Ystäväpariskunta kyseessä. Tiedän, että toinen pettää
Kauhea dilemma! Kummatkin ovat ystäviäni. Nainen pettää systemaattisesti eli hänellä on vakituinen rakastaja.
Haluan olla lojaali kummallekin. Hiertää, mitä tässä tulisi tehdä. Tähän asti olen valinnut hiljaisuuden. Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu. Joskus tekee mieli kertoa miehelle, mutta se rikkoo vain kaikkien välit -- ehkä lopullisesti.
Kommentit (63)
Vaikka asia ei sinulle kuulu, kannattaa kertoa. Mikäli tunnet lainkaan ystävyyttä miestä kohtaan, alkaa tuo sivusta seuraaminen tuntumaan pahemmalta koko ajan. Uskon myös ettei näissä tapauksissa viestintuojaa ammuta. Luulen, että olisi vain kiitollinen.
Mun yhdelle kaverille kävi niin, että vaimo petti häntä tosi törkeästi. Jäi kiinni, kun unohti kirjautua ulos sähköpostista ja mies näki viestit. Eniten kuulemma loukkasi se, että moni yhteinen ystävä oli tiennyt ja kukaan ei ollut sanallakaan paheksunut naisen toimintaa, pyytänyt lopettamaan tai kertomaan miehelle rehellisesti, missä mennään.
Ehkä tämä auttaa pohdintaa? Päätös on tietenkin sinun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:49"]
Jos olisin samassa tilanteessa, toivoisin minulle kerrottavan. Jos kävisi ilmi, että kaverit eivät kertoneet, vaikka tiesivät, olisivat ne entisiä kavereita.
En halua enää ikinä tuhlata aikaani pettävän valehtelijan kanssa.
[/quote]
En ole valehdellut mitään. Olen ollut hiljaa. Minusta eri asia.
ap