Te joilla on vain yksi lapsi,
pelkäättekö että lapselle sattuu jotain? Itse olen alkanut pelkäämään.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:28"]
Onneksi on kaksi niin ei haittaa vaikka yhdelle sattuisi jotain kun jää vielä toinen jäljelle. Idiootti.
[/quote]
Ai ei HAITTAA vaikka yhdelle sattuiski jotain? Onko hän niinkuin varalapsi? Toivottavasti olet provo!
[/quote]
Sarkasmi, mitä se on?
Jos tekisin toisen lapsen, niin pelkäisin enemmän saavani hermoromahduksen :D
Onneksi on kaksi niin ei haittaa vaikka yhdelle sattuisi jotain kun jää vielä toinen jäljelle.
Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:28"]
Onneksi on kaksi niin ei haittaa vaikka yhdelle sattuisi jotain kun jää vielä toinen jäljelle. Idiootti.
[/quote]
Ite oot idiootti.
En pelkää, enkä usko että se on lapsiluvusta kiinni. Jos lapsi valittaa kuolevansa nälkään, niin vitsailen, että me saadaan sitten perintöä :-D
Totta kai se olisi kauheaa, jos tämä ainokainen kuolisi. Mutta yhtä lailla kauheaa olisi, jos mies kuolisi. Silti minulla on vain yksi mies, eikä kahta.
Yksi tuttava sanoi kerran, että teilläkin on tuollainen pelko-lapsi. ?????? mitä tarkoitat? "Vaan yksi, saa pelätä koko ajan, että sille sattuu jotain". Joo, on vain yksi, mutta jos olisi useampi, pelkäisin varmaan ihan yhtä paljon.
En pelkää. Eikä mitään satu, olen itsekin ainoa lapsi ja selvinnyt mitä hurjemmista tilanteista, joihin oma lapseni ei edes milloinkaan tule joutumaan.
Mieheni kuoltua pelkäsin todella kauan, että lapsellekin tapahtuu kauheita.
Pelkään hirveästi, mutta tuskin pelko väistyy vaikka olisi useampi. Kerron sitten kun niitä tulee.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:28"]
[/quote]
Ai ei HAITTAA vaikka yhdelle sattuiski jotain? Onko hän niinkuin varalapsi? Toivottavasti olet provo!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]
Et ymmärrä sarkasmia?
Meinaatko niin, että esikoinen on oikea lapsi ja muut varakappaleita?
[/quote]
[/quote]tuohan oli selvästi vsin ironiaa typerää aloitusta vastaan
Mitä enemmän on lapsia niin sitä suurempi on todennäköisyys että jollekin lapsista tapahtuu jotain.
Välillä huolestuttaa, mutta annan poitsulleni vapautta kasvaa ja leikkiä, en rajoita liikas. T. Jonna
Pelkään. Toisaalta oon miettinyt myös, et jos ois useampi lapsi niin tietysti pelkäisin monta kertaa enemmän - jokaisen kohdalla olisi se oma pelkonsa. Täytyy vain hyväksyä se, että elämässä voi tapahtua paljon asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa.
No miten se tilanne on parempi, jos on kaksi ja toiselle sattuu jotain? Jäljelle jää murtuneet vanhemmat ja sisarensa menettänyt.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:59"]
No miten se tilanne on parempi, jos on kaksi ja toiselle sattuu jotain? Jäljelle jää murtuneet vanhemmat ja sisarensa menettänyt.
[/quote]
Ainakin vanhempien kannalta elämän jatkaminen ehkä helpompaa kun jää vielä lapsi jäljelle.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:59"]
[/quote]
Ainakin vanhempien kannalta elämän jatkaminen ehkä helpompaa kun jää vielä lapsi jäljelle.
[/quote]
Onko helpompaa se, että on pakko?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:59"]No miten se tilanne on parempi, jos on kaksi ja toiselle sattuu jotain? Jäljelle jää murtuneet vanhemmat ja sisarensa menettänyt.
[/quote]
Tämä^^^ Itse kuulun näihin sisaren menettäneisiin, jotka ovat joutuneet katselemaan murtuneita vanhempia. Ja jopa pärjäämään omillaan, koska vanhemmista ei ollut huolehtimaan. Siitäkin syystä halusin itse vain yhden lapsen. Varmasti sortuisin täysin, jos lapseni kuolisi, mutta ainakaan toisen lapsen ei tarvitse kärsiä meidän vanhempien lisäksi.