Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihduttaisin 4kg?

Vierailija
05.06.2015 |

Haluaisin laihduttaa 4 kg. Ajalla ei väliä, no ehkä syksyyn mennessä. Syön aika normisti, en ole ylipainoinen mutta haluaisin vähän laihtua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syöt vähän vähemmän?

Vierailija
2/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:13"]No syöt vähän vähemmän?
[/quote]
Mut millasta ruokaa? Anna ateriaesimerkit ja ruokailukellonajat. Oon sitten fyysisessä työssä että pitäis jaksaa aamupalalla pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on tosi helppoa, varsinkin noin pienen määrän. Sääntö on, että tiputtaaksesi kilon, sinun pitää saada aikaan 7000 kcal kalorivaje kulutukseesi nähden. 

Eli kuten 2 sanoo, syöt vähemmän. Tämänkin toki voi toteuttaa monella tapaa. Joku tykkää enemmän rykäistä rajummalla kalorivajeella nopeasti, esim. vetää Nutrilett-kuurin tai muun tosi vähäkalorisen. Sillä tuollainen paino lähtee todennäköisesti 2-3 viikossa. Joku muu tykkää pitää paastopäiviä pari viikossa, joku taas vähentää tasaisesti vaikka 500 kcal joka päivän syömisistä. 

Vierailija
4/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin jouluna 68 kg nyt 64 kg, sillä että kikkailin vähän ateria-aikoja ja toinen ruoka oli ilman hiilaria. Treenin ympärillä hiilarilliset ruuat ja muuten sit vähähiilarista.:)

Vierailija
5/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:13"]No syöt vähän vähemmän? [/quote] Mut millasta ruokaa? Anna ateriaesimerkit ja ruokailukellonajat. Oon sitten fyysisessä työssä että pitäis jaksaa aamupalalla pitkään.

[/quote]

Eiköhän sun kannattaisi lähteä ihan siitä mitä nyt syöt ja miettiä mistä siinä voi vähentää ja/tai keventää. Et tarvitse mitään ihan erilaista ruokarytmiä ja ruokavaliota kuin nyt. Esim. kun itse laihdutin, tein vain pieniä muutoksia sinne tänne, esim. vähän vähensin leipien syömistä, täytin lounaalla isomman osan lautasesta kasviksilla, ostin harvemmin suklaapatukoita tai hampurilaisia. Muuten söin kuten ennenkin.

Vierailija
6/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat laskemaan kaloreita. Helppoa, koska esim. leipäpaketin kyljestä löytyy tieto, miten paljon yksi viipale sisältää. Laske ensin päivittäinen kalorinkulutuksesi esim. jollain netistä löytyvällä laskurilla ja sitten vain syöt vähän vähemmän, mitä tarvitset. Tietty kannattaa syödä ennemmin esim. kasviksia kuin suklaata, saat syödä paljon enemmän ja pysyy nälkä kauemmin poissa. Itse oon näillä ohjeilla laihduttanut tänä keväänä ns. normaalipainon sisällä 4 kg, eikä ole tarvinnut nähdä nälkää.

Vierailija
7/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa jalkasi irti

Vierailija
8/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, laskin että vapaapäivänä kalorikulutukseni on n.1500. Entäs sitten työ, onko se raskasta vai kohtalaista? Olen kerroshoitaja. Kumpaan arvioisitte sen?

Vierailija
9/9 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:13"]No syöt vähän vähemmän? [/quote] Mut millasta ruokaa? Anna ateriaesimerkit ja ruokailukellonajat. Oon sitten fyysisessä työssä että pitäis jaksaa aamupalalla pitkään.

[/quote]

Eiköhän sun kannattaisi lähteä ihan siitä mitä nyt syöt ja miettiä mistä siinä voi vähentää ja/tai keventää. Et tarvitse mitään ihan erilaista ruokarytmiä ja ruokavaliota kuin nyt. Esim. kun itse laihdutin, tein vain pieniä muutoksia sinne tänne, esim. vähän vähensin leipien syömistä, täytin lounaalla isomman osan lautasesta kasviksilla, ostin harvemmin suklaapatukoita tai hampurilaisia. Muuten söin kuten ennenkin.
[/quote]
Tämmönen voisi sopia. Syö yleensä vain ruisleipää aina aamupalaksi ja iltapalaksi. Aamupalalla pitää jaksaa pitkään joten en kai voi jättää ruisleipää siitä pois, mutta millä vähäkalorisella korvaisin iltapalan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme