Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata

Vierailija
19.01.2022 |

Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.

Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)

Milloin on tähän tultu?

Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022

Kommentit (381)

Vierailija
281/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Byhyy

Mitä byhyy? No vtuttaahan se jos noin menee. Sen takia siellä ollaan, että saatais luotua kontakteja ja päästäis juttelemaan.

Monella naisella lukee; "älä kirjoita mitään, jos et pysty muuta aloitusta laittaa kuin "Hei, mitä kuuluu""!

Mitä helv? Tuo on mun mielestä ihan ok aloitus.

Vierailija
282/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Byhyy

Mitä byhyy? No vtuttaahan se jos noin menee. Sen takia siellä ollaan, että saatais luotua kontakteja ja päästäis juttelemaan.

Monella naisella lukee; "älä kirjoita mitään, jos et pysty muuta aloitusta laittaa kuin "Hei, mitä kuuluu""!

Keskustele sitten ihan vaan keskenäsi ok-apulanta-aloituksinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista keskustelua. Ihan niinkö joku olis kyllästynyt makaronilaatikkoon, ku sitä on jatkuvasti tarjolla. Sitten toinen haluaa tarjota just makaronilaatikkoa ja miettii miks se ei kelpaa.

Vierailija
284/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä aloitan Tinder-keskustelun miehen kanssa yleensä näin: ”Hei! Sinulla onkin mukavanoloinen esittelyteksti profiilissa. Se kyllä erottuu edukseen täällä Tinder-massassa. Miten sinulla muuten on alkuvuosi lähtenyt käyntiin?”

Tuohan on just sellainen tylsä tusinaviesti, joka voi laittaa ihan kenelle tahansa. On mukamas mukava ja erottuva esittelyteksti, mutta ei sittenosaa sanoa sanaakaan siitä, mikä siinä oli ollut niin mukavaa ja erottuvaa. Herää kysymys, että oliko edes lukenut koko tekstiä...

En itse naisena ainakaan vastaisi tuollaiseen viestiin yhtään mitään. Täysi turn off.

Nainen, joka noin ajattelee, on täysi turn off.

Toivottavasti ei törmätä Tinderissä.

Yhtälailla mies, joka on noin tyhjäpää, että ei muuta keskustelua saa aikaiseksi on totaalinen turn off.

Vierailija
285/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä aloitan Tinder-keskustelun miehen kanssa yleensä näin: ”Hei! Sinulla onkin mukavanoloinen esittelyteksti profiilissa. Se kyllä erottuu edukseen täällä Tinder-massassa. Miten sinulla muuten on alkuvuosi lähtenyt käyntiin?”

Naispuolisen, naisellisesti, mutta tylsästi ja imelästi paisuteltu vastine ap:n persoonattomalle tusinaturinalle.

Havaitsemme, että imeliä ja feikkejä sekä sosiaalisesti haastettuja naisiakin on. Tässä ap:n parhaat mahkut?

Vierailija
286/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ongelmani ei ole aloitusviestit eikä keskustelun alku. Saan mätchejä ihan hyvin ja aika monen kanssa aloitan keskustelun. Useimmiten homma menee kuitenkin niin, että siinä sitten jutellaan jotain suht kevyttä 5-10 viestin verran, jonka jälkeen keskustelun energia katoaa ja hommaa alkaa kuivua kasaan. Haluaisin itse tavata kasvokkain aika nopsaan koska olen suht supliikki kaveri livenä mutta jotenkin tuntuu huonolta idealta pyytää naista treffeille niin nopeasti. 

Ehkä vika onkin juuri siinä, että se keskustelu on niin kevyttä ja pinnallista. Itse en ainakaan sellaista jaksa kovin kauaa ja sitten se kiinnostus lopahtaa. Jotta kiinnostus säilyisi ja heräisi halu tavatakin, pitäisi keskustelun olla muutakin kuin vain kevyttä jutustelua. Ei sellaisessa mitään yhteyttä pääse syntymään toiseen.

Ja sillä kevyellä ja pinnallisella pakkopölinällä pitäisi vielä päästä pöksyihin, vaikka juuri sitäpä ei myönnetä.

Vierailija
287/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Byhyy

Eikös tuossa ole ihan selkeät ohjeet, miten toimia, joten mikä siinä nyt on sinulle epäselvää? Jos tuo aloitus on sinusta ihan ok ja olisit sen kirjoittanut, niin älä kirjoita ko naiselle ollenkaan. Ei hän halua sellaista viestiä. Mutta jos sellaisen saa, niin vastausta ei tule. Juttu ei jatku siitä. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
288/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Oikeesti? Tosi heikko aloitus. Suoraan sanottuna surkea. Mutta moni mies varmasti iloinen että nainen sanoo yhtään mitään.

Työhaastatteluteatterissa voitaisiin rivihakijan cv:stä lässyttää tuollaista bullshittiä, mutta valhetta sielläkin.

Ellei samalla perustella, missä ja miten se ilmenee. Miehillä (varsinkin seksin perässä) riittää silti oikein hyvin.

Miehet voivat joko ottaa opikseen tai iskeä itseään ja/tai muita miehiä, jos kerran kapasiteetti ei naisiin riitä.

Vierailija
289/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista keskustelua. Ihan niinkö joku olis kyllästynyt makaronilaatikkoon, ku sitä on jatkuvasti tarjolla. Sitten toinen haluaa tarjota just makaronilaatikkoa ja miettii miks se ei kelpaa.

"Miksei mun tekemä makaroonilaatikko kelpaa?" "voisit maistaa ihan vaan mun mieliksi" "kapeakatseista olla maistamatta jokaista makaroonilaatikkoannosta päivässä"

Vierailija
290/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksei mun tekemä makaroonilaatikko kelpaa?" "voisit maistaa ihan vaan mun mieliksi" "kapeakatseista olla maistamatta jokaista makaroonilaatikkoannosta päivässä"

Ja jos ei maistamisesta huolimatta kelpaa niin antaa ymmärtää, ja pitäisi olla laaticcoleucahocihuibbucocci.

Uliuliaikaa tuhlattu turhaan ja prikkiä pränkätty. Kyllä on niin huonot käytöstavat hypergamialumihiutaleilla.

Vierailija
291/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä vaan on niin hirveesti porukkaa ja monet naiset saa niin hirveen määrän viestejä, että ei niihin nyt vaan kenelläkään ihmisellä ole kaikkiin mahdollista vastata. Itse pyrin vastaamaan ainakin lyhyesti kaikille, jotka ovat nähneet viestimisessään selkeästi vähän vaivaa. En pidä pahana, etten jokaiseen morotukseen pistä morotusta vastaukseksi. Pitää oikeesti ajankäytönkin takia priorisoida.    

Miksiköhän annat tykkäyksiä ihmiselle, joiden viesteihin et ehdi ja halua vastata?

En minä ainakaan ulkonäön perusteella osaa ennakoida, mitä kyseinen mies kanssani olisi kiinnostunut viestittelemään vai onko mitään. Enkä tietenkään voi itse tietää, olenko kiinnostunut viestittelystä toisen kanssa, ennenkuin viestittely on alkanut.

-eri

Vierailija
292/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on 10 mätsiä uniikkien naisten kanssa jotka kaikki kertovat pitävänsä viinistä, matkustelusta ja koirista niin alkaa mielikuvitus loppua kesken kun pitää jokaiselle keksiä se ultimaattinen hyperhauska aloituskommentti :D.

Noh naisten markkinathan näissä sovelluksissa on.

Itse tässä ollut kohta vuoden suhteessa naisen kanssa jonka tapasin tinderissä, kävi niinkin harvinaisesti että hän laittoi ensimmäisen viestin" Moi, miten meni pääsiäinen".

Olisin varmaan mennyt vaihtoon jos olisin itse lähestynyt näin

Jos et itse välitä viinistä, matkustelusta ja koirista, miksi tykkäät heidän profiileistaan?

En missään kohtaa sanonut että en näistä kolmesta asiasta pitäisi vaan pointtini lähinnä oli että naistenkin profiilit aika usein olivat ( en siis luojan kiitos enää käytä tätä sielutonta ihmiskatalogia) hyvinkin samanlaisia kliseisiä koiraviinimatkusteluja tai jopa tyhjiä niin koitappa siinä keksiä kerta toisensa jälkeen sitä nokkelaa maailmaa järisyttävää personoitua vastausta persoonattomille profiileille. Tinderiä käyttävät naiset voisitte vaikka ihan testinä yrittää lähettää vaikka kymmenelle seuraavalle mätsillenne ensimmäisen viestin ja koittaa jokaiselle keksiä oman uniikin viestin joka ei ole kuulumisien kysymistä

Vierailija
293/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, mitä ihmettä pitää vastata kun kysytään "mitä mielessä" tai "mitä etsit", jos oikeasti en tiedä mitä siellä tulee vastaan. En ymmärrä, miksi tinderissä pitää ikään kuin olla valmiina joku suunnitelma, miten sieltä mahdollisesti tulevien tuttavuuksien kanssa syntyy. En kai kukaan baarissakaan kysy, jos joku tulee juttelemaan, että etsitkös parisuhdetta vai jotain kevyempää. Tässä nyt pari viikkoa taas tinderöinyt ja aina se keskustelu tyssää siihen, ku mies kysyy, mitä etsin ja ihan oikeasti en osaa vastata oikein mitään. Eilenkin yritin yhdelle sanoa, että katselen mitä tulee vastaan ja edetään sen mukaan, niin sieltä tuli vielä monta kysymystä, että niin tarkoitatko nyt pelkkiä panoja, vai siis sittenkin säätöjä. 

Vierailija
294/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu käy paitsi "mitä sun iltaan?" tai "mitä kuuluu?". Noita on suurin osa miesten aloituksista ja alkavat ärsyttää.

N40

Siinä testataan, riittääkö ulkonäkö sinulle. Jos riittää, olet iloinen viestistä. Jos ei riitä, et ole iloinen.

Jos kymmenen Chadiä laittaa saman viestin, olet niin hemmoteltu, että jopa Chad suututtaa. 

Miksi mies käyttäisi aloitusviestiin valtavasti vaivaa, kun ulkonäkö kuitenkin ratkaisee sen, lähteekö keskustelu liikkeelle vai ei? Kokemusta on. 

Väärin. Ulkonäkö riittää, jos sut on swaipattu oikealle.

Ja miksi mies käyttäisi aloitusviestiin vaivaa?? Löytääkseen sen naisensa! Sehän se pointti koko jutussa on. Jos ei ole valmis viittä sekuntia miettimään ekaa viestiään, saakin jäädä sinkuksi! Ja ihan oma vika se on.

"vaivaa" ei ole sama asia, kuin "valtavasti vaivaa". 

Mielenkiintoista, että saat asiat käännettyä siten, että rajatonta huomiota saava osapuoli on oikeassa pahastuessaan siitä, että lisäarvon antajat eivät lue hänen ajatuksiaan täydellisesti samalla, kun hän ei itse anna mitään lisäarvoa, vaan vain hauduttaa persettä. 

En ihmettele, että osa miehistä vihaa naisia tällaisen ylimielisyyden takia; pakko ei ole kiinnostua, mutta kaasuvalottava "perustelu" siitä, miksi saakin jäädä sinkuksi ei ole hyvä. 

aika tyhmä pitää ihmisen olla jos menee kauan aikaa ja "valtavasti vaivaa" simppelin viestin kirjottamiseen, kumpi sukupuoli sitten onkaan. sen profiilinkin  on jo lukenut aiemmin.

Menee siihen aikaa ja vaivaa kun täytyy sumuverhoilla, skarpata ja larpata jotain muuta kuin oikeasti on.

Ei kannata. Et kuitenkaan jaksa koko parisuhteen tai edes tutustumisvaiheen ajan larpata. Jos sinulta ei luontevasti synny tuossa vaiheessa muuta kuin "mitä kuuluu" niin ei sitä synny myöhemminkään. Ja nainen, joka hakee supliikimpaa miestä, ei jää katselemaan sellaista, jolta ei luonnostaan synny keskustelua.

Ääriesimerkki: maajussitar Clarisse soitti hänelle kirjoittaneelle "eitäsmittää, töitätöitätöitä" miehelle.

Vaikka olisi kuinka komea tms, niin mitä helv* tuollaisen sisällöttömän tohvelieläimen kanssa tekisi/puhuisi?

Vierailija
295/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti inhoan tuota "mitä kuuluu?", kun sitä käyttää joku tuntematon lähestyäkseen netissä. Mitä siihen pitäisi vastata? "Ihan hyvää, entä itsellesi?" Vai pitäisikö alkaa kertoa oikeita kuulumisia tuntemattomalle? Jätän vastaamatta kun ei tuossa oikein ole mitään mihin tarttua kiinni.

PS: En ole ikinä ollut Tinderissä, enkä nyt edes vapailla markkinoilla. Nettitreffaillut kyllä aikoinani.

ai mitä pitäisi vastata? Itse vastaan jotain "eipä tässä ihmeempiä, työpäivä takana ja seuraavaksi lenkille, mitäs sinulle". Siitä voi sitten jatkaa joko kertomalla omasta tilanteestaan. Enemmän minua hämmentää sellaiset mukanokkelat "erottuvat" kysymykset, mikä lintu kuvastaa sinua eniten. Juu, pääskynen. Sitten keskustelu loppuu. 

Vierailija
296/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, mitä ihmettä pitää vastata kun kysytään "mitä mielessä" tai "mitä etsit", jos oikeasti en tiedä mitä siellä tulee vastaan. En ymmärrä, miksi tinderissä pitää ikään kuin olla valmiina joku suunnitelma, miten sieltä mahdollisesti tulevien tuttavuuksien kanssa syntyy. En kai kukaan baarissakaan kysy, jos joku tulee juttelemaan, että etsitkös parisuhdetta vai jotain kevyempää. Tässä nyt pari viikkoa taas tinderöinyt ja aina se keskustelu tyssää siihen, ku mies kysyy, mitä etsin ja ihan oikeasti en osaa vastata oikein mitään. Eilenkin yritin yhdelle sanoa, että katselen mitä tulee vastaan ja edetään sen mukaan, niin sieltä tuli vielä monta kysymystä, että niin tarkoitatko nyt pelkkiä panoja, vai siis sittenkin säätöjä. 

Joo olin kans tuolleen joskus siellä liikenteessä, että katon mitä löytyy. Tuntuu epäluontevalta etukäteen määritellä millaista ihmissuhdetta hakee, kun voi vain mennä fiiliksen mukaan. Tässä ehkä tulee naisten ja miesten eroavaisuus esiin, toinen on enemmän tunnepohjainen ja toinen järkeilevä.

Vierailija
297/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on 10 mätsiä uniikkien naisten kanssa jotka kaikki kertovat pitävänsä viinistä, matkustelusta ja koirista niin alkaa mielikuvitus loppua kesken kun pitää jokaiselle keksiä se ultimaattinen hyperhauska aloituskommentti :D.

Itse tässä ollut kohta vuoden suhteessa naisen kanssa jonka tapasin tinderissä, kävi niinkin harvinaisesti että hän laittoi ensimmäisen viestin" Moi, miten meni pääsiäinen".

Miksi seurustelet tuon naisen kanssa, jos hän ei olisi sinulta tykännyt saada samanlaista keskusteluavausta, kuin itse sinulle antoi?

Vierailija
298/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse välitä viinistä, matkustelusta ja koirista, miksi tykkäät heidän profiileistaan?

En missään kohtaa sanonut että en näistä kolmesta asiasta pitäisi vaan pointtini lähinnä oli että naistenkin profiilit aika usein olivat ( en siis luojan kiitos enää käytä tätä sielutonta ihmiskatalogia) hyvinkin samanlaisia kliseisiä koiraviinimatkusteluja tai jopa tyhjiä niin koitappa siinä keksiä kerta toisensa jälkeen sitä nokkelaa maailmaa järisyttävää personoitua vastausta persoonattomille profiileille. Tinderiä käyttävät naiset voisitte vaikka ihan testinä yrittää lähettää vaikka kymmenelle seuraavalle mätsillenne ensimmäisen viestin ja koittaa jokaiselle keksiä oman uniikin viestin joka ei ole kuulumisien kysymistä

No nyt on jo hyvää pohdintaa, jossa pointti. Skippaa surutta itsekin ne tylsät ja tyhjät 13tusinassa kloonisopulit.

Vierailija
299/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olin kans tuolleen joskus siellä liikenteessä, että katon mitä löytyy. Tuntuu epäluontevalta etukäteen määritellä millaista ihmissuhdetta hakee, kun voi vain mennä fiiliksen mukaan. Tässä ehkä tulee naisten ja miesten eroavaisuus esiin, toinen on enemmän tunnepohjainen ja toinen järkeilevä.

Niinpä. Ja sitten tuntuu, että jos vastaa esimerkiksi etsivänsä parisuhdetta, se toinen ajattelee, että no niin, nyt ollaan sitten yhdessä kun tuli mätsi ja minäkin etsin parisuhdetta. 

Vierailija
300/381 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tervehtiminen pätee normaaleissa sosiaalisissa tilanteissa, kuten kaupassa, mutta ei Tinderissä.

Päivittäistavarakaupassa myydään ja ostetaan päivittäistavaroita, kun taas Tinder on seuranhakusovellus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi