Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvissä suhteissa pitkään ollet!?

Vierailija
19.01.2023 |

Mistä merkeistä tiesit ,että tässä on hyvä kumppani loppu elämän suhteeseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun suosio todistaa sen mitä toisessa ketjussa todettiin ; ei ne täällä av:lla pyöri ketkä on tyytyväisiä kumppaniinsa/elämäänsä. Mustamaalaus ja jälkiviisaus -ketjuja riittää ..

Vierailija
2/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti tyttö

Vierailija
4/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti tyttö

Kyllästyin pettäjänaisiin

Vierailija
5/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika runollinen otsikko

Vierailija
6/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika runollinen otsikko

Totta! -Ap

Vierailija
7/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kohtelias nuori mies ja kohteli minua kuin prinsessaa, nykyäänkin, vaikka ikää jo on.

Vierailija
8/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, kiltti ja kohtelias mies, häntä on aina kiinnostanut minun hyvinvointi, alkoholinkäyttö on järkevällä tasolla, vähentynyt vuosien saatossa. Ei ole mustasukkainen, eikä minun tarvitse selitellä hänelle tekemisiäni. Ei suutuspäissäkään sano rumasti asioita, joita pitäisi katua tai pyydellä anteeksi myöhemmin, eikä ikinä ole tarvinnut pelätä, että satuttaisi myöskään fyysisesti.

Kohta 20 vuotta oltu yhdessä ja hyvin voin kuvitella olevani tässä suhteessa lopun elämää.

Vierailija
9/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä vielä niin kovin pitkä ole, mutta hyvää kertoo, kuinka kauniisti nyksä kohtelee minua, kun olen kipeänä, kuinka hän siivoaa jälkiään oma-aloitteisesti, kuinka hellästi hän minua koskettaa, kuinka hän oli valmis etenemään verkkaisesti eikä kiirehtinyt minua mitenkään. Näitä riittää.

Valitettavasti kirjoitin myös siihen toiseen ketjuun, joten osaan todellakin arvostaa.

Vierailija
10/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voinut tietää, kun olimme molemmat 16-vuotiaita. Toki mitään isoja hälytysmerkkejä ei ollut, mies, tai poika silloin, oli kiltti ja rauhallinen ja älykäs ja hyvässä lukiossa ja kunnollisesta perheestä.

Nyt 25 vuoden jälkeen tärkeimpiä ominaisuuksia suhteen onnistumiselle on edelleen se kiltteys. Että ottaa toisen huomioon eikä ajattele vain omaa etuaan. Muita tärkeitä ominaisuuksia on tietynlainen sinnikkyys, että ei luovuteta ihan pienestä. Ja yhteiset suunnitelmat ja projektit. Ja päättäväisyys, että me nyt ollaan päätetty olla yhdessä, mikä johtaa siihen että elämme niin, että molemmilla on tässä suhteessa hyvä olla.

Vierailija
11/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuutin riita ja 10 minuutin päästä täysin tyyntä kuin mitään ei olisi ollut. Ja miksi täällä - yks vamma pakottaa sänkyyn. Ei --- ei se ole aivovamma XD. Kuukausi-pari eteenpäin niin viestit vähenee adikaalisti.-

Vierailija
12/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, rehellinen, tasapainoinen, hyvätapainen, huomioonottava.

Olemuksessa jotain joka kertoo, että on sitoutunut. Olemme puhuneet, että on koko elämänpituinen suhde, kunnes kuolema meidät erottaa.

Kolmisäkeinen lanka ei karkea helposti. Me ja Taivaan Isä.

Mentiin avioon 2001

🥰

Vierailija
13/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

5 minuutin riita ja 10 minuutin päästä täysin tyyntä kuin mitään ei olisi ollut. Ja miksi täällä - yks vamma pakottaa sänkyyn. Ei --- ei se ole aivovamma XD. Kuukausi-pari eteenpäin niin viestit vähenee adikaalisti.-

Onko aivovamma kuitenkin tutkittu?

Vierailija
14/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettava, rehellinen, tasapainoinen, hyvätapainen, huomioonottava.

Olemuksessa jotain joka kertoo, että on sitoutunut. Olemme puhuneet, että on koko elämänpituinen suhde, kunnes kuolema meidät erottaa.

Kolmisäkeinen lanka ei karkea helposti. Me ja Taivaan Isä.

Mentiin avioon 2001

🥰

Jeesus elää, jee jee!

Vierailija
15/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään. Mutta halusin niin uskoa, näkemäni ja kokemani perusteella. Osuin oikeaan.

Vierailija
16/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voinut tietää, kun olimme molemmat 16-vuotiaita. Toki mitään isoja hälytysmerkkejä ei ollut, mies, tai poika silloin, oli kiltti ja rauhallinen ja älykäs ja hyvässä lukiossa ja kunnollisesta perheestä.

Nyt 25 vuoden jälkeen tärkeimpiä ominaisuuksia suhteen onnistumiselle on edelleen se kiltteys. Että ottaa toisen huomioon eikä ajattele vain omaa etuaan. Muita tärkeitä ominaisuuksia on tietynlainen sinnikkyys, että ei luovuteta ihan pienestä. Ja yhteiset suunnitelmat ja projektit. Ja päättäväisyys, että me nyt ollaan päätetty olla yhdessä, mikä johtaa siihen että elämme niin, että molemmilla on tässä suhteessa hyvä olla.

Kilteydestä - miksi ainakin yksi ex tyttis halusi VÄKISIN nähdä millainen olen kiukustuneena. 

Vierailija
17/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja piirteitä oli omassa miehessä . Oli erilainen kuin muut. Hiljainen,rauhallinen,kohtelias,huolehtivainen. Ei silti estänyt lähtemästä . Pahoja mt-ongelmia kaiken tuon alla eikä muuta enää osannut, kuin lähteä. Kylmää on elämä.

Vierailija
18/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoisa olo, ei ole tarvinnut koskaan olla enempää / jotain muuta kuin olen.

Mun mies on aina kohtelias ja arvostava, huolehtiva ja kaikin puolin hyvä ihminen. Ei vain minua ja lapsia kohtaan vaan myös alaisiaan ja ystäviään kohtaan.

Paljon naurua, yhteiset haaveet ja samanlaiset arvot. Helppoa

Vierailija
19/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Arttu Wiskari biisissä sanotaan:

"Niinkuin Karjalanpiirakka munavoihin, sovin kanssasi samoihin lakanoihin".

Yli 21v suhdetta takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi