Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bongasin kaverin miehen Tinderistä, onko paha juttu?

Vierailija
18.05.2015 |

Oli kysymys tulikin jo otsikossa. Voiko varattu mies hengailla Tinderissä ihan viattomasti vai pitäiskö tästä kertoa kaverille? Profiilikuva oli ihan uusi, hiustyylistä huomasin että just päivitetty. Eli ilmeisesti käyttää tota palvelua.
Ovat kaverin kanssa olleet yhdessä noin puoli vuotta ja pelkään että heillä on eri näkemykset suhteen vakavuudesta. Kertooko toi nyt ettei mies ole ihan niin täysillä mukana tossa jutussa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paha juttu. Voit vapaasti sopia miehen kaa treffit kun kerta molemmat olette etsimässä seuraa. Kyllä kaverisi sitte aikanaan huomaa, että kuviot on muuttunu.

Vierailija
2/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin läpällä kaverillesi, että sun miehes muuten oli just Tinderissä. Eiköhän se siitä etene, jos on tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en edes miettisi vaan sanoisin kaverille, että hänen miehensä tuli tinderissä vastaan.

Vierailija
4/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota printscreen kaiken varalta puhelimellasi, voi käy niin että mies kieltää kaiken ja sulla menee välit kaverin kanssa. Mielummin lähetät vaan kuvan hänelle ja annat itse päättää jatkosta

Vierailija
5/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:47"]

Ota printscreen kaiken varalta puhelimellasi, voi käy niin että mies kieltää kaiken ja sulla menee välit kaverin kanssa. Mielummin lähetät vaan kuvan hänelle ja annat itse päättää jatkosta

[/quote]

Mäkin tekisin näin.

Vierailija
6/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trollas jo himomäärän alapeukkuja (viestin lukeneita 7, alapeukkuja 11) :D

Vierailija
7/7 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten heillä on vapaa suhde, voihan se niinkin olla. Tosin vapaa suhde on kyseessä kenties keskimäärin kauemmin ja tiiviimmin yhdeissä olleilla, kuin ihan noin vasta tavanneilla, mene ja tiedä. Voisin minäkin halutessani olla tinderissä, ja olen peräti naimisissa. Olen aivan täysin vapaa tekemään halutessani niin. Kyllä se olisi noloa ainoastaan kantelijalle siinä vaiheessa, tosin sen ei olisi niin väliä, oltaisiin molemmat varmaankin vaan että ahaa, mutta jospa Sinä keskittyisit lähinnä omaan elämääsi.