Suurin määrä karkkia, mitä olet syönyt kertasyömällä?
Kommentit (37)
Tämä on aikuispalsta. Mee omaan lastentarhaan namia miettimään.
Oliskohan 500 g irttareita. Olin syömävammanen silloin, oksensin tuon jälkeen. Nykyään menis ehkä 300 g ja tulis aika paha olo sen jälkeen... :)
300 g suklaata menee suht kevyesti. Tosin viimeiset jo vähän tökkii. Mutta jos aloittaa, niin... Aika harvoin otan liikaa ja suht normaalipainoinen olen.
Puoli kiloa menee :/ t.läski ihra kasa :(
Hävettää teidän 100 g syövien rinnalla tunnustaa. Mä voin syödä kilonkin illassa irtokarkkeja.
Litra jäätelöä, suklaalevy ja kaksi pussia (350g) karkkia, tosin heitin mustat karkit pussista pois. Elämä oli joskus kirjaimmellisesti makeaa :D noina hetkinä kun laitoin suun makeaksi niin en syönyt ollenkaan oikeaa ruokaa, jos olisin syönyt niin en olisi jaksanut syödä noin paljoa namia
Joskus söin kahdessa vuorokaudessa ruuaksi pelkkiä leivonnaisia eli hillomunkkeja, wienereitä ja pullaa. Sen seurauksena pääsin kosketuksiin minulle tähän asti vieraan aineen olomuodon kanssa. Ulos tuli kivipaskaskasta seuraavaa, eli teräspaskaa. En voi suositella kenellekään.
M41
Puolikiloa kertaheitolla ja kokonaisessa päivässä noin kilo. Hauska sinänsä, koska ku noita määriä vetelin niin olin alipainoinen vaikka ihan kotiruokaa söin päivittäin (harvemmin pikaruokaa tai eineksiä). Mutta oonki niitä ihmisiä ketkä pysyy laihana vaikka mitä söis ;) tosin raskauden aikana tuli 23kg painoa lisää mut nyt 5kk jälkeen enää 2kg jälellä vaikka en edes urheile ja tulee syötyä joka päivä jotai makeeta :P
Kertaheitolla oon joskus syönyt 200 g karkkia, 300 g suklaata ja 200 g sipsiä. Limut päälle. Jos syön jätskiä, vedän yleensä kerralla kokonaisen B&J purkin. Tänään on syönyt ison palan kakkua, 4 suklaapatukkaa, 100 g karkkia.
400g karkkipussi ja siihen lisäks pari patukkaa :D
Ison pussin karkkia (300 g?) ja suklaata puoli levyä. Tämän lisäksi vielä normaalit päivän ateriat, kun innostuin illalla mässäämään sydänsuruuni. Hyi helv.., ei siis yhtään ainakaan parantanut oloa.
400 g irtareita teininä. Oli namia! :)
Eikö tähän ketjuun saanut vastata kuin monta sataa grammaa syöneet? Luulin, että on kaikille, mutta miinuksista päätellen ei ollutkaan.
700g. Silloin oli harjoiteltu. Nykysin raja taitaa mennä siellä 300g kieppeillä, sitten tulee stoppi viimeistään.