Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kauniilla naisella olla muita kuin miespuolisia kavereita?

Vierailija
12.02.2023 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa pi**ua ja naiset kateellisia. Ainoastaan homokavereita voi olla

Vierailija
2/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä sen kauniin kuoren sisällä on, jos on v-mäinen ihminen niin ei kukaan muu kuin miehet ole kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naispuolisia kavereita voisi olla?

Vierailija
4/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miespuoliset kaverit, kun menin naimisiin. Harvoja naispuolisia kavereita on.

Vierailija
5/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naispuolisia kavereita voisi olla?

Jos sellaisia ei ole samoissa porukoissa niin mikä on ongelma olla kavereita muiden kanssa?

Vierailija
6/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvänä päivänä ehkä kutonen, mutta kaveripiirissäni on pari kymppiä. Naisia siis me tässä mainitut.

Vierailija
7/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun tuntemillani kauniilla naisilla on kauniita ja rumia naispuolisia kavereita. Miespuolisista kavereista en ole varma, mutta saattaa niitäkin ehkä olla.

Vierailija
8/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yleensä tosi kateellisia, jos joku on kaunis. Kavereita on vielä harvemmassa, jos olet vielä älykäskin. Kaverit löytyvät toisista kauniista ja koulutetuista naisista, joiden ei tarvitse kadehtia. Tai sitten miehistä. Miehet eivät kadehdi.

Vierailija
9/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisella voi olla miespuolisia kavereita niin kauan kuin mies uskoo saavansa jossain vaiheessa naiselta pimppiä palkinnoksi keskusteluista.

Vierailija
10/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kauniilla naisella näyttää olevan pullukka naiskaveri. Varmaan sen takia, ettei tule kiistaa tai kateutta miehistä?

Vierailija
11/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet liehittelevät kaikkialla, naiset suhtautuvat nyrpeästi.

Ihan suotta, koska kukaan heistä ei tee tarpeitaan minuun.

Vierailija
12/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kaunis kaveri, on menekkiä miesten suhteen. Pahimmillaan mies väkisin tunkee seuraan ja tekee itseään tykö. Hän on suosittu koska on reilu ja kiva.

Vierailija
13/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias nainen ja olen edelleen melko varma, että se että naiset inhoavat kauniita naisia ja "nainen on toisille susi" on täysin miesten (esim elokuvakäsikirjoittajien, kirjailijoiden) kehittämä myytti, koska en ole moista huomannut omassa elämässäni.

Tai sitten olen vain onnistunut pysymään kaukana jostain turhista whote trash -piireistä, joissa tuollaista harrastetaan(?).

Vierailija
14/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kertoo huonoa, jos ei ole naisia (tai naista) ystävänä, koska naiset katsovat toisen naisen luonnetta ja, jos se on kamala ei kauniinkaan naisen kanssa haluta olla. Toki eri asia sitten, miten satut löytämään hyviä ja läheisiä ystäviä esimerkiksi aikuisiällä, se ei ole helppoa kenellekään. 

Vierailija
15/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen ja olen edelleen melko varma, että se että naiset inhoavat kauniita naisia ja "nainen on toisille susi" on täysin miesten (esim elokuvakäsikirjoittajien, kirjailijoiden) kehittämä myytti, koska en ole moista huomannut omassa elämässäni.

Tai sitten olen vain onnistunut pysymään kaukana jostain turhista whote trash -piireistä, joissa tuollaista harrastetaan(?).

Ainakin se on helppo selitys silloin kun aletaan ivailemaan tuntemattomalle jonka kanssa ei olla vielä vaihdettu sanaakaan ja katsotaan hitaasti päästä varpaisiin siististi ja tavallisesti pukeutunutta ihmistä. Ja sama kuvio toistuu usein ja vain naisten puolelta.

Vierailija
16/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka ystävällinen olisi, naiset pyrkivät näpäyttämään ja toisaalta vaikka kuinka tyly olisi miehiä kohtaan, ne silti hyrräävät ja pyörivät kimpussa.

Vierailija
17/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se on helppo selitys silloin kun aletaan ivailemaan tuntemattomalle jonka kanssa ei olla vielä vaihdettu sanaakaan ja katsotaan hitaasti päästä varpaisiin siististi ja tavallisesti pukeutunutta ihmistä. Ja sama kuvio toistuu usein ja vain naisten puolelta.

Missä todellisuudessa? 90-luvun teinielokuvien?

Vierailija
18/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä todellisuudessa? 90-luvun teinielokuvien?

Jos kuvittelet muilla olevan täsmälleen sama elämä kuin sinulla, et elä missään todellisuudessa, vaan harhoissa.

Vierailija
19/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella kaunis kaveri, on menekkiä miesten suhteen. Pahimmillaan mies väkisin tunkee seuraan ja tekee itseään tykö. Hän on suosittu koska on reilu ja kiva.

Nainen on suosittu siksi, että on kaunis. Reilu ja kiva on ihan se tai sama. Kuka tahansa kaunis nainen saa miehiä ympärilleen. Kauniin naisen tehtävä on sitten erotella vahvat pyrkijät heikoista (täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, rasvaprosentti 8-12 yms..)