Mitä mieltä olet Volvosta?
Olen keski-ikäinen mies ja ajan valkoisella Volvo S60:lla. Mitä tämä kertoo minusta? Tai mitä Volvo ylipäätään tuo mieleesi?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:35"]
Takaveto[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:20"] Omaperäisiä ja ilmeisesti suurin piirtein lujimpia mitä oli, siis silloin kun olivat vielä itsenäisiä. S80 taisi olla viimeinen aito Volvo vuonna 98. [/quote] Kaikki tietävät että 240 oli vimeinen Aito Volvo. [/quote] Millähän perusteella, verrattuna vaikkapa 740-940-Volvoon? [/quote]900-sarja oli todellakin viimeinen. Takavedon myötä hävisi Volvon itsenäinen toiminta. Etuvetoisissa mallista ja ikäkaudesta riippuen on osia Fordista, VW:stä, Renaultista, Mitsubishistä ja monesta muusta. Ap:n Volvokin on itseasiassa Ford Mondeon täydellinen sisartuote. Hiukan eri muotoisella korilla, mutta teknisesti lähes identtisenä. Samaa touhuaa se on muillakin merkeillä nykyään. Halvalla tehdään paljon kuraa yhteistoimin, jotta saadaan katetta omistajille.
[/quote]
850 oli etuvetoinen, ja täysverinen Volvo.
[/quote]
Volvo 1800 (Pyhimys) on ainoa oikea Volvo! Muut ovat mitä ovat.....
V60 ja 10 vuotta vakuuttivat minut, etten ikinä enää osta Volvoa. Hyvityshintakin jopa Volvon liikkeessä pelkkää paskaa...
No eipä parempaa autoa ole tullut vielä ajettu s60 vm 2010... munan jatkeelle ei ole tarvetta...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:50"]V60 ja 10 vuotta vakuuttivat minut, etten ikinä enää osta Volvoa. Hyvityshintakin jopa Volvon liikkeessä pelkkää paskaa...
[/quote]V60 on ollut markkinoilla 5 vuotta.
Mulla tulee tuosta mielikuva seuraavanlaisesta miehestä:
-max 170cm
-tikkulaiha
-sexikkäät vaaleanharmaat nahkakengät, mallia setämies, jalassa
-80-luvun napakasti istuva vaaleanharmaa puku päällä, housut kireällä persiistä
-kävelee keimaillen
-omasta mielestään mieletön hurmuri
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"]
-max 170cm
-tikkulaiha
-kävelee keimaillen
[/quote]
tässä meni kyllä kaikki pielee... Aivan väärä kuva volvo miehestä.
Isälläni on aina ollut Volvo (joskus nuorena oli myös Saab ja joku muukin) ja Volvosta tuleekin mieleen vanha isä-pappa. Volvo on jotenkin konservatiivinen valinta...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"]
-max 170cm
-tikkulaiha
-kävelee keimaillen
[/quote]
tässä meni kyllä kaikki pielee... Aivan väärä kuva volvo miehestä.
[/quote]
Jep, ihan selvä rellu-miehen kuvaus.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"] Mulla tulee tuosta mielikuva seuraavanlaisesta miehestä: -max 170cm -tikkulaiha -sexikkäät vaaleanharmaat nahkakengät, mallia setämies, jalassa -80-luvun napakasti istuva vaaleanharmaa puku päällä, housut kireällä persiistä -kävelee keimaillen -omasta mielestään mieletön hurmuri [/quote] tässä meni kyllä kaikki pielee... Aivan väärä kuva volvo miehestä. [/quote] Jep, ihan selvä rellu-miehen kuvaus.
[/quote]
Rellu-mies.... salli mun nauraa. Korjaan: Rellu-"Mies". <-- kas noin!
Kyllä minulle takaveto Volvo kelpaisi. Mieluiten 960.
T. Skodakuski
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:25"]
Kaikki tietävät että 240 oli vimeinen Aito Volvo.
[/quote]
Myöhemmillä kehtaa jo ajaakin, ovat jo melkein autoja, eikä vain Volvoja. Oppivat käyttämään muitakin moottoritekniikoita kuin bensajuoppo. Samalla joku toi suunnittelijoiden piirustuslaudalle harpin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:16"]Työpaikkamme kovin panomies ajaa Volvolla.
Myös työpaikkamme seksein milf ajaa Volvolla!
Muttei S60 kummallakaan.
[/quote]
Kerro lisää tästä työpaikan kovimmasta panomiehestä. Ikä? Tumma vai vaalea?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:41"]Olen keski-ikäinen mies ja ajan valkoisella Volvo S60:lla. Mitä tämä kertoo minusta? Tai mitä Volvo ylipäätään tuo mieleesi?
[/quote]
Onko tuo siis uusi ja joku normaalikokoinen (ei mini)?
Tylsähkö lapsiperheellinen ok-toimeentuleva insinööri. Positiivisella tavalla tavallinen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"]
-max 170cm
Tämä piti paikkaansa. Muut ei todellakaan.
Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:16"]
Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]
Yli 40, alle 50.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:35"]
Tuntuma että volvo kuskit on pahimpia liikenteen vaarantajia. Hulluja ohituksia joissa vastaan tuleva joutuu väistämään ja vilkut toimii huonosti. En syytä auto merkkiä, näitä samoja vikoja muissakin. Suurin syy on aina se kuski eikä auto.
Mulla on varaa sanoa kun ajokortti on ollut 26 vuotta eikä yhtään sakkoa eikä kolaria. Toivottavasti menee loppuun asti yhtä hyvin. Ennakoiva ja rauhallinen ajotapa auttaa paljon. Sekä se että käy joskus vaikka jääradalla antamassa hanaa. Yleisillä teillä kun jokainen ottaa toiset huomioon niin onnettomuudet vähenee radikaalisti.
[/quote]
Jaa, että ihan 26 vuotta!
Tässä Volvo-kuski, ajanut pääosin Volvoilla jo 40 vuotta ilman kolareita ja sakkoja. Tykkään ajaa kovaa, lain sallimissa rajoissa. Kilometrejä kertyy kymmeniä tuhansia joka vuosi. Ajoin nuorempana jäärataa ja aika hyvin tuloksin. Nyt on menossa seitsemäs Volvo. On ollut V70 ja S80 ja monta muuta mallia, farkkuja ja sedaneja, dieseleitä, koska kilometrejä tulee. Myös muita merkkejä on ollut, mutta aina palattu Volvoon! Autot ovat olleet aina ostaessa suht uusia ja on pidetty hyvässä kunnossa. Koska ajokilometrejä on tullut ja tulee koko ajan lisää, ajotapa on jo kouliintunut.
Hyvät kuskit ajavat hyvillä, turvallisilla ja luotettavilla autoilla.
Mulla on Volvo V70 ja se on ainakin ihan susi. Kuorma-autona taas tykkään Volvosta erittäin paljon.