Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata

Vierailija
19.01.2022 |

Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.

Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)

Milloin on tähän tultu?

Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022

Kommentit (381)

Vierailija
81/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla on NORMAALI avaus kaikissa kultuureissa ja kielissä tuo

Hallo, how are you.

Sen sijaan suominainen eristäytyy tuon kuullessaan. Jopa suuttuu. Ottaa kilarit.

Eli vika ei nyt taaskaan ole tuossa lauseessa, miehessä tai miehissä vaan SUOMINAISISSA.

Koska muualla tuo sama toimii, vain suomessa ei toimi (naisille).

Näin tämä menee jälleen kerran... surullista.

Ajatelkaas nyt naiset tätä ihan oikeasti.

Epäilinkin, että tuollaisten viestien takaa löytyy vihaisia öy höttäjiä. Hyvä, että avasit kaltaistesi sielunmaisemaa.

Vierailija
82/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole siis vielä tajunnut että kun nainen saa 100 viestiä "Mitä kuuluu?" niin ei se jaksa niihin kaikkiin vastata. Keksi jotain muuta. Jatka eteenpäin seuraavaan naiseen, et ollut niin mielenkiintoinen että nainen on epäkohtelias eikä vastaa mitään.

Ei sen kuulu todellakaan noin mennä. Sen kuuluu mennä niin että nainen tutkii miesten profiilit sen verran tarkkaan että niitä mätsejä ei synny 100, vaan 10 ja sitten niille laitetaan keskustelu käyntiin ja ihan sejasama millä repliikillä avausviesti! Seuraavat viestit luultavasti ovat mielenkiintoisempia ja jos eivät, niin sitten seuraava.

Mielenkiintoista. Toisessa ketjussa valitetaan taas siitä, että naiset tykkäävät vain samoista miehistä kuin muutkin naiset eivätkä anna mahdollisuuksia miehille, joiden ulkonäkö ei miellytä. Siis ovat liian nirsoja ja tykkäävät liian harvoista.

Nyt pitäisi nimenomaan tykätä vain harvoista ja valituista.

Olisikohan niin, että me naiset emme joka tapauksessa tee mitään oikein ;-)

(Ei ole oma lehmä ojassa, olen parisuhteessa enkä ole koskaan käyttänyt Tinderiä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa 10 naiselle viestin 'mitä kuuluu?', ei saa vastauksia ja jopa vihaisia vastauksia.

Sen sijaan, että mies miettisi muuta tapaa lähestyä, hän tekee johtopäätösen, ettei ole komea. Top 10% komealle miehelle nainen kyllä vastaisi.

Vierailija
84/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huumori ja sosiaaliset taidot on se, jolla naisiin tehdään vaikutus. Näin se vaan on.

Hyvät puheet on plussa. COOL.

Sen sijaan hlö joka koko ajan vitsailee ei ole hauska vaan RASITTAVA.

Eli liika huumori vie uskottavuuden kokonaan pois. Varsinkin suomessa.

Huumori ON taitolaji ja kohtuus kaikessa.

Siis mitä, eikö

MORTONKI! KUIS PANEE 😜

olekaan hauska ja hyvä aloitus?

Vierailija
85/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on todennäköisesti se että et näytä kuvissasi riittävän hyvältä. Muutu komeammaksi, niin naiset kyllä vastaavat viesteihisi. Muuta vinkkiä en osaa antaa.

Vierailija
86/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa Mikael Jungerin iskurepliikkiä.

Karataanko?

Vierailija
87/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea mies. Ulkomailla naiset osaavat sivistyneesti tehdä aloitteita. Suomessa korkeintaan ne muijat kännissä tekee jotain rivoja ehdotuksia. Muuten ei mitään. Kerran neljä naista olivat ihastuneena minuun. Minulla ei ollut mitään aavistustakaan kun se ei millään tavalla ilmennyt. Kaverin kautta sitten kuulin.

Kannattaisi teidän vaan suosiolla ottaa se "moi mitä kuuluu"

Vierailija
88/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies. Ulkomailla naiset osaavat sivistyneesti tehdä aloitteita. Suomessa korkeintaan ne muijat kännissä tekee jotain rivoja ehdotuksia. Muuten ei mitään. Kerran neljä naista olivat ihastuneena minuun. Minulla ei ollut mitään aavistustakaan kun se ei millään tavalla ilmennyt. Kaverin kautta sitten kuulin.

No miksei sulla sitten ole ulkomaalaista vaimoa?

Vierailija
89/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedät, että Mitä kuuluu ei toimi, miksi käytät sitä?

Vierailija
90/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te naiset niin sanotte että "moi mitä kuuluu?" On blaah ja liukuhihnakommentti niin mitäs nokkelaa miesten sitte kannattais laittaa? Tyyliin: moi sano mitä irtokarkkeja oistaisin tänään? Mikä on horoskooppis? Hei beibe miks ei mennä jätkille? M34

Vierailija
91/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun te naiset niin sanotte että "moi mitä kuuluu?" On blaah ja liukuhihnakommentti niin mitäs nokkelaa miesten sitte kannattais laittaa? Tyyliin: moi sano mitä irtokarkkeja oistaisin tänään? Mikä on horoskooppis? Hei beibe miks ei mennä jätkille? M34

Mitä jos poimisit vaikka sieltä sua kiinnostavan naisen profiilista jonkun asian, jonka otat puheeksi tai kysyt jonkun kysymyksen siitä.  Ei sen tarvitse mitään erityisen nokkelaa sanailua olla, mutta henkilökohtaista kylläkin. Kukaan ei tykkää olla vain geneerinen "joku". Miksi tykkäsit juuri kyseisen naisen profiilista? Kerro se hänelle.

Jotenkin outoa että tällaista pitää jollekin selittää, mutta ei kait tässä. 

Vierailija
92/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ylimielisyys (ei vastailla edes asiallisiin viesteihin) on vahva merkki narsismista.

Vierailija
93/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että niiden kolmensadan viestin joukosta, joita naiset saavat, juuri sinun Mitä kuuluu -viesteihisi ei vastata. Mistähän johtuisi?

Vierailija
94/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mätsejä on paljon, menettävät moimitäkuuluut täysin merkityksensä. Jos mätsejä olisi vaikka kolme joista yksi heittäisi moit ja mitä kuuluut, niin vastaisin toki hänelle. Osaanhan se minäkin keskustelua edistää, vai mitä? Mutta jos käynnissä on kymmenen aktiivista keskustelua ja sinne pompsahtaa yksi moi lisää, niin hän saa vastaukseksi tasan saman moin millä minuakin nakkasi. Siinä vaiheessa ei ole aikaa tai energiaa alkaa repiä toisesta hohtimilla jotain tarttumapintaa, kun kerta meneillään on luonnostaan soljuviakin keskusteluita.

Jos ei ole mikään Runeberg eikä rustailu tunnu omimmalta, niin ehdottaisin että jo avausviestissä (sen jälkeen kun on tervehditty ja kerrottu miksi kyseinen henkilö/profiili kiinnostaa) tarjottaisiin mahdollisuutta tavata pian. Ihan voi vaikka sanoa että oon hyvä tyyppi mutta en loista kirjallisessa tuotoksessa, että mitä jos tavattaisiin kasvokkain ja tutustuttaisiin mieluummin sillä lailla. Mua ei ainakaan haittaisi tuollainen ehdotus. Siitäpähän tietäisin että on jokseenkin reflektiokykyinen ja rohkeasti avoin mies liikkeellä, kun pystyy sanomaan suoraan.

Mutta eihän kaikki kaikille tietenkään toimi. Ei muuta kuin lykkyä pyttyyn kaikille, ollaan ystävällisiä toisillemme <3

Vierailija
95/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä toivon ihan vaikka sitä moi, mitäs kuuluu, viestiä. Vastaan siihen siten, että toisen on mahdollista jatkaa keskustelua helposti.

Pelkät hymiöt tai pelkkä moi on tylsä aloitus, niihin ei huvittaisi vastata mitään. Sellaiset tarkentavat kysymykset vaikkapa profiilista ovat selvästi sitä, että yritetään kovasti, ne ovat teennäisiä, mutta ymmärrettäviä. Niihinkin vastaan.

Ne, mitkä karsiutuu, on seksinvonkaajat ja selvästi liikaa yrittävät, eli justnämä, jotka koittavat omaperäisyydellään erottua joukosta. Samoin, jos minulle tulee olo, että olen kuin työhaastattelussa tai mies käyttäytyy kuin autokaupassa, keskustelu loppuu.

Olen 40-vuotias nainen.

Vierailija
96/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollessani sinkku, ikinä vastannut näihin pelkkiin moimotteluihin.

Siinä se moin lähettäjä, pääsee helpolla. Laitetaan, Moi! Mitä kuuluu?. Perusryhmä aloitus. Vailla mitään omaperäisyyttä ja annetaan kaikki vastuu kirjoittelun jatkumisesta viestin saajalle, jonka pitää alkaa kyselemään kaikkea ja viedä keskustelua eteenpäin.

Näe vaivaa. Kerro kuka olet ja miksi lähestyt. Tyyliin kivat silmät sulla. Sulla on kiinnostava harrastus yms.

Pelkkä moimottelu kun ei vaan kiinnosta, eikä erotu edukseen.

Sori siitä.

Vierailija
97/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusnaisen ongelmana tinderissä on että tulee liikaa "tylsiä" avausviestejä.

Perusmiehen ongelma tinderissä on ettei saa edes matcheja.

Molemmillahan on tietty ongelma....

Vierailija
98/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ylimielisyys (ei vastailla edes asiallisiin viesteihin) on vahva merkki narsismista.

Luulin, että palstan 90-luvulle jumittunut narsismin hokija oli nainen, mutta ilmeisesti hän onkin mies.

FYI: narsistinen persoonallisuushäiriö on harvinainen. Useimmat niistä ihmisistä, jotka jotkut leimaavat narsisteiksi, ovat ihan vain hankalia tai epämiellyttäviä persoonia.

Jos olet tekemisissä oikean narsistin kanssa, et tunnista häntä siitä, ettei hän vastaa edes asiallisiin viesteihin. Kyse on paljon, paljon isommasta asiasta, joka paljastuu vasta pitkän ajan kuluessa jos silloinkaan.

Vierailija
99/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M: moikka, miten menee?

N: moikkamoii! kivasti menee, tulin juuri lenkiltä ja laitan tässä ruokaa. :) mitäs sinne?

M: ————-

Tai mies vastaavasti poistaa matchin.

Näiden keskustelujen takia en enää vastaa noihin geneerisiin viesteihin. Ja ennenkuin väität kiimassa, että matchaan vaan alfojen kanssa, joten tuo on omaa syytäni, niin ihan tavallisista miehistä siellä tykkään. PS. Katkeruus ei sovi kellekään.

Tämä päti ainakin ennen muinoin naisiinkin eli jos ei alkuun keksi mitään muuta sanottavaa kuin miten menee, niin keskustelu tuntuu jatkossakin siltä kuin kivirekeä vetäisi. Hetken päästä sitä siis oppi ignooraamaan moikka miten meneilijät.

Vierailija
100/381 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on 10 mätsiä uniikkien naisten kanssa jotka kaikki kertovat pitävänsä viinistä, matkustelusta ja koirista niin alkaa mielikuvitus loppua kesken kun pitää jokaiselle keksiä se ultimaattinen hyperhauska aloituskommentti :D.

Noh naisten markkinathan näissä sovelluksissa on.

Itse tässä ollut kohta vuoden suhteessa naisen kanssa jonka tapasin tinderissä, kävi niinkin harvinaisesti että hän laittoi ensimmäisen viestin" Moi, miten meni pääsiäinen".

Olisin varmaan mennyt vaihtoon jos olisin itse lähestynyt näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan