Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Marrasmurujen torstai <3

21.09.2006 |

Nyt nukkumaan :)

Swehina rv 32+4

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois taas yks viikko kasassa... vaikka musta tuntuu, että nyt tää aika kuluu ihan hirveen hitaasti!

Hommia ois kyllä paljon ja kun olen kotona, ei niiden tekemiseen tarvi ootella äitiysloman alkamista. Pitäis pestä kaikenlaista, hankkia vielä tarvikkeita, laittaa vauvan kamppeet esille, pakkaseen oon aatellu leipoo ja tehdä ruokaa, sauna pitäis pestä, haluaisin vähän käydä yksikseen iltakävelyillä, joululahjoja hankkia, kampaajalla käydä ja ainakin yhdesti vois tällä perheen kokoonpanolla käydä ulkona syömässä. Säännöllistä viikkosiivousta kun ei meillä harrasteta, niin sen siivouksen suhteen tulee tehtyä varmaan vielä muutamat kunnon rutistukset.

Sairaalakassin pakkaan varmaan lokakuun lopulla. Vauvalle oman ja itelle oman, kunhan sitten lähteissä muistais omansa ottaa mukaan. Mä en kyllä tuu siellä pelkällä hammasharjalla toimeen... olen varsinkin sairaalailmastossa totaaliriippuvainen kunnon huulirasvasta, hyvästä deodorantista (voi sitä hikoilun määrää synnytyksen jälkeen) ja isosta pinosta liivinsuojia. Viimeksi ei ollu liivinsuojia mukana ja auta armias kun se maito alko herumaan... ihana olla käsipyyhepaperit tai sairaalan pyyhe liivien välissä... tosi mukava tunne.

Käytiin aamupäivällä tytön kanssa kerhossa ja jos vaan jaksais vois iltasella leipoo pullaa. Tytön ajattelin ottaa kaveriksi kun taitaa tulla telkusta eka Kärppien peli, saa mies rauhassa keskittyä siihen. Ärsyttää vaan tää olotila... kauheesti tekis mieli hommata kaikkee, mutta kun ei vaan meinaa virta riittää.

Sarafan rv 32

Vierailija
22/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen.

Galluppi sairaalakassista:

Varmaan kans tuossa lokakuun puolella laitan jotakin johonkin. Mies on yleensä tuonu vähäiset tavarani. ja jokakerta on vauvalle tullut väärä 68 tai 70 cm asu, et jos nyt laittas 50 ja 56 cm valmiiks. Haalareita mulla on vaaleanpunaista , kirkkaanpunaista ja sininen et senkin saa tuoda sit mies laitokselle.

Ennen synnytystä: Minä kans nukun aina kun mahdollista, koska sit se taas alkaa tuo imetystouhu ja heräily. Mieli tekis siivota kunnolla, mut kun ei pysty. Nuorimmaisen 3-v on kohta, mut täytyy tyytä pintasiivoukseen.

Täällä on ollu monta kirjoittajaa jotka sanovat etteivät kestä sotkua, likasia ikuunoita jnee.. Mun on melkein pakko tässä 5 hengen taloudessa kestää kaaosta kun muuten ollaan sit osastolla ennen aikoja.

Joku kertoi et heillä on aina tavarat paikallaan. Kateeksi oikein käy et joillakin onnistuu. Tänään viimeks poika teki majaleikin keittiöön ja siinä se töttöttää vieläkin. Mut hauskaa oli!

syntymäaika arvaus 17.11

Terkuin taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähes parikymmentä astetta täällä etelärannikolla!

G: sairaalakassia en ole lainkaan ajatellut vielä, pelkään että menee yliaikaiseksi joten varmaan vasta lokakuun lopulla alan edes miettiä asiaa. On myös vielä pesemättä kaikki vauvanvaatteet.

G: mitä teen äityislomalla ennen vauvan syntymää... Elokuun puolivälistä lähtien en ole ollut enää tavallisessa työssäni vaan hiukan vapaammassa ja kevyemmässä tutkimustyössä, jota voin tehdä suurelta osin kotoa käsinkin. Sen on ollut ihanaa tässä raskauden vaiheessa, mutta huono puoli on se että kun 9.10. koittaa ja äitiysloma viraalisesti alkaa niin en varmaan saa lopetettua hommia siihen, vaan haluan saada projektista niin valmista kuin mahdollista eli istun varmaan kotona koneen äärellä ja väkerrän taulukoita ja tekstiä niin pitkälle kuin jaksan. Toki vauvan vaatteet täytyy saada pestyä ja järjestettyä jossain välissä....

Mari 32+6

Vierailija
24/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, täällä alkaa taas uusi viikko! Nyt rv 31!

Täällä yöt nukutaan edelleen aika hyvin. Pyttyä käyn moikkaamassa kerran yössä (siis pissillä) ja sen jälkeenkin nukahdan ihan hyvin. Ainaki tähän mennessä, mutta olen aina ollut hyväuninen. Pelkään jopa, että meillä saattaa käydi niin että kun vauva syntyy ja herää yöllä meikäläinen vain vetelee sikeitä. Onneksi mies on herkkäuninen, että saa sit herättää. =)

Mekku85: Verenpaineesi on hyvä, mulla ei koko raskausaikana vielä ylittynyt nuo lukemat, aina ollut matalampi. Hb sulla hieman matala, mutta mitä th sinulle sanoi?

Joku kirjoitti parturiin menosta, KIITOS muistutuksesta, pitää itsekin tilata aika ens viikoksi.

Oma masukki tuntuu olevan ilta/yö virkku. Toivottavatsi tämä ei päde enää syntymän jälkeen. Joku kirjoitti masukarvoista, täällä sama juttu. Mahaa peittää sellainen vaalea, ohut untuvakarva. Ei ne onneksi näy, mutta ite on huomannu. =) Hikikohtauksista kärsitään myös täällä. Terassinovi päivisin sepposen selällään että tulis hieman viileempää ilmaan sisään. Huoh, kun hiki virtaa välillä. Ite myös enemmän vilukissa muuten.

Eilen oltiin kyläilemässä miehen veljen luona ja heillä on 10kk ikäinen tyttö. Kun tultiin kotiin mies sano mulle että syntyis jo tuo vauva, hän ei jaksa enää odottaa. =) Se lämmitti sydäntä, mutta sanoin sit että silloin loppuu meidän rauhalliset kahdenkeskeiset illat. Eikä masukki ihan vielä pärjäisi tässä maailmassa, muutama viikko vielä.

Gallupit: sairaalakassi pakataan varmaan vasta marraskuun alussa, la kun on marraskuun lopussa.

Olen jo saikulla ja äippäloma alkaa 18.10 vasta joten on tässä jotain ehtiny tehdä. Kun viikkoja tulee hieman lisää aion tehdä joulusiivouksen. Vaatteita pitää varmaan pestä ja laittaa kaikki muukin valmiiksi ennen vauvan tuloa.

Oliskohan tässä ollut nyt kaikki tällä erää?!

Mukavaa päivänjatkoa!

rusina rv31

Vierailija
25/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tuttavuus täällä nettipalstoilla. Sain kaverilta vinkin, että täältä löytyy paljon samojen asioiden kanssa painivia. Eli itse raskausviikot 31+2, laskettu aika 21.11, eli jo ihan 2 kuukauden päässä! Esikoinen syntymässä ja mieltä askarruttaa lukuisat kysymykset. Onneksi meillä täällä Pohjanmaalla on hyvät perhevalmennukset, joissa saa vastauksia kysymyksiin. Ja meidän neuvolatäti on kans aivan yliverto ja huolehtiva. Oma vointi on ollut ihan loistava, verenpaine vain muistutti, että pitää muistaa myös levätä :)

pia-marika rv 31+2

Vierailija
26/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tässä varmaan muuta kuin tiistaista äitipolia odottelemaan. soitin vielä uudestaan neuvolaan ja kysyin että mitä mieltä täti on tästä asiasta. Käski seurailla ja soittaa synnärille jos lisää lirahtelee tai tulee tulehdusoireita. olen hieman herkillä tämän asian kanssa koska siskollani on syntynyt poika rv32, jolta meni vedet ja seurauksena pitkittelyistä paha tulehdus sekä aivovamma. eli seurailen tiuhaan siis. ei taida tosin tehdä verenpaineelle hyvää...

Mutta hyvin ne mua siellä polilla hoitaa. ja jo viimeksi sanoivat että tällä seuraavalla kerralla pitää tarkistaa istukan virtaukset perusteellisesti kun on nuo paineet niin kovat.

kiitos teille.

Vierailija
27/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiviä kaikille.

Tänään menee kaikki putkeen. Uskokaa tai älkää, viisi hyvää uutista tälle päivälle - kaikki työjuttuja! Tästä pitää ottaa kaikki irti, tämä ei varmasti tule toistumaan. En pian malta jäädä äitiyslomalle ollenkaan, kun täällä pyyhkii näin hyvin. Ei vaineskaan, paremmilla mielillähän sitä jää pois hommista, kun tietää että täällä menee hyvin. Tänään pitäisi tehdä kaikki mahdoliset asiat mitä vaan voi, jos kerran kaikki lutviutuu hienosti.

Liityn sitten supistelijoiden aika lukuisaan joukkoon. Oltiin eilen tyttären kanssa iltasella vielä leikkarilla ja hitsi, että alko sattumaan. Ensin alavatsaan ja sitten ihan sisuskaluihin, jonnekin kohdunkaulan/kohdunsuun tietämille. Mahakin alkoi kiristellä - ei kai tuo muuta voi olla kun suppareita. Aika häijyjä sanoisin vielä. Esikoisesta ei ollut ollenkaan tuollaisia tuntemuksia. Nuo tuntui kyllä aivan erilaisilta, kun ne supistukset joilla esikoisen synnytys alkoi. Ne tuntui muistaakseni enemmänkin selässä. Sanokaapa kokeneemmat, onko nämä " valmistelevat" supistukset oikeasti erilaisia kuin ne " synnytyssupparit" ? Kotiin kun päästiin ei kun lepäämään ja kyllähän ne hetikohta helpottivat. Yöllä ei supistellut eikä ole myöskään tänään töissä supistellut. Lääkäri on vasta viikola 36 tasan, joten siihen asti saa vain arvailla saako nuo mitään aikaiseksi vai tuntuvatko vaan ilkeiltä.

G: Mitä teet äippäloman alussa?

Oli puhetta äidin kanssa, josko lähdettäisi Tallinnaan ostosmatkalle. Saapa nähdä toteutuuko. Ideana varsin hyvä - voisi ostella niitä joululahjojakin sitten.

G: Koska pakkaan sairaalakassin?

Enpä ole moista miettinyt, mutta voispa tuon tehdä vaikka synttäreiden kunniaksi eli 22.10.

Maha-asukki on viikon rymistelyn jälkeen taas hivene rauhallisempi. Liikkuu kyllä, mutta ei meinaa tulla ihon läpi.

Eipä muuta, toivottavasti muillakin on hyvä päivä!!!

Aurinkoa kaikille!

Viljonkka74, 31+2

Vierailija
28/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan lämmin päivä (?!) taas ulkona, näitä sanoja tulen katumaan katkerasti vielä joskus mutta nyt voi pakkaspäivät en jaksa odottaa. Inhottavaa kun on koko ajan hiki päässä ja nuhruinen olo sen takia. Meidän takapihallekin porottaa niin että pyykin ripustaminen saa paidan kainalot märiksi.

Tänään kiertelin kaupoissa, hain sen maton jota jo maanantaina Lidlistä kyselin ja ikeasta hain yhdet hyllyn kannattimet. Melkein selvisinkin pelkästään niillä hyllynkannattimilla mutta jotain tarttui kuitenkin mukaan, myönnän olevani huono vastustamaan heräteostoksia tässä kyseisessä liikkeessä. Kaikki oli kuitenkin tarpeellista froteisia pieniä pyyhkeitä vauvan pyllyn kuivaamiseen pesun jälkeen ( 10 kpl 3,95 E ) mobile vauvan sängyn yläpuolelle ym. ; )

Gallupit: sairaalakassin pakkaan ehkä marraskuun puolessa välissä, se huulirasva on minullakin ensimmäinen sinne pakattava. Vauvan kaikki kotiintulo vaatteet varmaan laitan kaukaloon jonka mies saa sitten tuoda mukanaan kun meitä tulee hakemaan.

Olen nyt ollut viikon ajan sairaslomalla joten mitä aion tehdä äitiyslomalla, luulen että ehdin monta kertaa viikata vauvan vaatteita ja järjestellä paikkoja kuntoon (alkavat nimittäin jo pikkuhiljaa kaikki olla ) olisi pitänyt säästää jotain tekemistä myöhemmäksikin. No lepään ja nautin siitä että saa olla herättämässä lapsia eskariin ja kouluun ja iltapäivällä olla vastaan ottamassa heitä, jouluvalmistelut saan tehdä rauhassa ja uimassa aiotaan käydä koko perhe nyt usein, koska marraskuun jälkeen ei ihan heti päästä ( eskarilainen oppimassa juuri uimaan)

Mukavaa päivää kaikille muruille

silvain 30+

hauskaa kun Ally mc Beal tulee uusintoina to iltapäivissä...

Vierailija
29/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut hieman keskustelua joulusta, joten itsekin aloin miettiä mitä kullekin pitää ostaa joululahjaksi. Nyt kaipaisin kipeästi ideoita mitä 11vee ja 8vee tytöille ostaa joululahjaksi??? Sisaruksia ovat ja aika hemmoteltuja, joten niiden lahjat tulee olemaan kalliimmasta päästä. Ite en haluaisi niin suurta summaa laittaa joululahjoihin kun kulut nousee automaattisesti vauvan myötä. Vaatteita en niille osaa ostaa, sillä ne ei kelpaa... Auttakaa pliis!! KIITOS etukäteen!

pia-marika: Minäkin asun pohjanmaalla ja la on 23.11. Minne menet synnyttämään? Ite meen Vaasaan, ehkä olemme siellä samaan aikaan, kenties?! =) Meilläkin eka vauva tulossa. =)

Tervetuloa joukkoomme!!

Vierailija
30/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, äitiyspakkaus suvaitsi viimeinkin saapua postiin! Odotan täällä miestäni töistä kotiin, jotta pääsemme hakemaan pakettia. Olen varmaan ihan hölmö hormonihiiri, mutta jo pelkkä postin kuitin näkeminen oven välissä aiheutti itkun ilosta. Olen odottanut pakkausta niin paljon, ettei sillä ole määrää. Varrotkaas kun pääsen avaamaan sen laatikon...saan aikaiseksi jo Niagaran pelkästä ajatuksesta...

Rusina kyseli lahjojen perään:

Meillä ainakin lähes 9v tyttäremme pitää kaiken maailman koruista ihan mielettömästi. Miten olisi vaikka molemmille lahjakortti johonkin kultasepänliikkeeseen tai sitten vain menet ja ostat vaikka uudet korvikset tai kysyt äidiltä saako tytöille ostaa, jollei heillä vielä korvissa reikiä ole...? Sitten on tietenkin kaiken maailman harrastusjuttuja, joihin voisit ottaa osaa rahallisesti.

Elokuvasarjalippu tai teatterilahjakortti (esim. Tuhkimo menee täällä Tampereella ja meillä tyttö tykkäsi) voisivat olla ihan kiva juttu, nuo liput taitavat mennä jo ihan megakalliiksi...Meidän tyttö tykkää myös kirjoista ihan mielettömästi, eli kirjalahjat ovat erittäin mieluisia niin ikään...tässäpä näitä ehdotuksia.

Huh, aloin jo ajatella taas joululahjoihin kuluvaa rahamäärää...pitäisi varmaan alkaa jo virkkaamaan ja kutomaan itse, niin ei tarvitsisi niin kovin paljon panna rahaa menemään...omien lasten lisäksi meillä on viisi pientä, joille on tapana ollut ostaa lahjoja jouluna. Mieheni lähisuvulla on niin ikään tapana antaa lahjat toisilleen, mitä en todellakaan voi ymmärtää. Mielestäni aikuiset ihmiset eivät tarvitse lahjoja. En kyllä tänäkään jouluna ajatellut ostaa muille kuin noille lasten serkuille enkä kyllä lähetä joulukorttejakaan kenellekään.

Toisaalta, kun kerran tytön nimet ovat jo selvillä, voisimme postittaa tänä jouluna poikkeuksellisesti yhteiskuvan lapsistamme, joihin sitten laittaisimme vauvankin virallisen nimen sukulaisille ja ystäville tiedoksi. Meidän vauvaahan ei kasteta lainkaan, joten kastejuhlaa ei näillä näkymin pidetä. Mies tuntui olevan nimiäisiäkin vastaan...yritän kääntää hänen päätään vielä.

Kanelisokeri 31+5

Vierailija
31/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpä vastaamassa galluppeihin;

Sairaalakassin pakkaan varmaan lokakuun lopulla. Kotiintulo vaatteet mies tosin tuo vasta kun kotiin lähdetään. Ne kyllä pitää valmiiksi laittaa kun eihän nuo miehet ymmärrä lasten vaatteiden päälle (kerran oli laittanut toiselle tytölle gollegepuvun yöksi.. :):)) Mukana pitää olla ainakin kamera ja peseytymisvälineet ja kasa suklaata.

Olen hoitovapaalla eli arki jatkuu samalla tavalla äitiysloman alettuakin (mitä nyt saa enemmän rahaa, jihuu...). Olen jo laittanut kaikki pienet vaatteet valmiiksi lipastoon, vain pinnasänky pitää koota ja peitto vielä pestä. Sekä tehdä pieniä hankintoja kuten ostaa liivinsuojuksia,talkkia ja pepunpesulappuja.

Sitten kysyisin lähinnä niiltä kellä jo ennestään lapsia, että mikä on ollut turhin hankinta vauvaan liittyen eli mikä jäänyt nurkkaan lojumaan??

Itse sain esikoisen kohdalla rintarepun ja hyppykiikun ja molempia käytetty vain muutama kerta.

Mukavaa päivänjatkoa!

Vilma rv 32+5

Vierailija
32/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut hirveä päivä, olen itkenyt lähes koko päivän, raivonnut anopin koiralle ja taas itkenyt. Nyt íltaa kohden helpotti kun söin pakasteesta puoli pakettia jäistä piparitaikinaa :) Jospa huominen olisi parempi, enpä ole aikoihin kokenut yhtenä päivänä näin paljon mielialojen vaihtelua. Ehkäpä puhun miehellekin jotain jos hän tuo minulle kaupasta suklaata tai salmiakkia.

Koirankin läsnäoloa ehkä sietää, sekään ei taida minusta juuri perustaa koska pysyttelee pois silmistäni toisella puolella taloa.

Sairaalakassiksi olen pakannut henkilökohtaiset hygieniavälineet+luettavaa sekä puhelimen laturin, vauvalle pakkaan myöhemmin ja mies saa tuoda vauvan kamppeet sairaalaan sitten kun päästän kotiin. Varmaan menen sairaalaan ja tulen pois " suunnilleen" samoilla vaatteilla. Äitiyslomalle jäätyäni viikkaan vauvanvaatteet lipastoon ja järjestän makuuhuoneemme niin että pinnasänky mahtuu sinne. Joululahjat on aika hyvin hanskassa: neulon, virkkaan ja ompelen mahdollisimman paljon itse nyt kun on aikaa. Seuraavaksi aloitan miehen veljen pojalle villapaitaa kun saan päätettyä minkä värisestä langasta tekisin sen.

Olen jättänyt äitiysrahahakemuksen Kelalle jo heinäkuussa enkä ole saanut vielä minkaalaista päätöstä yhtään mistään. En ota äitiyspakkausta koska vaatteita on PALJON. Äitiyspäivärahan suuruus kiinnostaisi kyllä tietää etukäteen....

MrsCruiser 30+1

Vierailija
33/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies tällä erää poissa viisi viikkoa putkeen. Kotona minulla on 10v, 8v ja 3v lapset, ja raskaana olen rv32. Välillä tää touhu mättää oikein kunnolla, mutta välillä menee arki ihan rutiinilla. Mies on aina reissannut, eli ei ole mikään uusi juttu.

Olishan se hienoa, jos ukko olisi töissä klo 8-16 tässä ihan lähistöllä. Mutta eipä sitä asialle mitään mahda. Omat harrastukset on vähän vaikeaa järjestää, samoin aikoinaan minun kolmivuorotyö ja ukon reissut. Ei toiminut sitten millään. En tiedä miten sitten joskus tulevaisuudessa aion palata työelämään. No, se on sen ajan murhe!

Masussa istutaan tiukasti perätilassa ja hypitään mun virtsarakkoni päällä =/ Ruoka on alkanut maistua mulle vähän liian hyvin ja samalla liikkuminen vähentynyt, kun maha/väsy rajoittaa. Eli saapas nähdä mitä neuvolan vaaka parin viikon kuluttua näyttää... huh.

Rinnat paisuu ja eilen piti ostaa isommat liivit. Rinnat tuli ihan kipeiksi, kun survoin ne liian pieniin liiveihin.

Jaksamista kaikille!

Saaga rv32

Vierailija
34/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusina26: Sehän tässä mietityttääkin kun ei se th sanonut hb:n alhaisuuteen oikein mitään. On mulla aina ollut alhainen, mutta että noin paljon? Liittyy varmaan siihen että mulla on keliakian takia raudanpuutos anemia. Olen saanut koko ikäni syödä noita rautatabletteja.

Huh kun väsyttää. Jos nyt yrittäisi pinnistellä ja menisi " aikaisin" nukkumaan. Kenties tänä yönä saisi jo nukuttuakin. ;)

Mekku

Vierailija
35/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää flunssa on jotain ihan hirveetä! Kurkku kipee niin että puhuminen tekee kipeää, kuumettakin on...

Käytännössä olen ollut petipotilaana koko päivän, unten mailla kun mitään ei ole pystynyt tekemään. Mies ollut lapsesta vastuussa koko päivän ja mulla on huono omatunto kun en ole pystynyt heidän kanssa olemaan. Mies sanoi että mun lepo ja parantuminen on nyt tärkeintä että ei häntä haittaa jos olen kipeä ja hän hoitaa lasta sen aikaa (mutta kun mua haittaa)...Sanoi että hoidinhan minäkin tällä viikolla heitä kun he olivat kipeenä, että nyt on sitten hänen vuoronsa hoitaa kun minä olen kipeänä.

Kumma kun sitä kuvittelee että sitä silti pitäisi olla joku supermamma joka missä kunnossa tahansa silti hoitaisi kaiken. Mun on melkoisen vaikea olla tekemättä yhtään mitään ja sit kun olen, tulee huono omatunto.

Pitäisi osata hellittää...

Koko viikko sisällä, alkaa jo seinät kaatua päälle. Mutta minkä sille voi...

Vaunut saatiin eilen laitettua tilaukseen :D Nyt ootan innolla että pääsen niiden kimppuun :)

Pinnasänky on ootellut kasaamista jo viime heinäkuusta lähtien, siihen pitää vielä patja ja sijauspatja ostaa ja jokunen petivaatekin. Sitten amme ja hoitopöytä pitää myös hankkia. Sitten alkaisikin olemaan valmista. Mutta, ennen sitä pitäisi tervehtyäkin.

Onhan tässä vielä jonkin verran aikaa...

Swehina rv 32+4

Vierailija
36/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kirosanalitania* *kirosanalitania* !!!!!!! päätinpä sit käydä ostamassa imetysliivit... helsingissä, menin forumin lindexille, siellä on jotain päälle 20 likkoja joilta ei saa mitään palvelua, tytöt keskustelee tiiviisti keskenään edellisestä vkl ja tulevista työporukan illanvietosta! *kirosanalitania* marssin siitä stockmannille, halvimmat imetysliivit oli 37e, ne oli liian ohuet, kunnolliset ja tukevat maksoi yli 50e. NAM !!! kävelen aleksin lindexille, siellä tuskin palvelua saa, löydän kuitenkin " kunnon" liivit, omaan mieleen ja menen sovittamaan, mä en todellakaan usko että 85c on mulle pienet en sitten millään, mutta kyllä ne jotenki puristi tosta rinnan ympäriltä, miksei noi IMETYSLIIVIT!!! voi olla suunniteltu niin että ne jotka niitä tarvitsee sattuneesta syystä löytäis sopivat ja mieluisat! lindexiltä toi oli isoin koko mustassa tai valkosessa, hintaa oli n.20e enempää en niistä maksa! rinnakas mä oon aina ollut mutta en nyt niin paljon että noi voi olla pienet! HUOH!!!!!

tänään käytiin kättärillä oppimassa valmennus osa2, lapsivuodeaika. nähtiin perhehuone (siinä ei oo yhtään mitään hienoa tai poikkeavaa tavallisesta huoneesta), imetystä ja imetysvideo vuodelta -91, vastasyntynyt, tais olla vissiin 10-12h vanha. täs päiväs ei oo kyllä mitään hyvää eikä kivaa!

tai ehkä jotain, ostin uutta fazeria, sitä mis on niit hedelmiä ja pitsat tilattiin, niiden pitäis tulla kohta! nii ja bbextra alkaa just :) nii juu, house alkaa tänään ;)

kyllä vituttaa!

parempaa iltaa muille! :)

ootellaan rv. 33+6

Vierailija
37/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kurja päivä sinulla on tosiaan ollut. En minäkään haluaisi kenenkään koiraa nurkissani katsoa ja kyllä meilläkin anoppi kuvittelee välillä olevansa kaiken yläpuolella. Toisi koiransa meille varmaan ihan kysymättä, jos hänellä sellainen olisi. Onneksi ei ole, mutta kaikkea muuta hän jaksaa päämme menoksi aina suunnitella. Tosin viime vuosina hän lienee hieman rauhoittunut.

Äitiyspäivärahapäätöksestä: Ei ole tullut minullekaan päätöstä siitä vielä. Odottavat Kelassa kuulemma ensin noita minun sairauspäivärahapäätöksiä. Kaipa nuo sairauspäivärahat sitten merkkaavat siihen lopulliseen määrään mitä maksavat. Alkaa tuntua siltä, että ihan sama mitä ropoja maksavat, kunhan päätös vain tulisi ensin...jos sinulla on esim. Nordean tai muun pankin tunnukset, voit käydä Kelan sivuilla tsekkaamassa missä vaiheessa rahapäätöksesi tällä hetkellä on. Omalla kohdallani siellä lukee vain, että hakemus on vastaanotettu 16.8. Mitään ei vain tunnu tapahtuvan, vaikka sairauspäivärahapäätöksetkin tulivat postissa tänään. En haluaisi soitella koko ajan niihin palvelunumeroihin, jotka ovat kalliitakin...ja aina niissä saa odotella.

Swehinalle toivon pikaista paranemista!

Kanelisokeri

Vierailija
38/38 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laiska kirjoittelijakin ajattelin muutaman rivin raapustaa näin torstain kunniaksi. Luen teidän kirjoituksianne kyllä lähes päivittäin, mutta niin harvoin tulee kirjoitettua. La meidän kolmosella 1.11. , joten kovin kauaa ei toivottavasti enää tarvi odotella... HURJAA! Oikeastaan alkaa kyllä ollakin jo sen verran möhö-olo tämän mahan kanssa, että ei haittaisi vaikka nopeasti aika kuluisi, ja pääsisi jo tositoimiin! Vauvalle olen vaunut jo ostanut valmiiksi, muuten on kaikki vaatteet ja sen semmoiset pesemättöminä tuolla jossain vaatehuoneen perällä pahvilaatikoissa. Pitäisi varmaan ensin ostaa joku lipasto, mihin niitä pesisin. Pinnasängyn ajattelin kasata (tai siis miehellä kasatuttaa) vasta sitten joskus myöhemmin, kun meillä vauvat nukkuneet aina pienenä vaunuissa paljon paremmin kuin isossa sängyssä. Tämä lomailu mukavaa, vaikka olinkin muutaman viikon tosi sitkeässä flunssassa, joten äippäloma alkanut nuhaisissa merkeissä!

Nyt suihkuun ja nukkumaan ja motkottamaan miehelle, joka on taas repsahtanut tupakkalakkonsa kanssa... ärsyttää kyllä tuota haistella, vaikka muuten hyvä mies onkin!

Mukavaa viikonlopun alkua!

T. Sisel rv 34 + 2