Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OPE AVAUTUU: vähän tasoa opettajien lahjoihin, please!

Vierailija
18.05.2015 |

Huoh, taas se aika lähestyy, kun jokainen oppilas tuo minulle sen kukan, kortin ja suklaarasian niin kuin asiaan kuuluukin. Mutta olisi kyllä kiva saada pientä tasonnostoa noihin iänikuisiin lahjoihin. Hieman yritystä on jo nähty lahjakorttien muodossa, mikä oli piristävä ja oppilaan esiinnostava poikkeus.

Eli jos todella haluatte, että opettaja muistaa myös oppilasta eikä vain toisinpäin, miettikää vielä kertaalleen panostamista opettajanlahjaan. Jotain yksilöllistä siis, en tietenkään halua 30 kpl kylpylähotellilahjakorttejakaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:27"]Yksi ruusu rasittavan kakaran vuosittaisesta sietämisestä on kyllä liian vähän.
[/quote] ...sen takia opettajille maksetaan pslkkaakin :)

Vierailija
22/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi pilata meidän kaikkien opejen mainetta. Minulle on aivan sama mitä lahjoja tuodaan tai tuodaanko ollenkaan. Lasten itsetehdyt kortit on ihanimpia, ne on minulla tallessa vielä kymmenenkin vuoden takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavaraa tulee liikaa, niin miksei opettajat voi laittaa vanhemmille ohjeistusta, että älkää ostako tavaraa vaan laittakaa niihin tarkoitetut eurot johonkin tiettyyn hyväntekeväisyyskohteeseen? SPR:lle tai WWF:lle vaikka. Vältyttäisiin krääsäongelmalta ja lahjasta olisi oikeasti jotain hyötyä!

Vierailija
24/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö pumpattava Barbara tai dildo?

Vierailija
25/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
26/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, mutten ole koskaan ymmärtänyt tota lahjomista. En lapsena, enkä nyt aikuisenakaan. Miksi?

Vierailija
27/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on erikoista, että opettajat saavat lahjan normaalista työstään palkan lisäksi. Missä muussa ammatissa on tällaista?

Vierailija
28/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä todellakaan tullut mieleenkään ala-asteen kolmosen päättävän lapseni opettajalle hankkia kylpylälahjakorttia !? Kauniin kukan sellofaanissa ja lapsen tekemän kortin saa, that's it.

Vierailija
29/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kyllä tarvitse mitään muuta kuin koivunoksaa perseelle ja lujaa!

Vierailija
30/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä punaposkinen omena?

Vierailija
31/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:16"]

Pakko myöntää, mutten ole koskaan ymmärtänyt tota lahjomista. En lapsena, enkä nyt aikuisenakaan. Miksi?

[/quote]

Kyse ei ole lahjomisesta, koska lahjoja annettaessa arvosanat on jo lyöty lukkoon eikä niitä enää voi muuttaa. Muutenkin olisin hyvin varovainen esittämästä väittämääsi ääneen.

Ope

Vierailija
32/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida oikeasti olla opettaja, satun tietämään ettei suinkaan jokainen oppilas tuo jotain.

Lahja on lahja, sitä ei voi valita. Jos se on ongelma, laita toki oppilaiden vanhemmille wilma-viesti, jossa toivot ettei lahjoja ostettaisi. Tuollainen "vain lahjakortit kelpaa"-linja on jo aivan naurettavaa, sinuna en ääneen möläyttäisi tuollaista missään.

Vierailija
33/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, keksi parempi provo.

Miksi opettajalle muka pitäisi ostaa lahja siitä että on tehnyt tytöttään?

Vierailija
34/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan elämäni aikana antanut yhdellekään opettajalle lahjaa, en omille enkä lasten. Opettajat tekee työtään ja saa siitä palkan. En vie lahjoja myöskään lähikauppani myyjille tai lääkärilleni. Enkä itse odota saavani lahjoja omilta asiakkailtani. Jaan lahjoja ystävieni ja perheeni kesken.

Vierailija
35/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai et tietenkään halua 30kpl kylpylälahjakortteja. Oletpa jalomielinen.

Vierailija
36/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kaunista muistaa opettajaa myös keväisin eikä vain joululahjalla!!! eikä lahjakortti montaa kymppiä maksa, enintään satasen.

Vierailija
37/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteajaltani muista, että valitettavasti lahjojen antajat (yleensä tytöt) saivat myöskin ne parhaat arvosanat ja keräsivät stipendit pois.

Onko se niin, että parhaat arvosanat saaneet antavat lahjoja vai lahjoja antavat saavat parhaat arvosanat?

Vierailija
38/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että alkaa parin kuukauden luppoaika, olisi kiva saada lahjakortteja kylpylöihin, niin saa kesällä aikansa kulumaan. Yksi ruusu rasittavan kakaran vuosittaisesta sietämisestä on kyllä liian vähän.

Vierailija
39/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan antanut opettajalle lahjaa, eikä tule omakaan lapsi antamaan ellei itse keksi esim. jotain korttia väsätä. Silti sain aina parhaat arvosanat. En ymmärrä, miksi opettajille pitäisi antaa mitään. 

Vierailija
40/53 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen opet ei oo koskaan saaneet meiltä lahjoja. Itse jouduin ala-asteella viemään äidin tekemän tuikkulyhdyn, hävetti. En edes silloin halunnut viedä turhaa rojua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi