Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata
Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.
Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)
Milloin on tähän tultu?
Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee"
Ehkä surkein aloitus mitä voit tehdä naiselle.
Jos nainen lähettäisi tämän miehelle niin se olisi ihan ok kuitenkin.
Hahah olen (N) testannut eikä tosiaankaan toimi miehiin. Että se siitä…
No korjataan: toimii ihan hyvin niille miehille, jotka tuskailee ettei tule yhtään osumaa.
Ei toimi jos mies on suosittu ja saa satoja osumia.
Eli kun puhutaan naisista, niin saa yleistää, mutta miesten kohdalla ei saa?
Naisena tiedän, ettei tuollainen aloitus toimi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän naiset ovat henkisesti sairaampia kuin koskaan.
No eikös tilanne ole sitten teille miehille lähinnä loistava? Kuka nyt haluaisikaan sairaita narsistinaisia Tinderin kautta tavata. Mies etsii miestä profiiliin niin on tämäkin sudenkuoppa onneksi vältetty.
-Moi! Miten menee!
-Väsyttää, makaan sohvalla vauvapalstaillen, pitäis jo mennä nukkumaan mutta masentaa ja itkettää, karmeet ilmavaivat, haju on ihan järkky.
Miten sulla menee?
Vierailija kirjoitti:
M: moikka, miten menee?
N: moikkamoii! kivasti menee, tulin juuri lenkiltä ja laitan tässä ruokaa. :) mitäs sinne?
M: ————-
Tai mies vastaavasti poistaa matchin.Näiden keskustelujen takia en enää vastaa noihin geneerisiin viesteihin. Ja ennenkuin väität kiimassa, että matchaan vaan alfojen kanssa, joten tuo on omaa syytäni, niin ihan tavallisista miehistä siellä tykkään. PS. Katkeruus ei sovi kellekään.
Vielä lyhyempi versio tästä.
M: moi
N: moikka
M: * ei vatsaa tai poistaa osuman *
Tai
M: * laittaa jonkun reaktion *
N: * vastaa samalla reaktiolla *
M: * ei varstaa tai poistaa osuman *
Olen monesti miettinyt, mikä saa miehet ajattelemaan, että on ok aloittaa keskustelu todella passiivisesti / noi matalalla rimalla ja olettaa sen jälkeen, että nainen innoissaan heittäytymissä keskusteluun ja pitämässä sitä yllä. Eihän tuo toimisi esim baarissa, niin miksi sitten Tinderissä?
Onko taustalla kotoa saatu asenne, että naisen pitää tehdä kaikki vai muuten vaan huonot sosiaaliset taidot?
Vierailija kirjoitti:
-Moi! Miten menee!
-Väsyttää, makaan sohvalla vauvapalstaillen, pitäis jo mennä nukkumaan mutta masentaa ja itkettää, karmeet ilmavaivat, haju on ihan järkky.
Miten sulla menee?
Älä huoli, kyllä sullekin joku vielä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Moi! Miten menee!
Miten sulla menee?Älä huoli, kyllä sullekin joku vielä löytyy!
Vihaan seksiä ja miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vastasin jokaiselle, oli se aloitus sitten mikä vaan (tosin törkeitä viestejä en edes saanut). Eipä siitä apua ollut kun käytännössä kaikki miehet lakkasivat muutaman viestin jälkeen vastailemasta. Lähetin minäkin ekoja viestejä, mutta eipä niistäkään tullut mitään. En ole enää Tinderissä koska menin sinne aikeissa oikeasti tavata uusia tyyppejä, ja jos kukaan ei jaksa edes jutella, miten voisimme tavata?
Sama kokemus. Ja jos keskustelua edes vähän syntyy, saa itse tehdä kaiken työn, kysyä kysynykset ja vetää sitä kuuluisaa kivirekeä perässä...
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen kumppanini sanoi, että hän kerran kokeili Tinderiä, mutta tuli tosi tylyjä vastauksia juuri ihan perus tervehtimiseen ja kuulumisten kyselyyn. Yksikin oli kuulemma vastannut: ”Et sitten mitään parempaa keksiny? Hohhoijjaa” ja ei vastannut enää. Poisti kuulemma Tinderin siinä heti.
Oon ehkä maalta, mutta musta ihan uskomattoman tylyä, ettei nyt voi edes tutustua ihmiseen ensin yhtään.
Ihan samoja kokemuksia, varmaan 30 mätsiä, parin kk aikana. N.10 ulkomaalaista, jotka kyllä keskustelevat, mutta suomalaisista 20 naisesta vain 2 on keskustellut, muut ovat poistaneet/jättäneet vastaamatta ekan tai ekojen viestien jälkeen, enkä tosiaan ole mikään geneerisiä yleisiä viestejä lähettävä. Ja ihan hyvin tulen livenä juttuun miesten ja naisten kanssa, mutta tuolla jotenkin on se rima ihmisten kanssa keskustelun kanssa aika korkealla, suurin osa selvästi tähtää vain niihin kultakimpaleisiin, onnenonkijoita täynnä.
Itse aluksi vastasin näille moi mitä kuuluu -tyypeille, mutta nopeasti huomasin että heidän kanssaan ei keskustelu jatkunut kovin hedelmällisesti vaikka olin aktiivinen. Huomasin että näitä nimenomaan lähettävät kahden laiset miehet: he, joilla ei ole sosiaalisia taitoja eivätkä yksinkertaisesti kykene keskustelemaan tai sitten he, joita ei oikeasti kiinnosta ja eivät siksi halua nähdä ollenkaan vaivaa. Lähettävät ilmeisesti tämän kaikille ja sitten odottavat että kuka parhaimman näköinen vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten iloisuus ilmenee tervehdyksessä? Tai siis eroaa apaattisesta tervehdyksestä
Huutomerkkejä ja tuhat hymiöö?
Ei ihme jos kaikki kaikkoavat.
Siellä vaan on niin hirveesti porukkaa ja monet naiset saa niin hirveen määrän viestejä, että ei niihin nyt vaan kenelläkään ihmisellä ole kaikkiin mahdollista vastata. Itse pyrin vastaamaan ainakin lyhyesti kaikille, jotka ovat nähneet viestimisessään selkeästi vähän vaivaa. En pidä pahana, etten jokaiseen morotukseen pistä morotusta vastaukseksi. Pitää oikeesti ajankäytönkin takia priorisoida.
Keksi jotain kiinnostampaa kun moi!!!11!! mitä kuuluu??!!?!
Esittele itsestäsi joku seikka joka teillä on yhteistä (harrastus, asuinpaikka, opiskelu) ja kysy joku kysymys, johon ei voi jättää vastaamatta. Sitten heti juttuun kiinni, eikä mitään tyhjää hyvää päivää kirvesvartta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollanen kiukutteleva miesämmä kuin ap mitään naista saa, ylläri?
Miesämmä? Onko naiseus sinulle jotenkin negatiivista?
Itse naisena sain aikoinaan nettitreffi-sivustolla yli 100 viestiä päivässä. Näistä yli puolet alkoi: Moi, mitä kuuluu?
Vastaisitko itse jokaiseen sellaiseen viestiin kun tiedät, että huomenna on taas yhtä monta "moi, mitä kuuluu"- viestiä tiedossa? Mulla ainakin oli muutakin elämää, mm. työt, koiran lenkitys, harrastukset ja kotityöt sen lisäksi että yritti nukkua vähintään 8h vuorokaudessa. Eihän siinä mitään muuta ehtisi enää tekemään jos vastaisi jokaiseen viestiin sekä jatkokysymyksiin. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen kumppanini sanoi, että hän kerran kokeili Tinderiä, mutta tuli tosi tylyjä vastauksia juuri ihan perus tervehtimiseen ja kuulumisten kyselyyn. Yksikin oli kuulemma vastannut: ”Et sitten mitään parempaa keksiny? Hohhoijjaa” ja ei vastannut enää. Poisti kuulemma Tinderin siinä heti.
Oon ehkä maalta, mutta musta ihan uskomattoman tylyä, ettei nyt voi edes tutustua ihmiseen ensin yhtään.
Miksi pitäisi tutustua ihmiseen, joka ei kiinnosta? Ei se siitä kiinnistavaksi muutu vaikka tunnettaisiinkin.
Johtuu siitä, että siellä todellakin on myös miehiä, jotka osaavat spontaanisti heittää uniikin avauksen ja tekevät vaikutuksen heti ensimmäisellä viestillä. Miksi keskittyisin niihin, jotka laittavat jotain perustylsää mitäkuuluu-settiä, jos kiinnostavempiakin on tarjolla? Mitäkuuluu-viesti osoittaa että mies menee sieltä missä aita on matalin eikä koe minua niin kiinnostavana, että olisi edes yritystä erottua joukosta. Tosi mieltä ylentävää olla yksi sadasta, jolle on laitettu sama avaus.
Mä vastaisin (ketjun luettuani) että "kerro sinä ensin"
Karsisin jyviä akanoista.
Turha valittaa kun ihan sama meno miehillä. Matchataan eikä laiteta viestiä ollenkaan. Jos nainen laittaa moin, jutustelu lopahtaa yleensä parin ekan viestin jälkeen.
Mitä ketjussa valittavat miehet veikkaa - vastaavatko ne miehet innoissaan jokaiseen "moi mitä kuuluu"-viestiin, joilla matcheja on kymmenittäin?
Nyt kun huomioidaan että moni mies pistää Tinderissä ilmeisesti lähes kaiken oikealle ja miehiä on lisäksi enemmän, niin lopputulos on se että varmaan hyvin monilla naisilla on runsaasti matcheja jotka ovat ulkoisesti heidän mielestään ok. Tämä johtaa siihen, että myös keskustelun aloittamisessa pitää onnistua herättämään mielenkiinto, kun ei kukaan jaksa chattailla 20 ihmisen kanssa samaan aikaan.
Ihan normaalia toimintaa, että ihminen jolla on runsaasti valinnanvaraa myöskin valitsee niiden vaihtoehtojen välillä.
Ehkä pitää sitten avata aina keskustelu jollain mahdollisimman erikoisella lauseella.
Voi kullannuppuni mun. Pyöritäänkö ensi kesänä kukkakedolla?