Onko tässä enään mitään järkeä?
Seurustelin 1,5vuotta mieheni kanssa. Ensimmäinen vuosi oli riitelyä paljon mutta enemmän meillä oli niitä hyviä ja onnellisia hetkiä. Viimeisen puolen vuoden aikana meillä alkoi tulla todella pahoja riitoja jossa molemmat suuttuivat niin että väkivaltaiseksi jokainen meidän riita meni.
Nyt olemme eronneet, mutta silti näemme useita kerroja viikossa vieläkin. Ja tätä tapaamista on jatkunut noin 3kuukautta. Mies sanoo usein kuinka rakastaa minua enemmän kuin mitään ja miten me kaksi kuulumme yhteen, kuinka haluaisi unohtaa kaikki huonot hetket ja tehdä minut onnelliseksi. Mutta haluaa olla vielä hetken yksin, ettei tulisi satuttamaan minua uudestaan. Onko tuo normaalia toimintaa että halutaan olla yksin vaikka rakastaakin toista? Olen myös sanonut että jos unohtaisimme toisemme ja jatkettaisiin elämää. Siihen mies on sanonut että ei tahdo silloin enään ketään jos minua ei saa. Itse olisin valmis yrittämään alusta vaikka heti, sillä odotan hänelle lasta ja tietysti rakastan miestä, mutta toisaalta olen miettinyt että onko tässä nyt mitään järkeä enään yrittää ja odottaa?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:34"]Siis ukko haluaa pitää useampaa kerrallaan, niin ei tarvi selitellä.
[/quote]
Tuota en usko, en usko että ihminen pystyy niin vilpittömästi asioita sanomaan jos olisi toinen. Mutta koskaan ei voi olla aivan varma. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:29"]Kuinka vanhoja olette?
[/quote]
Olen 22v ja mies täyttää 30. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:29"]Kuinka vanhoja olette?
[/quote]
Olen 22v ja mies täyttää 30. Ap
[/quote]
Olet vielä nuori. Tee lapsia miehen kanssa joka ei satuta sinua.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"]Miten pitkällä raskaus? Onko abortti vielä mahdollinen? Juttunne ei hyvältä kuullosta... valitettavasti.
[/quote]
Alkuraskaudesta kyse, rv 9+3. Vaikkakin ehkä itsekästä onkin mutta ei abortti kyllä tule mieleenkään. Joskus tein sen virheen ja en enään uudestaan tahdo kokea samaa. Ap
[/quote]
Oletko valmis kasvattamaan lapsen yksin?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:18"]Rakkaus voittaa aina ❤
[/quote]
Ei ole järkeä, järkeä on tehdä abortti ja jatkossa hoitaa ehkäisy siten, että se toimii. Te olette olleet pahoja toisillenne, olette nyt eronneet, joka on vain ainoa järkevä juttu tässä hommassa.
Ei teidän yhdessä tarvi asua, vaikka yhdessä olisittekin. Molemmilla on turva omassa kodissa, samoin lapsellasi, kun ei tarvitse kasvaa riidan keskellä. Tapaatte niin paljon kuin pystytte, että suhde vielä tuntuu hyvältä, mutta pysytte etäämmällä kun tulee riitaa.
Ei kaiken tarvitse aina olla mustavalkoista tai kuten muut asian näkevät. Etsikää itsellenne sopiva muoto, missä jokainen voi hyvin.
Itse en yrittäisi jos miehesi on päällesi jo käynyt. Varsinkaan jos olet silloinkin raskaana ollut. Uskon kyllä siihen että mies on tajunnut kuinka väärin on sinua kohdellut ja haluaa miettiä myös tulevaa itsekseen. Mutta mieti hyvä nainen!!
Tuota jatkuu kokoloppu elämäsi jos et lähde.
En tiedä enkä voikkaan tietää teidän koko tilannetta, mutta tehkää kuten itse haluatte, älkää antako muiden ihmisten mielipiteiden teidän/sinun päätöksiin vaikuttaa. Muista että kaikki aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:01"]Seurustelin 1,5vuotta mieheni kanssa. Ensimmäinen vuosi oli riitelyä paljon mutta enemmän meillä oli niitä hyviä ja onnellisia hetkiä. Viimeisen puolen vuoden aikana meillä alkoi tulla todella pahoja riitoja jossa molemmat suuttuivat niin että väkivaltaiseksi jokainen meidän riita meni.
Nyt olemme eronneet, mutta silti näemme useita kerroja viikossa vieläkin. Ja tätä tapaamista on jatkunut noin 3kuukautta. Mies sanoo usein kuinka rakastaa minua enemmän kuin mitään ja miten me kaksi kuulumme yhteen, kuinka haluaisi unohtaa kaikki huonot hetket ja tehdä minut onnelliseksi. Mutta haluaa olla vielä hetken yksin, ettei tulisi satuttamaan minua uudestaan. Onko tuo normaalia toimintaa että halutaan olla yksin vaikka rakastaakin toista? Olen myös sanonut että jos unohtaisimme toisemme ja jatkettaisiin elämää. Siihen mies on sanonut että ei tahdo silloin enään ketään jos minua ei saa. Itse olisin valmis yrittämään alusta vaikka heti, sillä odotan hänelle lasta ja tietysti rakastan miestä, mutta toisaalta olen miettinyt että onko tässä nyt mitään järkeä enään yrittää ja odottaa?
[/quote]
Taidatte rakastaa toisianne kovasti.
Vaan juntit ja valkoroskat sanoo enään.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:20"]Vaan juntit ja valkoroskat sanoo enään.
[/quote]
Jepa. Onko tuossa koskaan ollut mitään järkeä?
Mies varmasti ajattelee että tekee molemmille palveluksen jos olette erillänne, edes sen hetken. Kyllä mies sinua rakastaa jos pelkään sitä Etteikö.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:01"]
Viimeisen puolen vuoden aikana meillä alkoi tulla todella pahoja riitoja jossa molemmat suuttuivat niin että väkivaltaiseksi jokainen meidän riita meni.
[/quote]
Älkää nyt avmammat heti alkako syyttämään miestä, kun kerran molemmat suuttuivat niin että väkivaltaiseksi meni. AP ei edes syyllistänyt tässä miestään, joten eiköhän siellä ole ollut tönimistä molemmin puolin. Ja ei, se ei ole sen hyväksyttävämpää naiselta kuin mieheltäkään.
AP. Sinuna antaisin vielä mahdollisuuden miehellesi, sillä teillä tulee jokatapauksessa olemaan yhteinen tulevaisuus lapsenne takia. Se, että haluatko lapsesi lapsuuden olevan iloista yhdessäoloa vai jatkuvaa huoltajuuskiistaa ja lisää riitoja saattaa olla nyt kysymyksessä.
En väitä, että tulevaisuutesi olisi vain iloista yhdessäoloa, jos miehellesi mahdollisuuden annat, mutta siihen on ainakin mahdollista tähdätä.
Pitäkää hetki taukoa toisistanne. Menkää vaikka viikonloppumatkalle toiselle paikkakunnalle (EI YHDESSÄ) ja mieti vaikka valmiiksi tietyt tärkeät asiat joista tulisi jutella. Voit vaikka listata ne ylös, mutta muista että ongelmat eivät selviä vain vaikenemalla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"]Miten pitkällä raskaus? Onko abortti vielä mahdollinen? Juttunne ei hyvältä kuullosta... valitettavasti.
[/quote]
Alkuraskaudesta kyse, rv 9+3. Vaikkakin ehkä itsekästä onkin mutta ei abortti kyllä tule mieleenkään. Joskus tein sen virheen ja en enään uudestaan tahdo kokea samaa. Ap