Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunnen kiitollisuutta yhtä miestä kohtaan

Vierailija
19.05.2015 |

vaikka en saanut häneltä sitä mitä halusin tai mitä hän näytti mulle aikovan antaa? Ja katkeroiduin siitä tai oikeastaan minussa ollut ja oleva katekeruus nosti päänsä niin, etten kuitenkaan aio ottaa häneen yhteyttä? Rakkautta olisin halunnut. 

Tunnostaako kukaan näitä näin eistiriitaisia tunteita? En siis saanut haluamaani (suhdetta) enkä mitään. Silti olen jotenkin kiitollinen miehelle, että hän jerätti minussa jotain valtavaa henkiin, jota ilman siis kuitenkin jäin. 

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun sitä kokee olevansa yksin tämmöisen asian kanssa. Eilen justiinsa tajusin tämän kiitollisuuden. Sitä ennen tunsin itseni vain katkeraksi. Irti en meinannut mitenkään päästä.

ap

Vierailija
42/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eräs mies nosti minut suosta, kun toinen mies oli minut lytännyt minut niin julmalla tavalla että olin lähellä riistää oman henkeni siitä pahasta olosta. Sitten tapasin tämän miehen ja hän paransi mut kauttaaltaan ja flirttiä oli reilu puoli vuotta kunnes elämä repi meidät erilleen. Luulen että hän oli mun toinen puolikas kun hänessä oli prikulleen samoja piirteitä kun minussa niin luonteessa kun ulkonäössä. Vielä nyt puolen vuoden jälkeenkin ikävöin häntä päivittäin ja tunnen kiitollisuutta empatiasta, auttamisenhalusta ja herrasmiehen eleistä. Ja toki maukkaasta silmäruoasta. ;) epätoivon hetkellä haaveilen hänestä vaikka tiedän ettei meillä ole mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös tunsin vihaa paljon häntä kohtaan joka on osa hänestä irtautumista. Voi kun voisin tehdä asioita vielä toisin.. 4

Vierailija
44/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen siitä, että sait kokemuksen, joka muutti sinua peruuttamattomasti... Kaunis tapa ajatella niin yleensäkin ihmisistä, joita kohtaamme elämämme polulla.

Vierailija
45/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vähän sama homma mulla. Kun sai pakit, otti päähän. Mutta tajusin että sen ihmisen merkitys oli toimia suunnannäyttäjänä mulle. Aina ei tilanteet natsaa, mutta silti voi olla kiitollinen.

Vierailija
46/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"]

Kiitollinen siitä, että sait kokemuksen, joka muutti sinua peruuttamattomasti... Kaunis tapa ajatella niin yleensäkin ihmisistä, joita kohtaamme elämämme polulla.

[/quote]Tässä on se jyvä jota meidän pitäs ymmrtää muutoinkin elämässä!

Vierailija
47/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä avaan nämä keskustelut tästä aiheesta kun alan aina itkemään. Joo ap, et ole ainut. Mutta toi kiitollisuuden tunne menee ohi ja palaat takaisin pelkään katkeruuteen. Elämä on perseestä ja sielunkumppanit ja rakkaus ja kaikki. Menen hyppäämään järveen.

Vierailija
48/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"]

[/quote]

No niinpä, tämä. Vielä eilen tunsin pelkkää katkeruutta, nyt siihen rinnalle tunkee tää kiitollisuus. Koko ajan olen rakastanut miestä, mutta minäkin melkein kuollut näihin tunteisiin. En ole siitä, että tunnen niin epätoivoisia häntä syyttänyt, mutta siitä kylläkin, etten taaskaan saanut SITÄ suhdetta, jonka halusin ja mielestäni tarvitsin. Eikä tää mies lähde minusta kulumallakan.

Nyt tää kiitollisuus tuntuu siis jotenkin uudelta, ihmeelliseltä, jopa ihanalta. Olen silleen mielestäni hyväntahtoinen ihminen, että kokisin että mun pitäisi sanoa siitä miehelle, mutta en kykene! En aio! En koskaan. Olen päällimmäisenä kuitenkin vielä aika hädissänikin kaikesta mitä läpikävin. Mies ei tiedä siitä puoliakaan... 

ap

Vierailija
49/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"]

[/quote]Tässä on se jyvä jota meidän pitäs ymmrtää muutoinkin elämässä!
[/quote]

Minä olen kiitollinen, kyllä. Sain kokea miltä tuntuu kun sinut murskataan aivan säpäleiksi ja kirjaimellisesti sekoat siitä miten paljon sinua sattuu. Sain kokea miltä tuntuu järjetön rakkaus. Vai olenkohan sittenkään. -8

Vierailija
50/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:57"]

Miksi mä avaan nämä keskustelut tästä aiheesta kun alan aina itkemään. Joo ap, et ole ainut. Mutta toi kiitollisuuden tunne menee ohi ja palaat takaisin pelkään katkeruuteen. Elämä on perseestä ja sielunkumppanit ja rakkaus ja kaikki. Menen hyppäämään järveen.

[/quote]

<3  Anteeksi jos tää on klisee, mutta sä ansaitset parempaa! Mutta on myös oikeus tuntea vihaa kun siihen on syytä. Minusta pettyminen oikeuttaa vihantunteisiin. Sulla ei ole ilmeisesti ketään kuka rakastaisi, siitä tunteet tulevat.

Vierailija
51/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kulta. Itse kyllä sen tilanteen järjestit.

Vierailija
52/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Mitä tarkoitat? Todellakin haluan tietää. Mieskö olet? Vai nainen?

ap

Vierailija
53/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"]

[/quote]

No niinpä, tämä. Vielä eilen tunsin pelkkää katkeruutta, nyt siihen rinnalle tunkee tää kiitollisuus. Koko ajan olen rakastanut miestä, mutta minäkin melkein kuollut näihin tunteisiin. En ole siitä, että tunnen niin epätoivoisia häntä syyttänyt, mutta siitä kylläkin, etten taaskaan saanut SITÄ suhdetta, jonka halusin ja mielestäni tarvitsin. Eikä tää mies lähde minusta kulumallakan.

Nyt tää kiitollisuus tuntuu siis jotenkin uudelta, ihmeelliseltä, jopa ihanalta. Olen silleen mielestäni hyväntahtoinen ihminen, että kokisin että mun pitäisi sanoa siitä miehelle, mutta en kykene! En aio! En koskaan. Olen päällimmäisenä kuitenkin vielä aika hädissänikin kaikesta mitä läpikävin. Mies ei tiedä siitä puoliakaan... 

ap
[/quote]
Miksi et voisi kertoa miehelle mitä tunnet? Luulen, että voit yllättyä mitä tapahtuu.

Vierailija
54/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"] Kiitollinen siitä, että sait kokemuksen, joka muutti sinua peruuttamattomasti... Kaunis tapa ajatella niin yleensäkin ihmisistä, joita kohtaamme elämämme polulla. [/quote] No niinpä, tämä. Vielä eilen tunsin pelkkää katkeruutta, nyt siihen rinnalle tunkee tää kiitollisuus. Koko ajan olen rakastanut miestä, mutta minäkin melkein kuollut näihin tunteisiin. En ole siitä, että tunnen niin epätoivoisia häntä syyttänyt, mutta siitä kylläkin, etten taaskaan saanut SITÄ suhdetta, jonka halusin ja mielestäni tarvitsin. Eikä tää mies lähde minusta kulumallakan. Nyt tää kiitollisuus tuntuu siis jotenkin uudelta, ihmeelliseltä, jopa ihanalta. Olen silleen mielestäni hyväntahtoinen ihminen, että kokisin että mun pitäisi sanoa siitä miehelle, mutta en kykene! En aio! En koskaan. Olen päällimmäisenä kuitenkin vielä aika hädissänikin kaikesta mitä läpikävin. Mies ei tiedä siitä puoliakaan...  ap [/quote] Miksi et voisi kertoa miehelle mitä tunnet? Luulen, että voit yllättyä mitä tapahtuu.

[/quote]

Niin... Saa katsoa, kun aikaa kuluu. Saa kulua todella paljon. Miksi en voisi? Sanokaa te. En mä tiedä. 

Vierailija
55/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 = ap

Vierailija
56/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"] Kiitollinen siitä, että sait kokemuksen, joka muutti sinua peruuttamattomasti... Kaunis tapa ajatella niin yleensäkin ihmisistä, joita kohtaamme elämämme polulla. [/quote] No niinpä, tämä. Vielä eilen tunsin pelkkää katkeruutta, nyt siihen rinnalle tunkee tää kiitollisuus. Koko ajan olen rakastanut miestä, mutta minäkin melkein kuollut näihin tunteisiin. En ole siitä, että tunnen niin epätoivoisia häntä syyttänyt, mutta siitä kylläkin, etten taaskaan saanut SITÄ suhdetta, jonka halusin ja mielestäni tarvitsin. Eikä tää mies lähde minusta kulumallakan. Nyt tää kiitollisuus tuntuu siis jotenkin uudelta, ihmeelliseltä, jopa ihanalta. Olen silleen mielestäni hyväntahtoinen ihminen, että kokisin että mun pitäisi sanoa siitä miehelle, mutta en kykene! En aio! En koskaan. Olen päällimmäisenä kuitenkin vielä aika hädissänikin kaikesta mitä läpikävin. Mies ei tiedä siitä puoliakaan...  ap [/quote] Miksi et voisi kertoa miehelle mitä tunnet? Luulen, että voit yllättyä mitä tapahtuu.

[/quote]

Niin... Saa katsoa, kun aikaa kuluu. Saa kulua todella paljon. Miksi en voisi? Sanokaa te. En mä tiedä. 
[/quote]
Tarkoitin että oletteko puhuneet asiasta kunnolla eli onko molempien toiveet selvillä. Et voi olla varma mitä sen miehen päässä pyörii ellette puhu kunnolla ja mitä menetettävää sinulla on? Kokemuksesta voin sanoa, että epätietoisuus on pahinta vaikka aluksi se tieto vähän sattuisikin.

Vierailija
57/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu? jos on, niin unohda. Jos ei ole, niin hänen sydämensä kuuluu toiselle kuitenkin.

Vierailija
58/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:34"]

Onko mies varattu? jos on, niin unohda. Jos ei ole, niin hänen sydämensä kuuluu toiselle kuitenkin.

[/quote]

Ei ole varattu. Kuinka niin "hänen sydämensä kuuluu toiselle?" No, ihan sama minulle, sain jo hommasta sen, mitä minun varmaan pitikin saada. Hän se siinä menetti, kun ei saanut minua. Mutta varmasti silläkin oli jokin tarkoituksensa. Niin ikävälle kuin se tuntuukin. Siksi ehkä voisin kertoa hänelle joskus, että hänellä se on vasta vaikeaa kumppania löytää. Mutta siksi just en mäkään sitten kai "kelvannut". 

ap

Vierailija
59/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:55"] Kiitollinen siitä, että sait kokemuksen, joka muutti sinua peruuttamattomasti... Kaunis tapa ajatella niin yleensäkin ihmisistä, joita kohtaamme elämämme polulla. [/quote] No niinpä, tämä. Vielä eilen tunsin pelkkää katkeruutta, nyt siihen rinnalle tunkee tää kiitollisuus. Koko ajan olen rakastanut miestä, mutta minäkin melkein kuollut näihin tunteisiin. En ole siitä, että tunnen niin epätoivoisia häntä syyttänyt, mutta siitä kylläkin, etten taaskaan saanut SITÄ suhdetta, jonka halusin ja mielestäni tarvitsin. Eikä tää mies lähde minusta kulumallakan. Nyt tää kiitollisuus tuntuu siis jotenkin uudelta, ihmeelliseltä, jopa ihanalta. Olen silleen mielestäni hyväntahtoinen ihminen, että kokisin että mun pitäisi sanoa siitä miehelle, mutta en kykene! En aio! En koskaan. Olen päällimmäisenä kuitenkin vielä aika hädissänikin kaikesta mitä läpikävin. Mies ei tiedä siitä puoliakaan...  ap [/quote] Miksi et voisi kertoa miehelle mitä tunnet? Luulen, että voit yllättyä mitä tapahtuu. [/quote] Niin... Saa katsoa, kun aikaa kuluu. Saa kulua todella paljon. Miksi en voisi? Sanokaa te. En mä tiedä.  [/quote] Tarkoitin että oletteko puhuneet asiasta kunnolla eli onko molempien toiveet selvillä. Et voi olla varma mitä sen miehen päässä pyörii ellette puhu kunnolla ja mitä menetettävää sinulla on? Kokemuksesta voin sanoa, että epätietoisuus on pahinta vaikka aluksi se tieto vähän sattuisikin.

[/quote]

Mitä menettäisi, on mielenkiintoinen kysymys, ehkä en vain halua sellaista niittiä tälle asialle. Jos olisin jo aikaisemmin niitannut tämän (ja voi pojat, että on tehnyt mieli) niin en olisi tätä kiitollisuustunnetta ja -kokemustakaan saanut.

ap

Vierailija
60/80 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Mitä tarkoitat? Todellakin haluan tietää. Mieskö olet? Vai nainen?

ap

[/quote]

Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän