Onko tässä enään mitään järkeä?
Seurustelin 1,5vuotta mieheni kanssa. Ensimmäinen vuosi oli riitelyä paljon mutta enemmän meillä oli niitä hyviä ja onnellisia hetkiä. Viimeisen puolen vuoden aikana meillä alkoi tulla todella pahoja riitoja jossa molemmat suuttuivat niin että väkivaltaiseksi jokainen meidän riita meni.
Nyt olemme eronneet, mutta silti näemme useita kerroja viikossa vieläkin. Ja tätä tapaamista on jatkunut noin 3kuukautta. Mies sanoo usein kuinka rakastaa minua enemmän kuin mitään ja miten me kaksi kuulumme yhteen, kuinka haluaisi unohtaa kaikki huonot hetket ja tehdä minut onnelliseksi. Mutta haluaa olla vielä hetken yksin, ettei tulisi satuttamaan minua uudestaan. Onko tuo normaalia toimintaa että halutaan olla yksin vaikka rakastaakin toista? Olen myös sanonut että jos unohtaisimme toisemme ja jatkettaisiin elämää. Siihen mies on sanonut että ei tahdo silloin enään ketään jos minua ei saa. Itse olisin valmis yrittämään alusta vaikka heti, sillä odotan hänelle lasta ja tietysti rakastan miestä, mutta toisaalta olen miettinyt että onko tässä nyt mitään järkeä enään yrittää ja odottaa?
Kommentit (32)
Lapsi oppii kuinka äitiä mätkitään?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:18"]Rakkaus voittaa aina ❤
[/quote]
Lainaten tätä. Te kuulutte yhteen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:33"]Lapsi oppii kuinka äitiä mätkitään?
[/quote]
Voihan kaikki muuttua. Miksi ihmiset ovat niin negatiivisia :( Not nice. Uskokaan parempaan.
No menkää parisuhdeterapiaan, lisäksi mies lyömättömän linjan terapiaan ja sinä Maria akatemian terapiaan. Lapsenne tarvitsee väkivallattoman kodin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:33"]Lapsi oppii kuinka äitiä mätkitään?
[/quote]
Voihan kaikki muuttua. Miksi ihmiset ovat niin negatiivisia :( Not nice. Uskokaan parempaan.
[/quote]
Täällä taas joku kukkahattutäti
Terapia vois tehä hyvvää jo lapsenkin takia.
Siis ukko haluaa pitää useampaa kerrallaan, niin ei tarvi selitellä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:34"]Siis ukko haluaa pitää useampaa kerrallaan, niin ei tarvi selitellä.
[/quote]
tuskin.
Miten pitkällä raskaus? Onko abortti vielä mahdollinen? Juttunne ei hyvältä kuullosta... valitettavasti.
Älkää nähkö hetkeen. Vaikka edes viikkoon. Kyllä varmasti kaikki tulee päättymään hyvin. Usko parempaan huomiseen. AINA.