukseen, todennäköisesti "vahingossa" eli sitä ei ole selitetty hänelle tarpeeksi selkeästi. Soitto asiakaspalveluun ja tilauksen irtisanominen.
Äidilläsi on varmaan voimassa automaattitilaus, esim. jotain sarjaa tulee muutama kappale kerrallan ja lasku.
Laskussa on ohje miten tilaus päätetään ja kuinka kauan ja miten (käyttämättömiä!) toimituksia voi palauttaa. Puhelinasiakaspalvelukin on.
Yritys käyttää nykyään myös Suomessa Fyrklövern, ei Apilanlehti,-nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on varmaan sitoutunut johonkin kestotilaukseen, todennäköisesti "vahingossa" eli sitä ei ole selitetty hänelle tarpeeksi selkeästi. Soitto asiakaspalveluun ja tilauksen irtisanominen.
Itsellä sama kokemus kun ap:lla. En ollut sitoutunut mihinkään jatkoihin. Muutama tiukka puhelu ja sähköposti firmaan niin lakkasi. Ikinä en sieltä enää tilaa mitään. Oli törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on varmaan sitoutunut johonkin kestotilaukseen, todennäköisesti "vahingossa" eli sitä ei ole selitetty hänelle tarpeeksi selkeästi. Soitto asiakaspalveluun ja tilauksen irtisanominen.
Sähköposti asiakaspalveluun ja tilauksen irtisanominen kirjallisesti tietystä päivämääröstä alkaen. Pyydä myös vahvistus irtisanomisen vastaanottamisesta.
Up