Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyyden menetys kaduttaa :(

Vierailija
19.05.2015 |

Menetin neitsyyteni yhden illan jutulle ja nyt en pääse tästä miehestä yli. Mies halusi vain seksiä eikä missään vaiheessa luvannut muuta, mutta tyhmänä menin olettamaan että ehkä näkisimme vielä. Nyt mies ei vastaa viesteihin. Mitä teen??? Olen ihan hajalla :/

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Muist ettei maailma siihen kaadu. Tosin neitsyyden voi menettää vain kerran.

Vierailija
2/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans. Kyseessä oli hyväksikäyttö ja toivon etten paskaläjää joudu näkemään ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule mulle kävi samantyyppinen juttu joskus nuorena :) etsin netistä suhdetta ja tapasinkin yhden tyypin ja ajattelin että oli musta oikeesti kiinnostunut.. No 3 kerran jälkeen tajusin että ei sitä kiinnosta minä vaan pelkkä seksi :( sinne meni neitsyys jollekkin vitun luuserille!!

Vierailija
4/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen menetys?

Vierailija
5/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat takaisin lääketoimenpiteesta jos lohduttaa.forget about it

Vierailija
6/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on yliarvostettua

Vierailija
7/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET sinä mitään ole menettänyt.Se immenkalvo nyt on Yks ja Se sama,onpahan helpompi käyttää tamponeja ja seksistäkin tulee kivaa.Aika monella Eka kerta on paska ja tottakai voi harmittaa kun ukko halus vaan seksiä.Mutta nyt olet fiksumpi!Sänkyyn ei kannata mennä ellei ole jo pitemmän aikaa tuntenut jos tahtoo suhteen,muutenhan Se on vain yhden yön pano. Hyviäkin miehiä löytyy,nyt joku söpöläinen etsimään!

Vierailija
8/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ensimmäinen kerta ole niin ihmeellinen, että sitä tarvii jäädä murehtimaan. Ensi kerralla valitset vaan paremman kumppanin, joka on kiinnostunut sinusta eikä pelkästään seksistä.

Vierailija
9/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:01"]Saat takaisin lääketoimenpiteesta jos lohduttaa.forget about it
[/quote]
Jos se neitsyys on itselle tärkeä asia, sitä ei varmaan sitten kännissä kannata jollekkin menettää. On muutenkin hölmöä luulla että baari tuttavuudet haluaa nähdä toiste. Tai aina kannattaa sillä asenteella olla että ei näe. Ei kaduta tai jää harmittamaan.

Vierailija
10/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin oikein tekstistäsi, niin enemmän sinua harmittaa kun tuo jäi yhdenyönjutuksi, eikä siitä syntynyt kunnon suhdetta. Toivottavasti et oikeasti harmittele neitsyyden menetystä. Olisihan se ihan kiva, että ensimmäinen kerta olisi jotenkin merkityksellinen -kuten ne kaikki seuraavatkin, mutta neitsyydellä ei ole mitään oikeaa itseisarvoa. Sillä on tasan se arvo minkä sinä siihen liität. Hyvä seksielämä syntyy itsensä ja partnerinsa arvostamisesta, oli niitä seksikertoja sitten yksi tai sata, ja tapahtui se sitten heti ensitapaamisella tai pitkän seurustelun päätteeksi. Toivon, että sinulla oli hauskaa ja vaikka vähän jännittävääkin, vaikka jatko olikin pettymys. Kohti uusia seikkailuja -nautinnollisia sellaisia!

Vierailija
11/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu ja teillä on toisetenne numerot? Vai tapasitteko ensin netissä?

Miten joku voi olla ekan jonkun satunnaisen kanssa.

Vierailija
12/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:17"]

Yhden illan juttu ja teillä on toisetenne numerot? Vai tapasitteko ensin netissä?

Miten joku voi olla ekan jonkun satunnaisen kanssa.

[/quote]

Baarissa tavattiin ja mies pyysi numeroni ja muutama viesti vaihdettiin vielä jälkeenpäin. Nyt ei vastaa enää :( Ihastuin mieheen koska oli kohtelias ja komea ja noh, olin humalassa niin tuli sitten tehtyä typerä päätös. Ap

Vierailija
13/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi... itse en voisi elää enää :'(

Vierailija
14/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:46"]

Baarissa tavattiin ja mies pyysi numeroni ja muutama viesti vaihdettiin vielä jälkeenpäin. Nyt ei vastaa enää :( Ihastuin mieheen koska oli kohtelias ja komea ja noh, olin humalassa niin tuli sitten tehtyä typerä päätös. Ap

[/quote]

Miehet ovat aina seksin perään. Jos kiinnostuu miehestä niin ei kannata mennä heti sänkyyn. Mä erehdyin tekemään niin. Mies ei halua tavata enää. Minäkin olin kännissä. 

Vierailija
15/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:55"]Mua kans. Kyseessä oli hyväksikäyttö ja toivon etten paskaläjää joudu näkemään ikinä.
[/quote]

Kannattaa pysytellä poissa laitumilta ja pelloilta. Tienpientareitakin on hyvä välttää.

Vierailija
16/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen etkä viimeinen.

Olisihan se ollut kivempi menettää jollekin paremmalle, mutta ensimmäinen poikaystävä ei kovin kummoinen hänkään ollut. Paskalle olisi mennyt silti?! :D

Täytyy sitä ekaa kertaa nyt vain ajatella niin, että se oli yksi huono seksikerta muiden huonojen seksikertojen joukkoon. Ei seksi aina ole hyvää, vaikka useimmiten onkin.

Vierailija
17/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on siinä, että mies (tai nainen) haluaa pelkkää seksiä? Paitsi tietysti jos antaa ymmärtää haluavansa jotain muuta, mutta kuka on niin daiju, että olettaa baarituttavuuden haluavan heti jotain parisuhdetta?

Vierailija
18/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös sama muutama vuosi sitten. Neitsyys meni äijälle joka piti kahta naista yhtä aikaa ja minä tyhmä sain sen selville vasta kun neitsyys oli mennyt. Nykyään ei olla tekemisissä ja hyvä niin. 

Vierailija
19/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä kuinka te muijat menette aina jakamaan pillua niille idareille... Ihanko tosiaan teidän maailmassa ei kunnon miehiä ole, vain niitä pelimiehiä jotka hoonaavat kakkoseen ja sitten jättävät kuin paskaisen rukkasen lumihankeen?

Vierailija
20/33 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:01"]

Mitä pahaa on siinä, että mies (tai nainen) haluaa pelkkää seksiä? Paitsi tietysti jos antaa ymmärtää haluavansa jotain muuta, mutta kuka on niin daiju, että olettaa baarituttavuuden haluavan heti jotain parisuhdetta?

[/quote]

Ei sentään heti suhdetta. Mutta tutustua toiseen ja katsoa tuleeko mitään. Jos haluaa pelkkää seksiä niin sen pitää olla molemmin puolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi