Kumman valitsisit, seksin vai lihomatta syömisen?
Jos voisit koko loppuelämän syödä lihomatta, mutta rangaistuksena et saisi enää ikinä harrastaa seksiä, kumman valitsisit?
Minä valitsisin ruoan.
Kommentit (49)
Tää on oikeasti vaikea :D mutta pidemmän päälle ajateltuna se seksi varmaan veisi voiton kuitenkin kun ei masturbointikaan ole sama asia.
Syömisen tietenkin. En muutenkaan enää harrasta seksiä, joten valinta on helppo.
Seksi ehdottomasti! En edes lihoa kovin helposti ja nekin kilot vois laihduttaa :)
Tää on tosi paha. Jos löytäisin elämäni muijan enkä saisi rakastella, niin en tiedä paljonko jatkuva epäterveellisten mässyjen syöminen helpottaisi, lihoisin tai en. Toisaalta syöminen on parhaimmillaan silkkaa orgastista nautintoa alusta loppuun. Mutta ruuasta saa joskus tarpeekseen. Rakkaudesta ei.
Valitsisin seksin, jos minulla olisi ihminen jonka kanssa voisin nauttia siitä. Mutta juuri nyt näin sinkkuna ja ei seksiä harrastavana valitsisin syömisen.... Ah, varsinkin jos vielä polttelee pilveä ja saa mässätä mitä huvittaa, mikäs sen parempaa!
Seksittä olen jo nyt. Jos siihen seksipakettiin sisältyisi myös rakkautta, niin sitten se. Jos pelkkää seksiä niin sitten voisin ottaa mielummin herkuttelun ruualla.
No seksin! Miten kukaan voisi olla ilman seksiä loppuelämän??
Seksin Tottakai. Syön nautiskellen lihomatta tälläkin hetkellä joten siihen en kaipaa muutosta mutta intohimoista seksiä ei saa koskaan tarpeeksi:)
Syön tälläkin hetkellä ainoastaan siksi että saan energiaa. Ruoka ei ole itselle ollenkaan tärkeää. Seksistä en luopuisi mistään hinnasta.
Syömisen, jos kerran masturboida saa. Seksi on yliarvostettua, oma käsi parempi.
Mä valitsisin seksin, en edes hirveästi pidä syömisestä.
No seksin tietty. Mä en liho vaikka söisin mitä, joten vittuako väliä. Ilman seksiä taas en voisi elää.
Syömisen, jos siis ennen sitä saisin taikaiskusta itseni normaalivartaloiseksi. Tai no, syömisen joka tapauksessa, vaikka seksi mun miehen kanssa on ihanaa ja sitä tulisi ikävä..
Syömisen. Olispa ihanaa syödä ilman pelkoa lihomisesta. Nyt joutuu melkein päivittäin kamppailemaan kaikkia ihania kulinaarisia houkutuksia vastaan. Seksi on ihan kivaa, välillä jopa erittäin kivaa mutta ei se tarjoa niin paljon kuin hyvä ruoka.
Seksin, koska mun ja mieheni välinen seksi on tällä hetkellä todella hyvää ja tyydyttävää. Varsinkin näin vuoden hiljaiselon jälkeen.
Tää on helppo! Valitsen ehdottomasti syömisen, ilman mitään miettimistä.
Seksi on kirosana.
Seksi tietenkin