Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko seksisuhteeseen jos et mitään muuta saisi

Vierailija
18.01.2022 |

Olettaen että olisit yrittänyt etsiä miestä itsellesi mutta tarjolla olisi vain seksisuhteita. Ottaisitko mieluummin seksisuhteen vai olisit yksin kokonaan?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan kysymyksen hetero ja binaisille jotka tykkää miehistä? olisitteko seksisuhteessa vai ilman ja yksin?

Miehiltä ei nyt kysytä kiitos mutta ei kiitos

t. feministiap

En.

Se kumppani tulee vastaan, kun olet suhteellisen valmis ja vastaanottavainen. Tarkoitan ,että ei etsimällä löydä ketään, vaan suuntaamalla huomion itsesi kehittämiseen ja vanhojen haavojen hoitamiseen, niin alat vetää puoleesi miehiä, jotka ovat sekä vapaita että hoitaneet itsensä parisuhdekuntoon.

Vierailija
82/116 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin yksin. Nuorena tuli kokeiltua, mutta pelkät seksisuhteet ei ole mun juttu. En harrasta enää myöskään yhdenillanjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän miehet tarjoavat seksisuhteita ei muita mutta ei kiitos. En halua olla kellekään pelkkä pillu, haluan olla paljon muutakin.

Vierailija
84/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta varmaan aika kauan pitäisi yrittää oikeaa suhdetta sitten jos ei löytyis niin seksi.

Vierailija
85/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin vuosia suhteessa, jossa en saanut EDES seksiä.

Vierailija
86/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin roikuin vuosia suhteessa ilman seksiä. Se oli syy eroon. Nyt taas vain saisi kerta panoja muttei muuta

Vierailija
87/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kokonaan, kuin pelkässä seksisuhteessa vailla toisen kiintymystä ja mahdollisuutta kehittää suhdetta eteenpäin. Pelkkä seksi ei kiinnosta.

Vierailija
88/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi olla miesten vaikea käsittää, mutta minulle ei olisi yhtään vaikeaa elää myös täysin ilman minkäänlaista parisuhdetta. Jollei siis löydy sellaista ihmistä, jonka kanssa oikeasti haluaa jakaa elämänsä ja jonka kanssa parisuhde nostaa elämänlaatua eikä laske sitä, olen paljon onnellisempi yksin.

Vierailija
89/116 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
90/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi

Vierailija
91/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajat on rakkautta. Miksi hajottaa itsensä. Mitä pelkästä seksistä edes saa? Seksiä ilman tunteita... Pliis. 😆

Kuitenkin joka tuutista uskotellaan että pelkkä seksi on TERVEYDENhoitoa. Varmaan kohta saadaan palvelusetelitkin seksipalveluihin jotta kansan seksuaaliterveys saadaan ryhdikkäisiin lukemiin. Kenenkään ei tarvitse kärvistellä enää (hinkkauksen) puutteessa!

Tulee eräskin dystoopikko mieleen.

Vierailija
92/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Pelkkä seksi ei kiinnosta ja pärjään mainiosti ilman sitä.

En välttämättä kaipaa tiivistä yhdessä asumista mutta kyllä seksin lisäksi yhtälöön pitäisi kuulua vähintään satunnaista yhteistä tekemistä arjessa ja satunnaisia pieniä lomamatkoja. Tälläinen suhde itsellä on ollutkin pitkään.

Vierailija
93/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksisuhde ole mikään suhde. En tietenkään alkaisi kenenkään seksinukeksi jotta saisin vähän läheisyyttä, mulla on itsearvostus.

Vierailija
94/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en, en ja en.

Vierailija
95/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä muka jotain seksisuhteita saa?

En ole ikinä löytänyt, aina se on mennyt niin että joko mies haluaa enemmän kuin seksisuhteen eli on ihastunut, tai sitten haluaa sitä seksiä vaan pari kertaa.

Eli mistä ihmeestä ja miten ihmiset löytää sellaisia joiden kanssa voi harrastaa säännöllisesti seksiä, eikä kumpikaan haaveile muusta?

Vierailija
96/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksisuhde ole mikään suhde. En tietenkään alkaisi kenenkään seksinukeksi jotta saisin vähän läheisyyttä, mulla on itsearvostus.

No itselläni on ihan seksihalut olemassa, eli en harrasta sitä läheisyyttä saadakseni (vaikka tietysti läheisyyskin tekee hyvää ja kuuluu seksiin), mutta eipä ole miehiä joita seksisuhde kiinnostaisi.

Vierailija
97/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Halu seksiin on seurausta muuten hyvästä suhteesta. Vaatii sen, että koen toisen ihmisen arvostavan minua ja sitä kokemusta ei synny jos asenne on "En halua panostaa sinuun romanttisesti, et ole myöskään sitoutumisen arvoinen, mutta seksi kelpaisi kiitos."

Vierailija
98/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itselläni on ihan seksihalut olemassa, eli en harrasta sitä läheisyyttä saadakseni (vaikka tietysti läheisyyskin tekee hyvää ja kuuluu seksiin), mutta eipä ole miehiä joita seksisuhde kiinnostaisi.

? Joo eiköhän yleensä ihmisillä ole seksihalut olemassa. Yleensä tunnetusti naiset suostuvat seksisuhteisiin vain jos ovat läheisyydenkipeitä, eivät seksinkipeitä. Olet joko poikkeus tai valehtelet itsellesi.

Vierailija
99/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän miehet tarjoavat seksisuhteita ei muita mutta ei kiitos. En halua olla kellekään pelkkä pillu, haluan olla paljon muutakin.

Mistä näitä tarjoajia löytyy?

Omassa tuttavapiirissä suurin osa 16-30v miehistä on parisuhteessa tai on ollut parisuhteessa, eli eivät ole pelkkien seksisuhteiden perään.

Netissä tuollaista puhutaan, mutta livenä ei tunnu näkyvän missään nämä ilmiöt.

Vierailija
100/116 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksisuhde kun omat sormet voittaa. Haluan kuitenkin täyttyä aidosta elimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän