Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä Mll lastenhoitaja aiheutti meille paljon harmia

Vierailija
19.05.2015 |

Ketuttaa koko tyyppi niin paljon, että tekis mieli jättää tyel maksut maksamatta. Seuraako tätä kukaan muu kuin hoitaja itse, että onko maksettu vai ei? Tämä hoitaja siis  makoili sängyllä ja luki kirjaa, kun lapset leikki keskenään (esikoinen osaa puhua ja kertoi tämän ja hoitaja naama punaisena myönsi), söi salaa meidän ruokia, ei huolehtinut lasten pottailusta ja vaipanvaihdosta, hukkasi meidän tärkeitä tavaroita (hyvä kysymys, mitä hän niillä teki!!), joita sitten etsitiin tuntikausia, aiheutti lapsille suoranaisia vaaratilanteita, mm jättämällä esikoisen yksin ulos, autotie vieressä. Tai voiko vaatia Mll:ltä tai hoitajalta osan palkasta takaisin, kun ei töitään tehnyt ja meille tuli tuntikausien lisätyöt hänestä.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:00"]

Kait noita nyt koulutetaan jotenkin, että pitäis tietää perusfaktat vaipoista, ulkoilusta, jälkien siivoamisesta, saako ruokia syödä jne jne??? Minkälainen mll koulutus on ja pääseekö kaikki sinne töihin, ketkä hakee?

[/quote]

Kyllä varmaan pääsee, pienellä paikkakunnalla ainakin, en kehtaa tässä edes itse sanoa, mitä meidänkin MLL teinityttö teki lapsen kanssa... ei mitään järkeä päässä hänellä ollut. Aivan täysin itsekäs ja kehitys kesken.

Vierailija
62/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano 54! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:47"] Kampaajalla oli niin paskaa palvelua ja hiuksiin tuli huono väri niin en viitsi maksaa loppusummasta alvin osuutta lainkaan. Tuota öööh... [/quote]     Kyllä mä olen vaatinut kampaajalta kerran uudet raidat, kun ne, mitä hän teki, oli huonot, eikä näkyneet. Kavereille on tehty koko väri uusiksi, kun eka meni pilalle jne. Etkö itse uskalla sanoa kampaajalle, jos et saa sitä, mitä tilaat? [/quote] Uskallan ja vaatia hinnanalennusta. Sen sijaan en voi vaan heittäytyä vähentämään alvia. Ap suunnitteli, että jättää eläkemaksun ja eläkeilmoituksen tekemättä. Mutta taisi mennä aika monelta yli hilseen.

No kerro sitten, mitä pitäis tehdä? Vaatia osa palkasta takaisin, kun on laiminlyönyt tehtäviään ja aiheuttanut harmia? Mitä itse toimisit??

[/quote]

Vierailija
64/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ongelma: on lapset puheet ja puhelimessa naama punaisena (???) ollut hoitaja. On sinun mielestäsi hoitajan kadottamia tärkeitä tavaroita, mutta et voi todistaa, että ne kadotti hoitaja. Et voi todistaa sitäkään, että lapsi oli hoitajan toimesta yksin ulkona autotien vieressä jne. Hoitaja saattoi makoilla sohvalla ja lukea kirjaa - ääneen Prinsessa Ruususta. Hoitaja saattoi jättää esikoisen yksin ulos - siksi aikaa, kun tämä laittoi lelut paikalleen ja tuli sitten ovella odottavan hoitajan luokse. Hoitaja saattoi syödä teidän ruokianne - nappasi viinirypäleen jne.

Tiedän perheitä, jotka eivät suostu maksamaan palkkaa milloin milläkin tekosyyllä. Heille ei toista hoitajaa ohjata, koska 99% vika on perheessä, jonka mielestä nuorelle ei tarvitse maksaa lastenhoidon ilosta.

Vierailija
65/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piilotti sun dildon?

Vierailija
66/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaminen tuntuu vaikeimmalta tässä? Ennemmin ottaisin selvää onko hoitaja turvallinen vai jättääkö lapset ilman valvontaa.

Vierailija
67/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:47"]

Kampaajalla oli niin paskaa palvelua ja hiuksiin tuli huono väri niin en viitsi maksaa loppusummasta alvin osuutta lainkaan. Tuota öööh...

[/quote]

Oliko sun hiukset vaarassa jäädä auton alle? Vai mikä tässä on se yhdistävä tekijä? Söikö kenties kampaaja sun eväitä salaa sun laukusta? Ööööh

Vierailija
68/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:19"]

Hoitajan palkka maksetaan suoraan käteen työpäivän jälkeen. Laiminlyönnit selvisi vasta esikoisen puheista ja myöhemmin puhelusta lastenhoitajalle.

[/quote]

Oliko teillä oikein HD tasoinen videopuhelu kun näit naaman värin?

Olisiko lapset tuullu äippäänsä ja tapana pikkusen väirittää tarinoita?

Vierailija
69/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n hoitaja oli outo.

Vierailija
70/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n kurssi kestää vähä alle puoli vuotta ja siellä käsitellään kaikki perus lapsenhoito. Tosin siellä kurssilla oli kaiken sorttista väkeä, osa oli oppimassa ja osa oli asenteella ''kuhan rahaa tulee''. Ite olin joskus kolme vuotta sitten hoitajana mll:llä ja tein työt hyvin ja olin lasta ja hänen perhettään varten siellä töissä. Palkka on niin huono, ettei sitä palkan takia tehdä, todellakaan.

Oma kokemus näistä hoitohommista on juuri se, että on sekä huonoja hoitajia että myös perheitä, perheitä kun ei kukaan vahdi ja he voivat jättää tulematta ym. sovittuna aikana mikä ei ole hoitajasta ikinä kiva olla ylitöissä keskellä yötä.

Vierailija
71/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:19"]Hoitajan palkka maksetaan suoraan käteen työpäivän jälkeen. Laiminlyönnit selvisi vasta esikoisen puheista ja myöhemmin puhelusta lastenhoitajalle.
[/quote]
Miten näit naaman punastuneen puhelimessa?
[/quote]

Et tainnut lukea kuin aloituksen

Vierailija
72/82 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään sanon minäkin. Tämän palstan kommenttien perusteella on ihan ok syödä toisten ruokia ilman lupaa, penkoa tavaroita ja viedä kotiinkin "vahingossa" ja perhe on nipo, kun tästä on harmissaan. Ja näköjään palstalaisten mielestä on ihan ok, kun hoitaja lueskelee omiaan ja lapset leikkii yksin. Apua!! Tämän perusteella en todellakaan aio koskaan palkata kotiini mll hoitajaa, jos ei sen vertaa perheen asioita kunnioiteta. Ei muillekaan työpaikoille mennä kirjoja lukemaan, työnantajan ruokia syömään ja työnantajan tavaroita viemään. Ai niin, olihan se toimistotavaroiden näpistely huolestuttavan yleistä.

Vierailija
73/82 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:17"]No kyllä normaali toimintatapa olisi pidättäytyä maksamasta koko palkkaa siihen asti, kunnes on reklamoinut hoitajan käytöksestä MLL:lle ja selvittänyt, saako hoitajan palkkiosta alennusta. Ei mitäön eläkemaksuja jätetä yhtäkkiä maksamatta vain vitutuksesta.
[/quote]

Kyllä reklamoi! Ja neuvottele alennus.

Vierailija
74/82 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen täällä huuutele huonoa palautetta! Suora palaute sinne MLL toimistoon, mistä hoitaja on palkattu! Kurjaa, että yhden huonon kokemuksen perusteella luodaan kuvaa huonoista lastenhoitajista, kun suurin osa on varmasti riittävän päteviä.

Vierailija
75/82 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:56"]

Älä nyt hyvä ihminen täällä huuutele huonoa palautetta! Suora palaute sinne MLL toimistoon, mistä hoitaja on palkattu! Kurjaa, että yhden huonon kokemuksen perusteella luodaan kuvaa huonoista lastenhoitajista, kun suurin osa on varmasti riittävän päteviä.

[/quote]

NO olihan se ap laittanut palautetta Mll:lle, mutta mitään hyvitystä ei tullut!

Vierailija
76/82 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ap. MLL:n akoista ei seuraa ku ikävyyksiä. Äläkä todellakaan valita niille mistään. Ne kostaa sulle seuraavat kymmenen vuotta.

Vierailija
77/82 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen Mll:n lastenhoitaja. 

Miksi sinä täällä haukut. Sun pitää ilmoittaa Mll:n lastenhoitoon.

Selvitä asiat ensin. Jos on todella rikollista niin ilmoita poliisille.

Nää tällaiset kommetit ovat täysin turhia.

Mll:n lastenhoitajat tekevät työtä 8,20/h.

Muut yli 30,00/h. 

Itse nähnyt monenlaisia perheitä, mutta en hauku.

T. Lastenhoitaja

Vierailija
78/82 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks lastenhoitaja kirjoitti:

Hei

Olen Mll:n lastenhoitaja. 

Miksi sinä täällä haukut. Sun pitää ilmoittaa Mll:n lastenhoitoon.

Selvitä asiat ensin. Jos on todella rikollista niin ilmoita poliisille.

Nää tällaiset kommetit ovat täysin turhia.

Mll:n lastenhoitajat tekevät työtä 8,20/h.

Muut yli 30,00/h. 

Itse nähnyt monenlaisia perheitä, mutta en hauku.

T. Lastenhoitaja

Ehkäpä tähän on jo löytynyt ratkaisu näin muutaman vuoden jälkeen...

Vierailija
79/82 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuntikausien lisätyö? Mitä tässä nyt tapahtui. Ei saisi syödä tai makoilla? Lapsi ei päässyt potalle?

Vierailija
80/82 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen sekopää aloitus kolmen vuoden takaa on tosi järkevää nostaa. Not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme