Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepsy lapsi 9v joka kyselee KAIKKEA. Miten puuttua?

Vierailija
19.01.2022 |

Kaksi tyhjää lasia on ruokapöydällä. Lapsi: "miks noi lasit on tossa?"

Syön banaania ja lapsi näkee sen kyllä, kun kuoretkin roikkuu sivuilla. Lapsi: "mitä sä syöt?"

Katson ohjelmaa tvstä. Lapsi: "miks sä katot tätä?"

Tilanne on todella kuormittava kun kyselee siis aivan kaikesta vaikka olettaisi että 9v tietäisi vastauksen ja kun kysymykset on usein sellaisista asioista että mitä väliä tyyliin. No ne lasit on pöydällä kun joku on juonut niistä, syönköhän mä hmmm perunaa, no eikun banaania! no mä katon tätä koska mä haluan.

Puuttuu myös jatkuvasti toisten tekemisiin, viikosta toiseen vaikka näistä puhutaan joka päivä. Muiden virheisiin vaikka omissa asioissaan olisi ihan tarpeeksi hommaa ja siihen miten jossain asiassa ei ole muka mitään järkeä "ei oo mitään järkee ostaa kukkia kaupasta kun ne kuolee viikon päästä, mitä järkee, ei oo mitään järkee että sisko sano noin! (vaikka ei edes kuullut koko keskustelua vaan tuli kesken huutamaan omaa tuttua slouganiaan)

miten muiden nepsyjen vanhemmat joilla ehkä vastaavaa, miten puuttuisitte? saako näiltä nepsyiltä ikinä kitkettyä ei toivottua käytöstä pois, kun mekin puhuttu,piirretty, selitetty,väännetty rautakangasta, monta vuotta!! samoja asioita, niin ei, ei mene perille. itsepäinen luonne myöskin hänellä.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvaa."

Oikeasta vastauksesta tarra. Hurraa!

Vierailija
102/106 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautua nepsyyn 9v joka ei tee kotitöitä, siskonsa tekevät paljonkin, saavat kuukausirahaa. 9v vielä oikein patsastelee asialla, että en tee, kun ei mun tarvi! Pitäisikö häneltäkin vaatia että tekisi viikon aikana vaikka kolme kotityötä ja jos ne ei ole tehtynä, et saa viikonlopun karkkeja/rahaa niihin? koska hän osaa kyllä jos ain viitsii ja saisi itsensä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 102: no jos patsastelee, niin eiköhän kykene myös niihin kotitöihin.

(lapsia tulee kohdella yksiköllisesti, mutta onko reilua siskoillekaan, ettei 'nepsyn' tarvitse tehdä, ja sillä patsastelee. Kukin ainakin taitojensa ja kykyjensä mukaan.)

Vierailija
104/106 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nepsylasta tarvitse hemmotella! Mihin te kurvaatte omaa elämäänne?

Vierailija
105/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaile sille. Ku kerkeät älypuhelimeltas.

Vierailija
106/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastaile sille. Ku kerkeät älypuhelimeltas.

Milläs sinä tämän upean viestisi kirjoitit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän