Tyttären kaveri varasti meikkini
Tytöt ovat vasta 13-vuotiaita. Eivät ole mitään ylimpiä ystäviä, ovat samassa koulussa kuitenkin. Tytön ystävä siis tuli kylään jonkin toisen kaverinsa kanssa, kävin tervehtimässä mutta en juurikaan seurannut tyttöjen toimia. Huomasin vasta seuraavana päivänä kun aloin valmistautumaan töihin, että meikkipussista oli hävinnyt jos jonkinlaista, ripsiväri, meikkivoide ja useampi huulikiilto, yksi luomiväripaletti sun muuta. Olin tosi ihmeissäni ja otin asian puheeksi tyttäreni kanssa joka vasta nyt mainitsi, että toinen kavereistaan oli mennyt vessaan laukku mukanaan mutta tyttäreni ei ollut pitänyt sitä ihmeellisenä.
Ei ole mahdollista että meikit olisivat mihinkään muuallekaan hävinnyt, joten käskin tytärtäni sanomaan suoraan asiasta tästä tytölle, jonka seurauksena tyttö oli kuulemma hänet estänyt Whatsappissa. Jouduin nrotiedustelun kautta etsimään tän tytön äidin nron ja ihan ystävälliseen sävyyn yritin kertoa mitä on käynyt ja käskin tarkistamaan tyttärensä laukun/huoneen meikkien varalta. No tämähän ei kyseiselle rouvalle käynyt ja haukkui alimpaan maanrakoon kun kehtasin epäillä tämän tytärtä, joka ei ikinä varastaisi mitään.
Että vituttaa.. Itsellänikin on rahat sen verran tiukassa, että kyllä tuntuu rahapussissa tämäkin. Eniten kuitenkin rasittaa tuon tytön röyhkeys ja äitinsä asenne. :--(
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:32"]Vähän olen ihmetellyt sitä että mistäköhän syystä kohteeksi valikoitui juuri minä ja tyttäreni. Tytär ei ole ton tytön kanssa kuitenkaan kaveerannut juurikaan aikaisemmin, eli ehkä siitä syystä. Tai kaipa tuon ikäisille voi tulla joku hölmö päähänpistokin. Tyttöjen hetkellisen tyhmyyden vielä ymmärrän, mutta tytön äiti ei kyllä vaikuttanut ihan täysjärkiseltä. Alkoi mm. huorittelemaan puhelun loppuvaiheessa ja oikein kovasti loukkaantui siitä että edes kehtasin hänelle soittaa, uhkaili myös että ilmoittaa itse poliisille siitä että hänen tyttärensä kunniaa loukataan.
Ihme fiilis kyllä tän jutun suhteen. Tyttö on omille kavereilleen kertonut asiasta ja eivät kuulemma ole yllättyneitä ollenkaan kun ton toisen tytön tietävät, eli en tiedä onko jotain viitteitä tästä jo aikaisemmin ollut. Tytär itse sanoi että meille ei taida tulla vähään aikaan kyläilemään kun hänen parhaat kaverinsa. - AP
[/quote]
Ei jumalauta mitä ihmisiä täällä planeetalla onkaan olemassa :( jätä omaan arvoon tuollaiset! Säälittää ihan ne ihmiset jotka kehtaa tuollaisesta huoritella ym muita :( hyi olkoon!
Soita tytön isälle?
Tuo whatsapissa esto kertoo mun mielestä jo asian laidan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:49"]Tulipa vaan mieleeni että muakin ala-asteella syytettiin varkaaksi, että oisin vieny luokkakaverin synttäreiltä hänen äitinsä korun. Noooo. .. enpä ollut. Synttärisankarin paras kaveri oli syyllinen. Kyllä harmitti kun sillälailla syyteltiin (ja oikein "porukalla" kesken koulupäivän.) Itku tuli sitten kotona. Että ole tarkkana miten asian esität, tytöille ja vanhemmille. Asiat voivat olla monella muullakin tavalla kuin mikä on tyttösi versio tapahtuneesta.
[/quote] jätikö sitten oikea varas kiinni?
Tässä vapaankasvatus näkyy myös tuon varastaneen tyttären äidissä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:21"]Miksi nykyaikana naisten pitää meikata ja pukeutua kuin huorat. Missä ovat arvot ja moraali? Surullista.
[/quote]
Kertoo aika paljon nykyajan arvoista miksi tämä viesti on saanut noin paljon alapeukkuja.