UMK-biisien kolmen kärki? Mä kerron sen teille:
1. Olivera: Thank God I’m an Atheist
2. The Rasmus: Jezebel
3. Bess: Ram pam pam
Kommentit (25)
Kaikki kauheesti kehuu tota Jezebeliä. Mun mielestä se on tasapaksu ja tylsä, blaaah. Näitä on niiiiin kuultu.
Oliviera ja Bess suosikit.
T. Viisufani
Oliveran biisi on kaunis ja siinä on todella mielenkiintoiset sanat. Lauluäänikin on hyvä!
Taas hehkutetaan Suomen menestystä ennakkoon, ja sitten tie nousee pystyyn jo semifinaalissa.
Oliveira on voittaja.
Tämä ”Atheist” on sairaan hieno biisi.
VESALA jää heittämällä kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kauheesti kehuu tota Jezebeliä. Mun mielestä se on tasapaksu ja tylsä, blaaah. Näitä on niiiiin kuultu.
Oliviera ja Bess suosikit.
T. Viisufani
Ei lähetetä taas matkaan jotain opintomatkalaisia. Jezebel on ainoa järkevä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Oliveira on voittaja.
Karseeta paskaa. Ei tule voittamaan
Vierailija kirjoitti:
Oliveran biisi on kaunis ja siinä on todella mielenkiintoiset sanat. Lauluäänikin on hyvä!
Pelkällä kauniilla laululla ja hyvällä äänellä ei pitkälle pötki. Edellytys menestykselle on se, että kykenee esittämään kappaleen hyvin miljoonayleisölle. Ovatko Olivera ja Bess keikkailleet Euroopassa?
Tuo Bess on oikeasti hyvä laulamaan. Biisikin ihan jees euroviisuihin.
Pudaksen mielestä Rasmus on paras. Luottaistko tämän toimittajan mielipiteeseen? Viime vuonna hän haukkui Blind Channelin maan rakoon vaikka puoli Eurooppaa oli toista mieltä.
Jezebel on tosi tylsä ja itseasiassa tuossa porukassa ei ole yhtään hyvää mikä kannattaisi lähettää Euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliveira on voittaja.
Karseeta paskaa. Ei tule voittamaan
Taas yksi uusi naislaulaja, joka laulaa teennäisellä pikkutytön äänellä. Mistä näitä tulee?
Isaac Sene on paras, mutta myös Younghearted on hyvä. Muut ovat aivan hirveitä, Oliveran honotusääni on järkyttävä.