onko ok toivoa tyttöä 3 pojan jälkeen?
pelkään, että en pääse yli pettymyksestä jos myös 4. lapsi on poika. sanokaa nyt jotain järkevää. saako näin edes tuntea?
Kommentit (26)
Epäilen, kahden pojan jälkeen lopetettiin siihen lapsen hankkimiset.
Tietysti on ok toivoa. Olen samaa mieltä kuin useat, että moni äiti toivoo vähän tai vähän enemmän tiettyä sukupuolta, mutta "väärän" sukupuolen syntyessä sitä on ikionnellinen omastaan, vaikka se olisi viides tyttö:)
Minä toivoin kahden pojan jälkeen tyttöä kovasti ja hiukan petyinkin ultrassa kun näkyi selvästi, että tulija on taas poika. Kolmannen pojan sitten syntyessä, en olisi voinut enempää häntä rakastaa. Aivan ihana vauva.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]Tiedän yhden perheen jolla 7poikaa :O
[/quote]
On selvästi yritetty tyttöä ihan tosissaan! Ei järjen hiventäkään tuollaisessa touhussa, huh huh.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:38"]Toivottavasti saat poikia vaan..vittu mitä tekopyhä ämmä oot..sitku saat tytön ni oot vaan sen kimpus ja pojat ei saa huomioo..tommone lehmä ei tar vii pentuja yhtää..itelläni 4tyttöä ja 1poika..en yhtää oottanu kumpi tulee,herrane aika,rakkaita kaikki..
[/quote]
Tuskinpa sinulla vielä lapsia on kun et kirjoitustaidon perusteella ole vielä ylä-astettakaan käynyt
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]Tiedän yhden perheen jolla 7poikaa :O
[/quote]
sehän on hienoa, seitsemän veljestä. :) varmasti mahtava kopla.
itselläni poika ja tyttö, poika on herkkä taiteilijasielu, harrastaa pianonsoittoa,kuorolauluaja partiota, tyttö kovapäinen villikko ja harastaa roller derbyä, futista ja ratsastusta. En olesaanut tytöstä shoppailukaveria tai joutunut suitsimaan pojan raisuja sotaleikkejä, mitä nämä jotain sukupuolta odottavat raskaanaolijat jaksavat palstalla aina huolehtia ja pelätä.
Mulla on yksi tyttö ja toivon että seuraava lapsi ois poika. Saa kivittää :). Mutta yhtä rakas tietysti vaikka tyttö tuliskin !