Miehen sukasta löytyi käytetty kondomi :o
Olemme olleet yhdessä 18 vuotta, joista 10 vuotta olemme olleet naimisissa (jos sillä on mitään merkitystä). Meillä on kolme lasta; vanhin poika on 16v, nuoremmat tyttäret 11v ja 8v.
Asiaan. Tapani mukaan töistä tullessani täytin pyykinpesukonetta. Lajittelin pyykkejä ja käänsin sukkia oikein päin. Tyhmä tapa, mutta olkoot. Miehen sukassa oli käytetty kondomi. En sen kummemmin kondomia lähtenyt hypistelemään ja tutkimaan, mutta kyllä siellä jotain nestettä oli sisällä. Laitoin kondomin vessapaperituppoon ja heitin pyykit koneeseen.
En rehellisesti sanoen usko, että kondomi on mieheni käyttämä. Hän on kasvanut perheessä, jossa hän oli perheen ainoa poika ja keskimmäinen lapsista. Hänet on kasvatettu hyvin ja tiedän kyllä, että hän saisi siskoiltaan melkoisen kovaa kuonoonsa, jos erehtyy pettämään minua. Mies myös itse on aina sanonut, ettei voisi antaa pettämistä koskaan anteeksi. Hän on hupsu ja erittäin huomaavainen; en näe hänessä pettäjää. Jos mieheni minua pettäisi, menettäisin uskoni maailmaan ikihyviksi.
Epäilen kondomin olevan poikamme. Minulla ei ollut tietoakaan, että hän on aloittanut seksielämän. En edes tiedä hänellä olevan tyttöystävää. Hän tietää, mistä kondomeja löytää. Olemme puhuneet avoimesti ehkäisystä ja seksistä. Ihmettelenkin, mikä ihme saa piilottamaan käytetyn kondomin isänsä sukkaan?
Mitä te olette mieltä ja miten ottaisin asian puheeksi? Poika on jalkapallotreeneissä tällä hetkellä ja mies pääsee töistä klo 21. Tämä on kyllä absurdeinta mitä olen ikinä kokenut, saatte nauraa.
Kommentit (30)
Miten tää aloitus tuntuu jotenkin niin tutulta? Ihan kuin olisin lukenut tän ennenkin...?
Kuinka sinisilmäinen voi aloittaja olla... Ihankuin 16-vuotias poika ei jo paneskelisi, ei siihen mitään tyttöystävää tarvita..
Hyi, runkkaako jotkut oikeasti sukkaan :D
Sano asiat miehellesi suoraan. Kysy häneltä mistä kondomi on tullut sitten kysyt pojaltasi käyttikö hän isän sukkia ja onko kumi hänen. Emme voi vastausta sulle antaa mutta toivottavasti asia selviää.
Olisit pessyt sen kondoominkin. Olisi voinut käyttää sen sitten uudestaan
Siis mies pettää sinua sukan kanssa. Sukka parempi kuin sinä! Ja entä kortsu...mies pelkää sukan tulevan raskaaksi? Ei hitto, mies on täysi idiootti, mutta pettää silti. Jssap, heti!
Vai poika, joka nussii isänsä sukkaa? Olis edes runkannu sun tai pikkusiskon pikkareihin tai vaikka sukkiksiin, se olis ihan normaalia pojan elämää, mutta että iskän sukkaan... No, lähestytään positiivisesti. Fiksu poika kun käytti kortsua. Ei tarttunu iskän kynsisieni eikä silsa heppiin. Tuollaisesta pojasta voi jokainen äiti olla ylpeä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:28"]Jospa olisi ihan runkkaus-sukka
[/quote]
Runkkusukkia olen tavannut mutta en kondomin kera!! :D
Miehelläs ollu omakivaa kondomin ja sukan kanssa.