Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette tämän naisen viestin?

Vierailija
19.05.2015 |

Eli nainen josta olen kiinnostunut lisäsi Instagramiin kuvan, jota kehuin. Naisen vastaus kuului näin: "Joo et oo ainut joka siitä kuvasta pitää, oon saanu tänään jo kuudelta mieheltä kehuja siit :)" Te varmaan naisena osaatte sanoa, että mitä hän viestillään kenties tarkoitti? Yrittääkö hän tällä tavalla jotenkin sanoa, ettei ole kiinnostunut vai haluaako vaan jostain syystä kertoa, että muitakin ottajia olisi? On vähän naismainen olo kun lähden analysoimaan naisen viestiä näin tarkasti, mutta olen todella kiinnostunut siitä naisesta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:00"]

Kiitos vastauksista, jotain tuollaista itsekin ajattelin. Eli onkohan toivo kokonaan menetetty? Ja olen kyllä kiinnostunut naisesta muistakin syistä kuin ulkonäön takia, vaikka onhan ulkonäkö yksi hänen parhaita puoliaan. Olen 22v ja nainen 20v.

[/quote]

No sitten pyydät rohkeasti treffeille kun kerta kiinnostaa. Tuollainen kuvien tykkäily on aikamoista runkkarihommaa. Tyttö suostuu jos häntä kiinnostaa. 

Vierailija
22/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi jotain tytön kuvaa lauseella: näytät vähän väsynneeltä - nussimalla nukkuisit paremmin. Murtaa varmasti jään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:00"]

Kiitos vastauksista, jotain tuollaista itsekin ajattelin. Eli onkohan toivo kokonaan menetetty? Ja olen kyllä kiinnostunut naisesta muistakin syistä kuin ulkonäön takia, vaikka onhan ulkonäkö yksi hänen parhaita puoliaan. Olen 22v ja nainen 20v.

[/quote]

Toivoa varmaan on, mutta kannattaa tehdä naiselle selväksi se, että olet tosissasi kiinnostunut hänestä. Ei riitä, että kommentoit kuvia.

Vierailija
24/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu narsisti. Juokse vielä kun voit.

Vierailija
25/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tuollaisen viestin ihmiseltä josta olen kiinnostunut, niin se kiinnostus loppuisi varmaan hyvin nopeasti. Kuulostaa tosiaan itseään täynnä olevalta ja miesten huomiota jahtaavalta naiselta.

Vierailija
26/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevon kuuseen tuomoiset itseriittoiset eukontekeleet. Oma käsi paras äijälle kuin äijälle! Tomppakin olisi säästynyt sättimiseltä kun olisi hoitanut hommelit kotinsa veskissä. En ymmärrtä mihin terve mies tarvitsee naista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi