Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunnen kiitollisuutta yhtä miestä kohtaan

Vierailija
19.05.2015 |

vaikka en saanut häneltä sitä mitä halusin tai mitä hän näytti mulle aikovan antaa? Ja katkeroiduin siitä tai oikeastaan minussa ollut ja oleva katekeruus nosti päänsä niin, etten kuitenkaan aio ottaa häneen yhteyttä? Rakkautta olisin halunnut. 

Tunnostaako kukaan näitä näin eistiriitaisia tunteita? En siis saanut haluamaani (suhdetta) enkä mitään. Silti olen jotenkin kiitollinen miehelle, että hän jerätti minussa jotain valtavaa henkiin, jota ilman siis kuitenkin jäin. 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:15"]

Tsemppiä kulta. Itse kyllä sen tilanteen järjestit.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Todellakin haluan tietää. Mieskö olet? Vai nainen?

ap

[/quote]

Mies.

[/quote]

Ekaks sanoit mitä sanoit. Ja sitten yhtä äkkiä-

Vierailija
62/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olet velkaa sille miehelle; jos tekisit niin tyhmästi kuin jotkut aiemmin; että alakaisit sättimään tälläistä, voisit saada kelpo läksytyksen silloin.

Koska silloin mies kokisi että olet yrittänyt käyttää tätä hyväksesi. yleensä sellaiset miehet huomaavat merkit eivätkä lähde sellaiseen mukaan.

Niin, tääläkin liikkui mies "mä soita sulle kun tuet kotiin, unohda se xyz". todella mielenkiintoista sosiaalista mukamas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Mies.

[/quote]

Okei, olet mies. Voisitko kertoa, mitä lauseellasi tarkoitit? Ihan ilman sarvia ja hampaita kiinnostaa.

ap

Vierailija
64/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toista miestä näkösällä?

Vierailija
65/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:46"]

sitten olet velkaa sille miehelle; jos tekisit niin tyhmästi kuin jotkut aiemmin; että alakaisit sättimään tälläistä, voisit saada kelpo läksytyksen silloin. Koska silloin mies kokisi että olet yrittänyt käyttää tätä hyväksesi. yleensä sellaiset miehet huomaavat merkit eivätkä lähde sellaiseen mukaan. Niin, tääläkin liikkui mies "mä soita sulle kun tuet kotiin, unohda se xyz". todella mielenkiintoista sosiaalista mukamas.

[/quote]

siiis... Mitä? Voisin saada kelpo läksytyksen? Mistä? 

Millälailla olisin yrittänyt käyttää miestä hyväkseni? Rakastumalla häneen? Haluamalla häneltä rakkautta? Hän olisi myös voinut SAADA minulta rakkautta. Ja olisikin saanut. Ei minulla mielestäni ollut paljonkaan ehtoja. 

ap

Vierailija
66/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloititko ap eilen myös ketjun?

Vierailija
67/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:45"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mies.

[/quote]

[/quote]

Oliko tämäkin minulle? Mitä sanoin ekaksi?

ap

Vierailija
68/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:45"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mies.

[/quote]

[/quote]

Oliko tämäkin minulle? Mitä sanoin ekaksi?

ap

[/quote]

On sulle. No kai nyt muistat. Vähän hassua puida täällä. Jos olet se ketä luulen.

Vierailija
69/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:47"]

Onko toista miestä näkösällä?

[/quote]

No, on joo, mutta ei niin ihana kuin tämä. En ilman varmaan olisikaan hengissä... Ja mies tietää, mikä on mun homman nimi, tuen tarve kun oon rikkirevitty. Mutta tämä on nyt sivuseikka tai ehkä ei ole, mutta silti mulla on prosessi niin kesken joko itseni tai tän toisen kanssa ettei oo tosikaan.

ap

Vierailija
70/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:50"]

Aloititko ap eilen myös ketjun?

[/quote]

En muista. Mistä aiheesta? En mielestäni.

ap

Vierailija
71/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta nyt vähän itsestäsi jotain?
T: ihmettelevä mies

Vierailija
72/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:58"]

Paljasta nyt vähän itsestäsi jotain? T: ihmettelevä mies

[/quote]

Vastaa itse ensin kaikkiin kysymyksiini. Tuskin kirjoitin tänne eilen, ainakaan omaa ketjua.

ap

Vierailija
73/80 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuutta? Ei yhtään, katkeruutta vain. Vaikka tajusinkin vihdoin että se on tyhmä mies.

Vierailija
74/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:58"]

Paljasta nyt vähän itsestäsi jotain? T: ihmettelevä mies

[/quote]

Vastaa itse ensin kaikkiin kysymyksiini. Tuskin kirjoitin tänne eilen, ainakaan omaa ketjua.

ap
[/quote]
En ole se aikaisempi mies, mutta tilanteessasi on jotain samaa mitä minun ja suosittelisin ottamaan yhteyttä siihen mieheen niin voisi tapahtua jotain haluamaasi.

Vierailija
75/80 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuutta kehissä myös täällä. Tosin tarvitsisin taas pientä sysäystä etenemiseen.

Vierailija
76/80 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinkku, empaattinen ja kiltti...ap rakastunut ja haluaa häntä, mutta mies ei halua rakastella. Been there: Mies on homo tai täysin impotentti.

Vierailija
77/80 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäys: Niin, tai mikromuna

Vierailija
78/80 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/80 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:17"]

Eikä mua siis ainakaan seksuaalisuudella vihjailemalla yleensäkään isketä. Ihastun ihmisiin persoonina. Ajattelin, että mies kykenee odottamaan, jos näkee, että olen seksuaalisesti arka (kuten olinkin) ja siihenkin ihastuin. Ei minusta se, ettei ole vihjailemassa, että haluaisin sinun kanssasi sänkyyn tarkoita että mies ei haluaisi suhdetta.  ap

[/quote]

Eipä tarkoita ei. Lähinnä tulee mieleen ns. varovainen etenijä.

M40

Vierailija
80/80 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun tämä asia minua jatkuvasti mietityttää, niin taas tuli mieleen jotain mielestäni tärkeää. En tiedä saanko mitään apua tänne kirjoittamalla, koska tilanne on niin hankala muutenkin, että ei ehkä neuvomalla muutu, mutta kuitenkin. Eli tulin ajatelleeksi, että mies ehkä ns. ahdistui kun sai tietää, että mä oon ihastunut häneen. Ja siitä tuli sitä torjuntaa, minkä mainitsin satuttaneen ja loukanneen minua. 

Nyt mietin vain edelleen ihan ihmeissäni, että millainen mies ahdistuu, kun joku nainen tykkää hänestä ja osoittaakin sen? Tuli sellainen ihan kauhea fiilis, aivan kuin mä olisin joku pedofiili tai jokin, jokin kauhea, jonka halut ja toiveet oksettavat ja ällöttävät toisia. Oikeasti rupesi vähän suututtamaankin. 

Toisaalta mulla on valtavasti arvottomuuden tunteita itsellänikin, eli niihinhän tuo sopii oikein hyvinkin. Et ole minkään arvoinen, et edes sen, että joku ilahtuisi, joku jolla ei ole ketään, kun tykkäät, vaan hän kavahtaa ja ahdistuu sinua hirviötä, kun kehtasitkin rakastaa! Tälle minusta tuntuu. Enkä taida edelleenkään ottaa yhteyttä. En edes tiedä mitä sanoisin. Kaikki mitä sanon ilmeisesti ahdistaa. Onpa mukavaa. Tiesin, että miehellä on vaikeaa, mutta nyt tuntuu, että olen arvioinut hänet liian normaaliksi, kun en ymmärtänyt, että naisen kai normaaleille tunteille voi ahdistua.

Ja kun koomisinta on, että jos hän vaikka pelkää, että etenisin kauhean nopeasti tai mulla olis muuten isoja vaatimuksia niin en ole sellainen. Etenen miesten mielestä aina liian hitaasti ja tykkään kun toinen on oma itsensä. Mutta ilmeisesti sekään ei riitä. En enää tiedä, millainen tuolle ihmiselle pitäisi osata olla :'''(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän