Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ford Focus, lampun vaihto
18.05.2015 |
Miten tapahtuu? Lähdin kokeilemaan, mutta johto oli liian tiukassa. Kannattaako vääntää, vai viedä osaavalle korjaajalle?
TÄH?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on Focucsessa aika kiree vaihtaa. Kyllä ku tunnin viittii räpläillä sitä valoa, niin kyllä siihen yleensä jonkun konstin keksii. Kovin kylmässä ja pimeessä se ei oo oikeen mitään mukavaa hommaa.
Alue: Aihe vapaa
Nitkuttele sitä liitintä ja vedä samalla.