Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi ohi myynti alkaa ärsyttämään

ÄlkääOhiMyykö
19.01.2022 |

Mikseivät ihmiset hoida kauppojaan loppuun sen kanssa, kuka ensimmäisenä olisi jotakin ostamassa? :/ Alkaa ottamaan päähän, kun autottomana ihmisenä ei valitettavasti heti pääse hakemaan jotakin mitä on vaikka juuri etsimässä, niin sitten vain kesken viestittelyn tavara poistuukin myynnistä ja myyjä ei enää vastaa viesteihin. :( Tai sitten tulee viesti, että toinen pääsi hakemaan heti kotoa?! Miksi siellä kohdellaan näin? Huuto.nettiä ikävä, kun palautteista heti näki, millainen myyjä kyseessä ja tällaisilta välttyy. Ottakaa ihmiset Tori kaupat tosissanne, älkää lisätkö toisten stressiä!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekoilua taas.

Kyllä mä ainakin myyn ensimmäiselle, joka tulee lyömää rahaa kyseisestä tavarasta.

Toki jos sovitaan, että joku tulee hakemaan esim. seuraavana päivänä niin silloin panttaan, enkä "myy ohi".

Vierailija
2/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku selittelee, että hakee kun saa auton alleen niin todennäköisesti ei tule koskaan.

Sorry, myyn ensimmäiselle, joka hakee tuotteen. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä kaupat teen sen kanssa joka ensimmäisenä pyytämäni summan maksaa lapaan ja vie tavaran pois. Minä en ala mitään varailemaan, koska niin on käynyt että ostaja tuleekin toisiin ajatuksiin. Osa jopa alkaa tinkimään varattuja ja jo sovittuja kauppoja.

En ole kiinnostunut millä ostaja tavaran noutaa, se on hänen asiansa.

Vierailija
4/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis maksamaan tuotteen heti ja hakisin myös heti, jos voisin. Ei vain ole kuin 1 kaveri jolla on auto. Ymmärrän hupiostajat, mutta kun itse tosi ostajana lytätään sivuun täysin, niin se on ikävää jotenkin. :( Etenkin jos myyjä ei sano, että heti pitää hakea vaan keskustellaan päivistä miten sopii ja sitten vain mykistyy.

Vierailija
5/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni on myydä eikä varastoida  tavaraa siihen, että joku ehkäpä-joskus-mahdollisesti-saattaa hakea tavaran. Joten: ekalle hakijalle menee.

Vierailija
6/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olkaa edes sen verran kohteliaita _oikeasti_ tavaroista kiinnostuneille ja hakeville, että ilmoitatte, että tänään haku tai lähtee seuraavalle. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
7/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole niin onnellista tilannetta, että olisi oma auto, jolla suhata kaupungin toiselle puolelle. Eli välillä näiden hakujen kanssa joutuu sumplimaan. Sekä ostajana että myyjänä.

Olen ostanut Torista paljon tavaraa ja jos en heti pääse hakemaan, sovin siitä myyjän. Maksun olen suorittanut kuitenkin heti MobilePaylla ettei myyjän tarvitse arpoa olenko hupivarailija. 

Mitään ongelmia ei ole ollut Torissa koskaan. 

Vierailija
8/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olkaa edes sen verran kohteliaita _oikeasti_ tavaroista kiinnostuneille ja hakeville, että ilmoitatte, että tänään haku tai lähtee seuraavalle. Ei ole vaikeaa.

Ei tuossa ole mitään ilmoitettavaa. Jos et hae heti niin otat riskin, että tavara lähtee pien jonkun toisen matkaan.

Vierailija
9/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn sille, joka on ensimmäisenä valmis hakemaan. Minulle on tosin tehty niinkin, että ensin ostaja on luvannut ostavansa tavarat, mutta sitten ilmoittaakin, että voi hakea ne vasta viikon päästä. Tuollaisessa tilanteessa ärsyttää kun haluaisi tavarat mahdollisimman nopeasti ovesta ulos, mutta ei jaksa ruveta vääntämään asiasta.

Vierailija
10/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole niin onnellista tilannetta, että olisi oma auto, jolla suhata kaupungin toiselle puolelle. Eli välillä näiden hakujen kanssa joutuu sumplimaan. Sekä ostajana että myyjänä.

Olen ostanut Torista paljon tavaraa ja jos en heti pääse hakemaan, sovin siitä myyjän. Maksun olen suorittanut kuitenkin heti MobilePaylla ettei myyjän tarvitse arpoa olenko hupivarailija. 

Mitään ongelmia ei ole ollut Torissa koskaan. 

Tämä! Kun maksat heti niin myyjä tietää, että haet tuotteen. Yksinkertaista.

Mutta nämä, jotka huutelevat, että tulen silloin ja tällöin hakemaan niin ei mitään toivoakaan, että tulisivat koskaan hakemaan mitään.

Vierailija
11/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohta 2 v tehnyt viikottain ilmoituksia toriin.

Enemmän ostajat häviää, kuin myyjät.

Onnistuin laittaa ilmoituksen, joka kiinnosti erästä etnistä ryhmää. Sain yli 80 yhteydenottoa, yli 50 lupausta ostosta.

Lopulta venäläinen osti.

Tuote painaa paljon. Hän pyysi, jos voidaan nähdä rautatieasemalla, kun hänen kertalippu riittää siihen.

Nähtiin asemalla. Maksoi ja lähti.

Sain n 30 jo aikaisemmin ostolupauksen tehneeltä viestiä, kun ilmoitus oli poistunut. Väliä viesteillä oli yli 3 vkoa. Olisi pitänyt säilyttää

Vierailija
12/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene huuto.nettiin? Mä en yhtään tajunnut tota torijuttua, vaikutti rupuselta ja epämääräiseltä paikalta. Siellä ei ollut (tai ainakaan mun silmään osunut) mitään tiliä josta olisi nähnyt myyjän "maineen" (onko hyviä vai negatiivisia palautteita ja onko tili ollut pitkään pystyssä jne.). En myöskään tajua miksi mun pitäisi alkaa chättäillä jotain myyjälle, kun haluan vaan klikata "osta tuote" ja maksaa ilmoitetulla hinnalla. "Moro, onko edelleen myynnissä, mitä maksaa postitus....." eiiiih. Jos haluaa tinkiä tai kysyä jotain se on sitten asia erikseen. 

Vierailija
13/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat rahat tulemaan heti mobilepaylla ja kerrot milloin tavaran haet, niin voin odottaa. Jos sua ei hakupäivänä näy, niin palautan rahasi enkä myy sinulle enää ikinä mitään.

Vierailija
14/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku ämmä kyseli sukulaiselleen yhtä tuotetta. Piti olla se ja se malli. Sanoin mene giganttiin tällä 20lla ei mersua saa.

Vierailija
15/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄlkääMyyköOhi kirjoitti:

Olen valmis maksamaan tuotteen heti ja hakisin myös heti, jos voisin. Ei vain ole kuin 1 kaveri jolla on auto. Ymmärrän hupiostajat, mutta kun itse tosi ostajana lytätään sivuun täysin, niin se on ikävää jotenkin. :( Etenkin jos myyjä ei sano, että heti pitää hakea vaan keskustellaan päivistä miten sopii ja sitten vain mykistyy.

Miksi tehdä siitä myyjän ongelma, ettei sinulla ole kuin yksi autollinen kaveri?

Ps. Muistathan maksaa autolliselle kaverille, joka joutuu ostoksiasi roudaamaan?

Vierailija
16/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laatii tarkoituksella myynti-ilmoituksen niin että eivät suoraan kerro myyvänsä ekalle hakijalle siinä tapauksessa että sellainen sattuu kohdalle, siinä on kaksi kärpästä yhdellä iskulla, saa kstua hyväuskoista ostajaehdokasta silmään ja myytyä tavaran nopeimmalle noutajalle, mutta jos tämä tekeekin oharin on se norkoilija vielä varalla.

Tuommoisia pitää osata vain varoa. 

Vierailija
17/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut laatii tarkoituksella myynti-ilmoituksen niin että eivät suoraan kerro myyvänsä ekalle hakijalle siinä tapauksessa että sellainen sattuu kohdalle, siinä on kaksi kärpästä yhdellä iskulla, saa kstua hyväuskoista ostajaehdokasta silmään ja myytyä tavaran nopeimmalle noutajalle, mutta jos tämä tekeekin oharin on se norkoilija vielä varalla.

Tuommoisia pitää osata vain varoa. 

Torissa jokainen myynti-ilmoitus on lähtökohtaisesti vain nopeimmalle.

Vierailija
18/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaat niin maksat heti tilille ja rahaa ei palauteta jos et tavaraa hae, ne "tulen viikon päästä" tyypit ei ikinä tule ja ne oharit on kyllä tyypillisempiä näin päin.

Joitain tietty harmittaa kun joku halpa tavara karkasi jollekin toiselle, alihintainen tuote pitää hakea "heti", ei esimerkiksi työpäivän jälkeen.

Osa joskus tinkinyt hinnoista niin olen myynyt heti ensimmäiselle pyyntihinnan tarjoajalle, sitten eivät ymmärrä kun en myynyt heille, tinkijät joutuvat aina jonon perälle ja täyden hinnan tarjoaja menee edelle.

Vierailija
19/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta 2 v tehnyt viikottain ilmoituksia toriin.

Enemmän ostajat häviää, kuin myyjät.

Onnistuin laittaa ilmoituksen, joka kiinnosti erästä etnistä ryhmää. Sain yli 80 yhteydenottoa, yli 50 lupausta ostosta.

Lopulta venäläinen osti.

Tuote painaa paljon. Hän pyysi, jos voidaan nähdä rautatieasemalla, kun hänen kertalippu riittää siihen.

Nähtiin asemalla. Maksoi ja lähti.

Sain n 30 jo aikaisemmin ostolupauksen tehneeltä viestiä, kun ilmoitus oli poistunut. Väliä viesteillä oli yli 3 vkoa. Olisi pitänyt säilyttää

Ostaminen on helppo, myyminen vaikea. T:ssa on sensuuri. Riistovalta pyrkii tasapäistämään.

Vierailija
20/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet on tosiaan hyvä paikka kaupoille, sitäkin toki jotkut torvelot sotkee hölmöydellään ja jotkut ihmiset tietenkin haluaa draamailla ja monimutkaistaa asioita ihan draamailun ilosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme