Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuntopyörä vai crosstrainer laihdutukseen?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen niin paksu, että olisi hyvä kotona saada tehtyä jotain, jotta aavistuksen edes kunto kohoais, että voi mennä ihmisten ilmoille urheilemaan. Kumpi siis on tehokkaampi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer!

Siitä tulee parempi vaateteline kun kyllästyt.

(Oikeasti, laita itses ansaitsemaan se kuntolaite. Kaksi viikkoa aamulenkkiä, sitten saat ostaa kalliin laitteen. Mä haastan sut!)

Vierailija
22/26 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä on yksi parhaimpia mm. sydänterveyttä ajatellen, lisäksi se on polviystävällinen laji. Ehdottomasti suosittelisin aloittamista kuntopyörällä etenkin jos on ylipainoa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihan vaan polkupyörä ja omat jalat ja ulos hus. Maasto on vaihtelevampi, maisemat vaihtuu, saat raitista ilmaa eikä kotia tarvitse täyttää rumalla häkkyrällä. 

Vierailija
24/26 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan itse miettisit, että jos toinen rasittaa vain jalkoja ja toinen rasittaa jalkoja, käsiä ja vartalon isoja lihaksia, niin kumpikohan olisi tehokkaampi. 

Kuntopyörä = 0 pistettä.

Crosstrainer = 10 pistettä.

Vastaus:____________

Vierailija
25/26 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään kuntosali-treeniä kotona järjestämässä, vaan kevyttä tapaa aloittaa edes jonkunlainen urheilu..

Vierailija
26/26 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstainerissa kaikki lihakset tekevät töitä, koska olet seisaaltaan. Kuntopyörässä vain jalat. Eli ehdottomasta crosstrainer ihan kehon motoriikan ja tasapainon kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme