Kumman valitsisit, seksin vai lihomatta syömisen?
Jos voisit koko loppuelämän syödä lihomatta, mutta rangaistuksena et saisi enää ikinä harrastaa seksiä, kumman valitsisit?
Minä valitsisin ruoan.
Kommentit (49)
Seksin, koska onnekseni mieheni tykkää täyteläisistä muodoistani, kunhan en päästä itseäni oikeasti lihavaksi :) sitäpaitsi epäterveellisessä ruuassa on aika paljon muitakin haittoja, ei vain lihominen.
N24
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:01"]
Itsetyydytys on sallittua. Ap
[/quote]
Seksiä se on sooloilukin että jos ap ollaan aloituksen rajoissa niin se on joko tai. Itse olen m 180/80 ja nautiskelija, tykkään seksistä, syömisistä ja juomisista. Lisänä vielä maistuu satunnaiset savut.
En ole herkkä lihomaan mutta jos pakko olisi valita niin seksi. Toisinaan tuntuu naurettavalta että keski-ikäisellä on 16 vuotiaan halut. Onneksi ei ole pakko valita vaan otan kaikki nautinnot mitä ikinä vain saan. Syömisten puoleen on että minä se yleensä niitä teen. No teen mä aloitteen seksiinkin useimmiten. Hyvä siinä ettei aloitteita pahemmin torpata ja ruokakin on ilmeisen hyvää kun aina maistuu.
Me tosin ollaan onnellisia riettaita.
Olenko kamala jos valitsen lihoamatta syömisen.
Seksin. Vaikka pidänkin syömisestä jopa enemmän. Mutta on liian ehdotonta luopua kokonaan. Mieluummin harrastan seksiä sillointällöin ja syön aikalailla kuten haluan, vain hieman rajoittaen. Ylipainoinen en ole mutta pari kiloa vois vähemmän olla. Mut olkoon jatkossakin näin, elän ihan hyvin sen kanssa.
Jos valitsen seksin, saan ilmeisesti silti syödä miten haluan/katson järkeväksi? Silloin tietty seksi, koska sit saan kaiken. Jos pitäisi valita seksi ja rajoitettua syömistä tyyliin kaalikeitto, ruokavaihtoehto voittaisi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:55"]Jos voisit koko loppuelämän syödä lihomatta, mutta rangaistuksena et saisi enää ikinä harrastaa seksiä, kumman valitsisit?
Minä valitsisin ruoan.
[/quote]
samoin,on paljon tyydyttävämpää syödä hyvää kunnolla kuin harrastaa paskaa seksiä mistä ei tule kuin pahamieli.
t.mies
Seksin ehdottomasti. Syöminen ei ole minulle mikään ongelma nykyäänkin. Hyvääkin ruokaa syön vain sen verran kun tuntuu hyvältä Sitä paitsi, seksi sujuu tyhjällä vatsalla parhaiten.
Miehen vastaus tämä. En laiha enkä lihava.