Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perakammaripoikien ongelmasta päästäisiin eroon kun äidit heittäisivät poikansa ulos maailmalle kaksikymppisinä naista ja työtä etsimään

Vierailija
30.07.2026 |

Se olisi kaikille parasta. Miksi ette tee niin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut heitettiin kaksikymppisenä maailmalle ja nyt kolme vuosikymmentä myöhemmin äiti jatkuvasti soittelee, että pitäisi tulla käymään. 

Jos kerran lähdetään maailmalle, niin ei sieltä takaisin tulla.

Vierailija
2/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tehdä töitä enkä pidä naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sanon heti pikkusittisontiaiselle, että nyt on aika lähteä omilleen.

Vierailija
4/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut heitettiin kaksikymppisenä maailmalle ja nyt kolme vuosikymmentä myöhemmin äiti jatkuvasti soittelee, että pitäisi tulla käymään. 

Näinhän se on et jos kerta  heitetään pihalle niin turha toivoa että tulisi takaisin edes käymään. Soitella voi mutta ei muuta.

Vierailija
5/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutsakylän PersuPoikiahan ei saa äidin helmoista mihinkään.

Vierailija
6/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä minun pitäisi mennä jotain naisia etsimään? Enhän mä etsi sieniäkään.

Vierailija
7/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsellinen viisikymppiseksi ukoksi. Jäitkö inceliksi kun noin kiukuttaa? Eikö ole löytynyt ketään passaamaan sua? Se on sitten voi, voi ja katso peiliin.

Vierailija
8/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lasten äiti heittää mutta minä en heitä. Toki saavat lähteä maailmalle jos niin itse haluavat mutta en sano että nyt on lähdettävä.

Vierailija
9/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä minun pitäisi mennä jotain naisia etsimään? Enhän mä etsi sieniäkään.

Ettei sinusta tulisi vielä nelikymppisenäkin vanhan äitinsä kanssa asuva alkoholisoitunut peräkammarin tumputtajaincel.

Vierailija
10/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsellinen viisikymppiseksi ukoksi. Jäitkö inceliksi kun noin kiukuttaa? Eikö ole löytynyt ketään passaamaan sua? Se on sitten voi, voi ja katso peiliin.

En ole inceli. En ole tahdonvastaisessa selibaatissa. Eikä mua  kiukuta. Sanoin vaan miten asian kuuluisi mennä jos pihalle heitetään.En halua ketään paasaamaan mua. Varmasti löytyisi jos haluaisin. 

Vierailija
11/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse poika muutti pois intin jälkeen. Opiskeli ja on nyt töissä. Ei ole tyttöystäviä näkynyt. 

Vierailija
12/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei sinusta tulisi vielä nelikymppisenäkin vanhan äitinsä kanssa asuva alkoholisoitunut peräkammarin tumputtajaincel.

Mitä pahaa siinä on??

Vierailija
13/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tytöt, antakaas meidän poikien olla rauhassa😡Isokullista raitilla pukkaa ettei ohitse pääse, ottakaa sieltä elätti itsellenne.

Vierailija
14/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse poika muutti pois intin jälkeen. Opiskeli ja on nyt töissä. Ei ole tyttöystäviä näkynyt. 

Siis homppeli. Oletko tiukkapipo, joka ei hyväksy homoseksuaalisuutta?

Vierailija
15/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista etsin suurin piirtein seitsentoistavuotiaasta asti, ja vaikka useampi on löytynyt, niin yhteiseloa ei ole muutamaa kuukautta kauemmin kestänyt. Töitä onneksi on saanut tehdä yli viisitoista vuotta, vaikka liian kauan olen jo ehtinyt töiden välissäkin olla.

Ei sillä naisen etsimisellä ole mitään merkitystä elämässä.

Vierailija
16/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs näiden poikien isät ovat? Ai niin, ei heitä ole.

Vierailija
17/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista etsin suurin piirtein seitsentoistavuotiaasta asti, ja vaikka useampi on löytynyt, niin yhteiseloa ei ole muutamaa kuukautta kauemmin kestänyt. Töitä onneksi on saanut tehdä yli viisitoista vuotta, vaikka liian kauan olen jo ehtinyt töiden välissäkin olla.

Mistä sinä sitten olet syntynyt, isäsi munastako?

Vierailija
18/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on et jos kerta  heitetään pihalle niin turha toivoa että tulisi takaisin edes käymään. Soitella voi mutta ei muuta.

Joo, onhan se kerta kaikkiaan kauhiaa jos ihminen joutuu muuttamaan pois lapsuudenkodistaan!  EIKU...

Vierailija
19/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin kotoa pois 17-vuotiaana mennessäni lukioon, mutta muutin takaisin 44-vuotiaana huolehtimaan äidistäni. Nyt asun äidin kanssa eli olen omaishoitaja ja peräkammarinpoika.

Vierailija
20/40 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sitten olet syntynyt, isäsi munastako?

Joillekin miehille  on merkitystä ja joillekkin ei ja sama pätee myös naisten kohdalla t:eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi