Perakammaripoikien ongelmasta päästäisiin eroon kun äidit heittäisivät poikansa ulos maailmalle kaksikymppisinä naista ja työtä etsimään
Kommentit (40)
En jaksa tehdä töitä enkä pidä naisista.
Joo sanon heti pikkusittisontiaiselle, että nyt on aika lähteä omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Minut heitettiin kaksikymppisenä maailmalle ja nyt kolme vuosikymmentä myöhemmin äiti jatkuvasti soittelee, että pitäisi tulla käymään.
Jos kerran lähdetään maailmalle, niin ei sieltä takaisin tulla.
Näinhän se on et jos kerta heitetään pihalle niin turha toivoa että tulisi takaisin edes käymään. Soitella voi mutta ei muuta.
Rutsakylän PersuPoikiahan ei saa äidin helmoista mihinkään.
Miksi hemmetissä minun pitäisi mennä jotain naisia etsimään? Enhän mä etsi sieniäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minut heitettiin kaksikymppisenä maailmalle ja nyt kolme vuosikymmentä myöhemmin äiti jatkuvasti soittelee, että pitäisi tulla käymään.
Oletpa lapsellinen viisikymppiseksi ukoksi. Jäitkö inceliksi kun noin kiukuttaa? Eikö ole löytynyt ketään passaamaan sua? Se on sitten voi, voi ja katso peiliin.
Varmasti lasten äiti heittää mutta minä en heitä. Toki saavat lähteä maailmalle jos niin itse haluavat mutta en sano että nyt on lähdettävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä minun pitäisi mennä jotain naisia etsimään? Enhän mä etsi sieniäkään.
Ettei sinusta tulisi vielä nelikymppisenäkin vanhan äitinsä kanssa asuva alkoholisoitunut peräkammarin tumputtajaincel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lapsellinen viisikymppiseksi ukoksi. Jäitkö inceliksi kun noin kiukuttaa? Eikö ole löytynyt ketään passaamaan sua? Se on sitten voi, voi ja katso peiliin.
En ole inceli. En ole tahdonvastaisessa selibaatissa. Eikä mua kiukuta. Sanoin vaan miten asian kuuluisi mennä jos pihalle heitetään.En halua ketään paasaamaan mua. Varmasti löytyisi jos haluaisin.
Ihan itse poika muutti pois intin jälkeen. Opiskeli ja on nyt töissä. Ei ole tyttöystäviä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei sinusta tulisi vielä nelikymppisenäkin vanhan äitinsä kanssa asuva alkoholisoitunut peräkammarin tumputtajaincel.
Mitä pahaa siinä on??
Tytöt tytöt, antakaas meidän poikien olla rauhassa😡Isokullista raitilla pukkaa ettei ohitse pääse, ottakaa sieltä elätti itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse poika muutti pois intin jälkeen. Opiskeli ja on nyt töissä. Ei ole tyttöystäviä näkynyt.
Siis homppeli. Oletko tiukkapipo, joka ei hyväksy homoseksuaalisuutta?
Naista etsin suurin piirtein seitsentoistavuotiaasta asti, ja vaikka useampi on löytynyt, niin yhteiseloa ei ole muutamaa kuukautta kauemmin kestänyt. Töitä onneksi on saanut tehdä yli viisitoista vuotta, vaikka liian kauan olen jo ehtinyt töiden välissäkin olla.
Ei sillä naisen etsimisellä ole mitään merkitystä elämässä.
Missäs näiden poikien isät ovat? Ai niin, ei heitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Naista etsin suurin piirtein seitsentoistavuotiaasta asti, ja vaikka useampi on löytynyt, niin yhteiseloa ei ole muutamaa kuukautta kauemmin kestänyt. Töitä onneksi on saanut tehdä yli viisitoista vuotta, vaikka liian kauan olen jo ehtinyt töiden välissäkin olla.
Mistä sinä sitten olet syntynyt, isäsi munastako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on et jos kerta heitetään pihalle niin turha toivoa että tulisi takaisin edes käymään. Soitella voi mutta ei muuta.
Joo, onhan se kerta kaikkiaan kauhiaa jos ihminen joutuu muuttamaan pois lapsuudenkodistaan! EIKU...
Minä muutin kotoa pois 17-vuotiaana mennessäni lukioon, mutta muutin takaisin 44-vuotiaana huolehtimaan äidistäni. Nyt asun äidin kanssa eli olen omaishoitaja ja peräkammarinpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sitten olet syntynyt, isäsi munastako?
Joillekin miehille on merkitystä ja joillekkin ei ja sama pätee myös naisten kohdalla t:eri