Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekemistä vantaalla?

Vierailija
20.05.2015 |

Mies on koulutuksessa Vantaalla. Istun autossa tän paikan edessä nyt. Mihin sitä lähtis? Joku kauppakeskus helsingistä johon pääsee kätevästi? Ei kuitenkaan itis tai mikään ostari täällä vantaalla ellei oikeesti oo asiallista väkeä. Olen pikkupaikalta kotoisin, narkkarit ja mamujengit pelottaa mua :$ Haluisin mennä helsinkiin johonkin museoon mutta en uskalla ajaa autoa siellä keskustassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
22/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:07"]Jumbo ja Flamingo, löytyy ostosmahdollisuuksia, keilausta, kylpylää, leffateatteria, ravintoloita... ja sinne on helppo ajaa autolla.

Ilmailumuseo on lentokentän lähellä

Heureka

Missä päin Vantaata olet? Aja esim. Tikkurilaan tai Martinlaaksoon ja mene siitä junalla keskustaan.

Hvitträsk
[/quote]

Kiitos neuvoista! Kai mä johonkin suunnistan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lentoasemalle ja lennät mahdollisimman kauas sieltä Vantaalta.

Vierailija
24/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:10"]

Ehkä sit parempi, että istut loppupäivän siinä parkkipaikalla.

[/quote]Ovet lukossa ja katse lattiaan.
[/quote]

Oikeasti noi mamujutut tuntuu niin epätodellisilta. Mun hyvät kaverit on ollut mamuja oikeesti mut niiden vanhemmat on aina ollut hyvissä töissä eikä mun paikkakunnalla mitään mamuongelmaa ole. Nyt sitten olen tänne Suomen kurjuuden keskustaan tullut mistä kaikkia kamalia uutisia aina lukee ja se onkin todellista.
Ap

Vierailija
25/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla ei ole yhtään sellaista kolkkaa, johon poliisi ei uskaltaisi mennä.

Vierailija
26/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:17"]Vantaalla ei ole yhtään sellaista kolkkaa, johon poliisi ei uskaltaisi mennä.
[/quote]

No en uskokkaan että on. Eikä varmasti oikeasti sellaista missä en itsekkään uskaltaisi kävellä :D Varmaan pelkkää paskaa nuo jutut mutta surullista kyllä olen liikaa niitä kuullut ja kuunnellut.

Vierailija
27/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa sepittää juttuja jostain Vantaasta? Kyllä mahtaa olla teillä siellä jutut vähissä. No provohan tämä, mutta niin tyhmä.

Vierailija
28/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:44"]Kuka jaksaa sepittää juttuja jostain Vantaasta? Kyllä mahtaa olla teillä siellä jutut vähissä. No provohan tämä, mutta niin tyhmä.
[/quote]

No ei täällä muuta tekemistä ole :D
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi