Miten relata ja lopettaa nalkuttaminen?
Nalkutan aivan jatkuvasti miehelleni. Miten voisin vain ottaa rennosta ja antaa miehen tehdä hommat jos ja kun ne tekee?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:44"]
Minäkin haluaisin tietää. Välillä esim. kaupassa ihmetyttää kun naiset pystyvät olkiaan kohauttamalla tai "no ihan sama" sanomalla kuittaamaan miestensä virheet. Itse varmaan tiuskaisisin että miten vaikeaa yksi jauheliha on löytää. Mistä asioista ap nalkutat?
[/quote]
No siivoamisesta ja oikeastaan varmaan ihan kaikesta asumiseen ja yhdessä oloon liittyvästä. Ei sitä nalkuttamista oikein itse edes huomaa, mutta mies kylläkin :D AP
Ihminen vastaa vain omista tekemisistään. Kukaan toinen ei oikeasti voi sanoa, onko ne tekemiset oikein vai väärin. Ne voivat olla oikeita sille tekijälle, mutta sivustakatsoja (puoliso) näkee ne ihan toisin.
Toisen ihmisen tekemä virhe saattaa näkyä kyllä puolison elämässä, mutta yleensä se ei hirveästi näy. Esim. se jauhelihaesimerkki, ja näin ollen pitäisikin asiaan suhtautua sille kuuluvalla olankohautuksella.
Asiat tärkeysjärjestykseen. Maailmassa on loppupeleissä aika vähän asioita mistä tapella, kun asenne vaan on oikea.
Minäkin haluaisin tietää. Välillä esim. kaupassa ihmetyttää kun naiset pystyvät olkiaan kohauttamalla tai "no ihan sama" sanomalla kuittaamaan miestensä virheet. Itse varmaan tiuskaisisin että miten vaikeaa yksi jauheliha on löytää.
Mistä asioista ap nalkutat?