Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka usein sinä ja/tai miehesi juotte alkoholia (myös saunakaljat lasketaan)?

Vierailija
21.09.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ja lauantaina pari lasia viiniä tai olutta.

Vierailija
2/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen haukuttiin juopoksi jos oli suomalaiset juomatavat, nyt jos joku omaa eurooppalaiset juomatavat niin sekin haukutaan juopoksi. asiat eivät ole koskaan hyvin, näin pakko syöttää meille raittiusihmisten salaseura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä juon suunnilleen kerran kuussa viiniä huppeliin asti (eli muutaman lasin) ja mies juo perjantaisin sen 1-12 annosta vaihtelevalla menestyksellä... lapsia ei ole vielä...

Vierailija
4/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo kerran viikossa n. 6-12 olutta. Lapset 3-v ja 5-v

Vierailija
5/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän punaviinistä, mutta saan siitä voimakkaan päänsäryn, jos juon enemmän kuin jonkun 10 senttilitraa, joten enempää en ikävä kyllä voi siitä nauttia.

Vierailija
6/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta, 4v ja 1v. Alkoholia juodaan 2x viikossa: saunaoluet ja ruuan kanssa viiniä tai olutta, jos on tehty ns. parempaa ruokaa.

Kattokaas, kun sen korkin voi laittaa myös takaisin kiinni yhden lasin jälkeen...

Vierailija
7/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lisäksi saunaolut, ainoastaan jos saunotaan.

Lapset 3 v. ja toinen on 5 kk.

Vierailija
8/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Toistaiseksi ei lapsia.

Vierailija
9/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 2 lasillista puna- tai valkoviiniä

mies 1-6 olutta ja lasillinen punaviiniä

Lapsia kaksi, 3v sekä 7kk

Vierailija
10/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen miehen kanssa joska juo enemmän kuin ap ja nyt epävarmana tästä mies valinnasta haluaa kysellä että miten muiden perheissä on tapana alkoholia nauttia. Mutta tässä kun lueskelee vastauksia niin tavalliselta suomalaiselta mieheltä tuo ukkoni vaikuttaa... Mieheni on mitä ihanin lasten kanssa (rakastaa touhuta pikkuisten kanssa ja uskon että ähnestä tulee hyvä isä joka haluaa viettää aikaa lasten kanssa) mutta nyt hysteerikkona mietin että mitä perjantaiset muutamat kaljat vaikuttavat lapsiin.

Vierailija
11/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset kohta 3 v. ja toinen on 4 kk. Otamme joka perjantai ja lauantai muutaman lasin viiniä, ei koskaan kuitenkaan enemmän kuin viinipullo puoliksi. Ruuan kanssa tai seurustellessa muuten vaan. Ei ole paljon kun jakaa koko pitkälle illalle.

Lasten vuoksi on pää muutenkin niin pöhnässä väsymyksestä, että usein käy mielessä ettei 2-3 lasia viiniä näy eikä tunnu missään, joten nekin voisi jättää pois. Tapa mikä tapa.

Vierailija
12/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juodaan ehkä kerran pari kuussa viiniä ruuan kanssa ja minä kerta viikkoon saunaoluen ja mies siiderin. Väkeviä ei juoda koskaan tai humaltumistarkoituksessa.

Nyt kun olen raskaana en ole ottanut pisaraakaan eikä mieskään sitten halua ottaa edes sitä saunasiideriä.

Vierailija
13/13 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä n. viisi-kuusi siideriä 3 krt/vuodessa kun käyn baarissa. joskus yhden tai pari siideriä kotona saunan jälkeen, näin ehkä kerran kuussa. mies ottaa 4 krt vuodessa kännit jossain tapahtumassa. saunaoluen tosi harvoin! väkevät ei sovi hänelle, olutta menee. itse en myöskään juo väkeviä. viiniä emme juo kumpikaan.

lapset 4 kpl iältään 3-12 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi