Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
121/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutuna että yleisesti naisilla on sama miesmaku joten joten kaikki swaippaa oikealle alfa chädin kohdala

Laita joskus kokeeksi Tinbder-hakuusi naisten sijaan kaikki. Huomaat millaista se tarjonta oikeasti on. Pk-seudulla alfa chadit aika vähissä. Sitä enemmän niin miehissä kuin naisissa ihan tavallisen näköisiä suomalaisia ihmisiä. Miehenä sekin positiivinen puoli, että kaikkia hakiessa saat lisää tykkäyksiä :) 

Ööö... minua on homot pari kertaa yrittänyt iskeä. Oli kyllä sen verran vastenmielisiä kokemuksia että en haluaisi sitä samaa edes Tinderissä enää kokea. Varmuuden vuoksi laitoin Tnderiinkin ihan julkisesti "hetero" ettei ei-toivottuja yhteydenottoja tulisi.

Vierailija
122/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska en ole Tinderissä, kuten ei 75% naisista. Kysynkin: mikä tekee niin epätoivoiseksi että sinne profiilin askartelee? Ilmeisesti miessukupuoli.

Vierailija
124/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutuna että yleisesti naisilla on sama miesmaku joten joten kaikki swaippaa oikealle alfa chädin kohdala

Laita joskus kokeeksi Tinbder-hakuusi naisten sijaan kaikki. Huomaat millaista se tarjonta oikeasti on. Pk-seudulla alfa chadit aika vähissä. Sitä enemmän niin miehissä kuin naisissa ihan tavallisen näköisiä suomalaisia ihmisiä. Miehenä sekin positiivinen puoli, että kaikkia hakiessa saat lisää tykkäyksiä :) 

Ööö... minua on homot pari kertaa yrittänyt iskeä. Oli kyllä sen verran vastenmielisiä kokemuksia että en haluaisi sitä samaa edes Tinderissä enää kokea. Varmuuden vuoksi laitoin Tnderiinkin ihan julkisesti "hetero" ettei ei-toivottuja yhteydenottoja tulisi.

Tinderissä toki et saa yhtään yhteydenottoa, ellet ole itse toisen profiilista tykännyt. Lähinnä minulla oli ideana, että näkisit millaista se Tinderin miestarjonta on. Kovin on harvassa alfa chadit tai erityisen poikkeavat miehet. 

Vierailija
125/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista huolii vain 10% parhaimmistoa.

Tällä 10% osuudella riittää kysyntää ja käyttää tilanteen hyödyksi naisen alapäätä ajatellen.

Koska naiset eivät tule saamaan näistä suhdetta, niin ne jäävät yksin tai lapsensa kanssa nuolemaan haavojaan.

Tätä on nyt useampi vuosi palstalla hoettu, miksi mikään ei muutu? Luulisi, että jos kerran noin on, niin ne muut kuin prosenttijengin miehet olisivat jo ymmärtäneet vaihtaa Tinderin hakkaamisen johonkin muuhun, mutta ilmeisesti ei.

Kerro minulle: jos et kuulu siihen 10 prosenttiin, niin miksi kuitenkin käytät Tinderiä? Koska mitään muutakaan vaihtoehtoa ei ole? No, jos kerran käytät Tinderiä ja tiedät, että et kuulu siihen 10 prosenttiin, niin miksi hoet tätä?

Jos itse naisena olisin etsimässä seuraa ja tajuaisin, että palvelussa on 80 % naisia ja 20 % miehiä (kuten FB:n sinkkuryhmissä ainakin aikoinaan oli), niin ymmärtäisin kyllä tällaisena taviksena hyvin nopeasti, että minun on siellä turha olla (ja siksi niistä aika pian myös poistuin - onneksi yhdestä sain muutaman naispuolisen kaverin).

Vierailija
126/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Kuulostaa, että et etsi kumppania vaan jotain, josta kehua "laajassa sosiaalisessa piirissäsi". Mitä hyötyä kumppanillesi on korkeasta koulutuksestasi, sosiaalisesta piiristäsi ja monista harrastuksistasi? Etkö ymmärrä, että nuo eivät ole parisuhdeasioita. No harrastukset ovat, jos niistä löytyy yhteistä tekemistä kumppanin kanssa. Parisuhdeasioita ovat samankaltaiset arvot, yhteinen huumorintaju, vastavuoroisuus, välittäminen ja huomioonottaminen. Kun "kehität" itseäsi niin pyritkö ymmärtämään ja lähestymään toista ihmistä? Kehitätkö vuorovaikutustaitojasi.

Tinder on täynnä naisia, jotka kuvittelevat olevansa loistavia kumppaneita, koska ovat käyneet 50 maassa ja heillä on tutkinto, mutta eivät ymmärrä, että kumppanuus on jotain muuta.

Eli sinä., kuten niin moni muu mies väheksyy naisten mielenkiinnon kohteita. Jos nainen tykkää matkustelusta, niin silloin hän kertoo siitä. Jos sinua ei kiinnosta matkystely, niin skippaa sellainen nainen, en usko, että teillä olisi mitään yhteistä. Jaltaistesi miesten mielestä Tinderi on kauppa, josta okette ostamassa naista, ja naisten tulisi diellä myydä itseään teille

Vierailija
127/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska en ole Tinderissä, kuten ei 75% naisista. Kysynkin: mikä tekee niin epätoivoiseksi että sinne profiilin askartelee? Ilmeisesti miessukupuoli.

Olen sinkku ja en tykkää käydä baareissa. Minulla on siis kovin rajalliset mahdollisuudet kohdata toisia sinkkuja. Työpaikallani olen töissä, en hakemassa naisseuraa. Seuran treeneissä on 1-2 oman ikäistäni naista. Deittisivut ja -sovellukset tarjoavat minulle helpon mahdollisuuden sinkkunaisten kontaktointiin.

Vierailija
128/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

En ole missään deittipalvelussa enkä edes sinkku, mutta tuolla vauhdilla se tarkoittaisi, että sille viidenneksi kiinnostavimmalle miehelle pitäisi kertoa, että tavataan joskus helmikuun loppupuolella (jos vielä olen haku päällä). Kuinka moni jäisi odottamaan?

Vierailija
129/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkäikäisiä parisuhteita Tinder muodostaakaan? Jotenkin vaan epäilen, että lyhyitä.

Vierailija
130/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja en tykkää käydä baareissa. Minulla on siis kovin rajalliset mahdollisuudet kohdata toisia sinkkuja. Työpaikallani olen töissä, en hakemassa naisseuraa. Seuran treeneissä on 1-2 oman ikäistäni naista. Deittisivut ja -sovellukset tarjoavat minulle helpon mahdollisuuden sinkkunaisten kontaktointiin.

Ja koska on oma valintasi käyttää palveluita, et toivottavasti valita siitä, jos ne eivät tuota tulosta?

Vierailija
131/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 38 kirjoitti:

Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.

Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.

Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät. 

9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.

Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.

Onneksi olen löytänyt jo mieheni..huh..huh

Olen nauravainen hoikka nainen jolla luomut pystyt B-kupin rinnat.

Jostain syystä minulla ei ole ryppyjä..vaan jäätävät silmäpussit.

Olen hyvätuloinen ja lapseton

Hiukset ovat pitkät ja tuhkanvaaleat

Tykkään rock musiikista .

Mua ei iän takia huolisi kukaan?

Vierailija
132/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pettymys on tinder ollut aina. Suurin osa tapaamistani naisista emmätiedä- vässyköitä. Siis ei ihmisiä, jotka sanovat että kiitos ei, vaan roikottavat odottaen että toinen kyllästyy ja lähtee itse, ettei tarvitse ottaa vastuuta mistään.

Kaikkein ärsyttävimpiä ovat olleet -yllättäen- päihde- ja muut sosiaalityöntekijät. Kauhea tenttaus ja leikkivät psykiatria, vaikka kyllähän heidän pitäisi tietää ettei varsinkaan jälkimmäistä saisi tehdä. Ei todellakaan kiinnosta jos treffeillä tulee fiilis, että voisin olla vaikka jossain Minnesota- hoidossa oleva alkoholisti.

Toivottavasti ei tarvitse takaisin sinne mennä koskaan, nyt on hyvä parisuhde, toisesta nettideittipalvelusta hankittu

M45

Aika monelle miehelle alkon käyttö on ongelma. Jos ei nyt ihan alkoholisti ole, niin runsasta käyttöä kuitenkin. Sinkkumiehissä on enemmän. Kyllä minäkin halyan tietää, mikä on muehen suhde päihteisiin. En ole mikään terapeutti . Ettei nyt vaan käynyt niin, että nämä ovat isuneet oikeaan? Ammattilainen kyllä tunnistaa.

Vierailija
133/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Itse olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Kehitän itseäni (työssä ja sen ulkopuolella) ja olen kiinnostunut esimerkiksi keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista aina ruuanlaitosta politiikkaan, talouteen, taiteeseen ja urheiluun. Olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen.

En tosin omaa laajaa sosiaalista piiriä sillä sellaiseen kuuluminen kiinnosti viimeeksi lukiossa. Sen jälkeen tajusin olevani introvertti, joka viihtyy paljon omissa oloissaan.

Noh, naisille ei tällainen kelpaa. Pitäisi olla mies, joka juoksee joka viikonloppu kavereiden häissä ja tupaantulijaisissa.

M30

Kaikki mun tuntemat tuollaiset miehet ovat pariutuneet jo nuorena. Eli niitä rauhallisempia naisia ei vaan ole enää tarjolla, jäljellä on ne viinimatkustajat.

t. nörttinainen

No naiset nyt yleensä tuntee vain panomiehiä tai pariutuneita miehiä. Minä taas tiedän useamman tuollaisen rauhallisen ja kouluttautuneen ikinsinkkumiehen. Asuvat vieläpä Helsingissä missä niitä naisia pitäisi olla vaikka kuinka paljon.

Vierailija
134/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Kehitän itseäni (työssä ja sen ulkopuolella) ja olen kiinnostunut esimerkiksi keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista aina ruuanlaitosta politiikkaan, talouteen, taiteeseen ja urheiluun. Olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen.

En tosin omaa laajaa sosiaalista piiriä sillä sellaiseen kuuluminen kiinnosti viimeeksi lukiossa. Sen jälkeen tajusin olevani introvertti, joka viihtyy paljon omissa oloissaan.

Noh, naisille ei tällainen kelpaa. Pitäisi olla mies, joka juoksee joka viikonloppu kavereiden häissä ja tupaantulijaisissa.

M30

Millionairematch. 50/50 miehiä ja naisia. Tuolla ratkaisee yhteensopivuus, ei niinkään ulkoiset seikat. Älä valita, vaan kokeile.

Vierailija
135/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista huolii vain 10% parhaimmistoa.

Tällä 10% osuudella riittää kysyntää ja käyttää tilanteen hyödyksi naisen alapäätä ajatellen.

Koska naiset eivät tule saamaan näistä suhdetta, niin ne jäävät yksin tai lapsensa kanssa nuolemaan haavojaan.

Tätä on nyt useampi vuosi palstalla hoettu, miksi mikään ei muutu? Luulisi, että jos kerran noin on, niin ne muut kuin prosenttijengin miehet olisivat jo ymmärtäneet vaihtaa Tinderin hakkaamisen johonkin muuhun, mutta ilmeisesti ei.

Kerro minulle: jos et kuulu siihen 10 prosenttiin, niin miksi kuitenkin käytät Tinderiä? Koska mitään muutakaan vaihtoehtoa ei ole? No, jos kerran käytät Tinderiä ja tiedät, että et kuulu siihen 10 prosenttiin, niin miksi hoet tätä?

Jos itse naisena olisin etsimässä seuraa ja tajuaisin, että palvelussa on 80 % naisia ja 20 % miehiä (kuten FB:n sinkkuryhmissä ainakin aikoinaan oli), niin ymmärtäisin kyllä tällaisena taviksena hyvin nopeasti, että minun on siellä turha olla (ja siksi niistä aika pian myös poistuin - onneksi yhdestä sain muutaman naispuolisen kaverin).

Näin miehenä kerron. Tinder on yksi tapa etsiä parisuhdetta ja pystyn liikkumaan 'oikeassa elämässä' vaikka olen tinderissä. Koska en matchää suomalaisten naisten kanssa on tinder chattialusta ulkomaisten matchien kanssa. Samalla salaa toivon vielä matchääväni lähempänä asuvan kanssa.

Vierailija
136/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisista iso osa käyttää sitä sosiaalisena pelinä, jolla mitataan omaa suosiota ja nauretaan porukalla typeryksille. Tämän todistaa sekin, ettei suuri osa matcheista ikinä johda edes keskusteluun puhumattakaan että nämä ihmiset tapaisi.

Miksi sitten olet siellä Tinderissä? Oletko joku masokisti?

Vierailija
137/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on lueteltu liuta negatiivisia asioita miehistä. Tuttua?

Vierailija
138/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin valintaprosessissa on kaksi vaihetta:

1. Naiset valkkaavat. Vain parhaat miehet käyvät.

2. Parhaat miehet ovat saaneet paljon saalista ja on aika valkata. Kuka panoksi, kuka ghostataan, kenestä FWB. Parisuhde haetaan livenä kun on sen aika, miksi v*ssa pyöriä Tinderissä kahlaamassa? Parisuhdetta hakevat laatumiehet eivät lultavasti edes ole Tinderissä.

Parisuhdetta hakevat laatumiehet löytävät sellaisen nopeasti, ilman Tinderiä, laatunaisen kanssa.

Vierailija
139/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin valintaprosessissa on kaksi vaihetta:

1. Naiset valkkaavat. Vain parhaat miehet käyvät.

2. Parhaat miehet ovat saaneet paljon saalista ja on aika valkata. Kuka panoksi, kuka ghostataan, kenestä FWB. Parisuhde haetaan livenä kun on sen aika, miksi v*ssa pyöriä Tinderissä kahlaamassa? Parisuhdetta hakevat laatumiehet eivät lultavasti edes ole Tinderissä.

Parisuhdetta hakevat laatumiehet löytävät sellaisen nopeasti, ilman Tinderiä, laatunaisen kanssa.

Millä vuosikymmenellä elätte. Nykyään kaikki on Tinderissä, deittailu äppien ulkopuolella on käytännössä kuollut pois.

Vierailija
140/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen provoon kannata reagoida, edes asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä