Ihminen joka kirjoittaa tähän tyyliin:
Lähdimme metsään evästen kanssa,iskällä oli kori mukana jos sieniä löytyisi,mutta laihaksi saalis jäi.kotiin tultuamme oli hirvea nälkä,söin jääkaapista eilistä ruokaa.sitten kauppaan.
Mitä ajatuksia herättää?
Ps. Itse tarina keksitty
Kommentit (8)
Riippuu ihmisestä.
Jos tiedän ko tyypin ja hän on mukava, ajattelen että kiva tarina.
Jos taas on kyse itselleni vieraasta tai jostain elämämkoululaisesta jota en tunne, niin tulee kyllä yksinkertaiset fiilikset henkilöstä. Ajattelen, että hän ei osaa katsoa asioita muiden näkökulmasta, eli esim tässä tapauksessa ei osaa ajatella mikä olisi lukijalle järkevää tekstiä lukea. Kirjoittaa ajatusten virtaa niin kuin ekaluokkalainen ainekirjoituksessa.
nyt ei selvinnyt oliko eväskori = sienikori, eli söikö iskä et al. ensteeks eväkset, ja sit yritti matchata sienten kaa, vai oliko eri korit, vai vaan pussi, varmaan pussi ja pieni semmonen, ko näläkä kauhia jo het kotona. Koreista kiikastaa siis. Analyysi: ihminen nälkiintynyt sienireissulla, eväspussi liian pienoinen, päämäärät isot koska kori sienille, ei pussi, summa summarum: vihreä ihminen tai luontoihminen tai kumpaistakin enemmän tai vähemmän.
Ainakin isojen pilkun ja isojen kirjainten käyttö on vähän hakusessa. Olisi tuon voinut paremminkin kirjoittaa. Sisältö sen sijaa on ihan OK.
Vähän jäi epäilyttämään uskän motiivit. Mitä sieniä oikein yritti etsiskelläkään
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäi epäilyttämään uskän motiivit. Mitä sieniä oikein yritti etsiskelläkään
Tais olla sieniretki yhtä kuin salarakasretki. Hyi hyi hyi!
Tuon on kirjoittanut joku lapsi - siis tyyliin alle 10-vee. Tällaisia ajatuksia herättää.
Huoh! Siis oikeesti! Te takerrutte itse kertomukseen kun kyse on miten pilkkua, pistettä ja isoa alkukirjainta käytetään 😅. Olen nähnyt nyt kaiken.
Ajattelen, että on kiva että kävivät sienestämässä ja ulkoilemassa, vaikka saalista ei tällä kertaa tullutkaan. Ensi kerralla ehkä parempi onni.