Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitaa huoneista

Vierailija
19.01.2022 |

Meitä on siis kaksi lasta ja äiti.
Vanhempi lapsi 19 ja nuorempi 17
Asumme kolmiossa jossa minulla on sänky olohuoneessa, tämä on toiminut ok.
Vanhempi lapsista muutti aiemmin viime vuonna pois, opiskelemaan muualle. Minä otin yhden huoneen itselleni ja nuorempi sai sisaruksensa vanhan huoneen.
Nyt vanhempi sisarus palasi kotiin, koska etäopinnot ja vaatii saada itselleen tuon hänellä aiemmin olleen huoneen, nuorempi sisarus ei halua huoneestaan luopua.
Mä olen periaatteessa jäävi ja mullehan se on ihan sama- jatkuva inttäminen ja väittely siitä kumpi tarvitsee, ehkä neliön suurempaa huonetta enemmän väsyttää ja vituttaa.
Mitä mieltä olette ja jos jaksatte perustelkaa?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä asiaa nuoremman kannalta. Ensin annetaan, sitten otetaan pois, kun itsekäs rohmu isosisarus päättääkin palata tilapäisesti.

Älä anna manipuloivan lapsen syyllistää itseäsi. Tämä on aivan selvä keissi, ei kahta sanaa. Esikoinen vain on hankala ja yrittää pompottaa teitä

Vierailija
82/85 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se takastullut tyytyy siihen mitä on jäljellä. Voit vaikka kysästä näiltä , kuka on perheen pää. Ja se on sitten sillä puhuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämän asian pitikin olla. Ja oli selvää jo ennen kuin tuli.

Vierailija
84/85 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP, vielä vähän aikaa. Olet jo voiton puolella kasvatustehtävässä. Jaksa vielä hetki olla jämäkkä. Kyllä se välillä lujille ottaa itse kullakin, mutta ei auta.

Vierailija
85/85 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thanks =)